Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Recenzia : Výrobky od Yves Rocher •

Ahojte :) ,

dnes som sa rozhodla že napíšem článok o produktoch, ktoré som dostala na testovanie vďaka firme Yves Rocher, začo jej ešte raz veľmi ďakujem a určite sa v budúcnosti poteším, keď od nich nájde balík. :) 



Na tejto značke ma zaujalo hlavne to, že je to BIO kozmetika. Vždy som chcela vyskúšať takúto kozmetiku, pretože vyskúšať kozmetiku, v ktorej nie sú žiadne chemické látky, ale nachádzajú sa v nej rastlinné látky, ktoré môže pleti pomôcť viac než tie chemické je proste úžasné a vždy ma zaujímalo či tieto produkty pleti vážne pomáhajú, alebo je to len ďalší výmysel. Keď som mala možnosť s touto firmou spolupracovať, bola som rada. Firma sa ma ešte pred poslaním výrobkov opýtala na stav, typ pleti, akú dekoratívnu kozmetiku používam, stav a typ vlasov a tela a či ma nejaké produkty zaujali. Páči sa mi že sa ma to opýtali, a neposlali mi výrobky ktoré by mi nesedeli.

O tejto firme som sa už písala v tomto článku. V doporučenom liste ktorý mi prišiel sa nachádzali produkty, zľavové poukážky, papiere v ktorých sa písalo o daných výrobkoch a nakoniec katalóg plný informácií. Katalóg som si celý prelistovala a aj prečítala a ostala som ohromená. Veľmi veľa informácií som vôbec nevedela. Rozpráva sa tu o výskume ich kozmetiky, ako to všetko prebieha. Ďalej sa tu píše o pravidlách pre dokonalú pleť, a o niektorých som ani nevedela. Taktiež sa tu nachádzajú aj články pre tajomstvá jemne pokožky, ako nanášať make-up a podobné veci. Na konci katalógu bol aj článok o tom že už viac ako 30 miliónov stromov v najrôznejších častiach sveta bolo vysadených vďaka zapojeniu zákazníčok z celého sveta. Ich cieľom je 50 miliónov stromov. Jedným slovom WAU. O tomto som vôbec nevedela a som z toho milo prekvapená.

Ako som už spomínala v  článku, kde som vám firmu Yves Rocher predstavovala (tu) ,  prišli mi dokopy 3 výrobky. Dva z nich boli z rady sebo végétal. Táto rada má čistiace účinky prášku zo šišiaka bajkalského. Tento prášok zo šišiaka bajkalského má vysoko čistiacu látku, vďaka ktorej je zmiešaná až mastná pleť zjednotená a dokonale matná. (Informácie z papiera ). 


Ako prvý výrobok som začala testovať čistiaci peeling. Je to jemný peeling pre perfektne vyčistenú pleť.


Sľubuje : • Jemne odstraňuje odumreté bunky
          • Zbavuje pory nadbytku kožného mazu a nečistôt.
          • Gélová textúra s jemnými peelingovými časticami. 

Po použití by mala ostať pleť vyčistená do hĺbky, jej štruktúra je zjemnená.

Môj názor : Hneď po otvorení som zacítila jemnú príjemnú vôňu, vôňu prírody, čo sa mi naozaj páči. Peeling je bielej farby, v ktorom sa nachádzajú zrniečka  prášku zo šišiaka bajkalského.  Pri nanášaní na tvár som mala príjemný pocit. Nanáša sa ľahko a nanášanie je k tomu príjemné. Čo ma prekvapilo , bolo, že ma na tvári vôbec neškriabal ako to bolo u peelingu od ORIFLAME ( recenzia tu ) . Konzistencia je podľa mňa krémová. Po nanesení som na tvári cítila, že peeling sa vstrebáva do pleti, niečo také ako keď sa vstrebáva do pokožky tváre krém. Peeling na tvári nezaschol, necítila som taký lepkavý pocit na pleti, ako keď som použila peeling od ORIFLAME. Na tvári som mala peeling 45 minút. Pri umývaní peelingu som cítila, že tá krémová konzistencia ostala vsiaknutá v pleti a dole išli iba tie zrniečka. Pleť po umytí ostala jemná, hladká a mala som taký pocit sviežosti a vyčistenosti. Peeling som dokopy používala 7 dní ( pondelok – nedeľa).


Za tento čas som na tvári spozorovala niekoľko vecí. Malinké červené pupiaky a aj čierne bodky, ktoré som mala na tvári, z jednej časti zmyzli. Bohužiaľ pupiaky ktoré mám na líciach a trápia ma dlhú dobu, nezmizli, alebo aspoň nie sú menej viditeľnejšie. Pokožka bola po aplikovaní viditeľne jemnejšia a hladšia. Po aplikovaní som taktiež cítila skvelý pocit sviežosti, čo sa nie vždy stáva. Tento produkt  hodnotím veľmi pozitívne.

2. Čistiaca micelárna voda 2v1



Sľubuje: • Pleť je dokonale odlíčená a tonizovaná
         • Účinne odstraňuje prebytočný maz a nečistoty.
         • Pleť dokonale odlíči.
         • V jedinom kroku tonizuje pleť.
         • Svieža textúra. 
         • 0% parabénov, micelárnych olejov, farbív a silikónov.

Po použití by mala byť pleť viditeľne zdravšia a mala by jej byť znova navrátená sviežosť.

Môj názor: Znova ako u predchádzajúceho produktu, som po otvorení zacítila tú prijemnú vôňu prírody. Nanášala som ju vždy po peelingu vatovým tampónom. Potierala som ňou celú tvár. Po aplikovaní tejto micelárnej vody ostal vatový tampón špinavý. Ostala na ňom taká slabo hnedá farba, čiže pleť vážne odlíčil/vyčistil. Do pleti sa rýchlo vstrebal a znova som mala pocit sviežosti. Pleť sa mi po nanesení neleskla, hlavne som si to všimla na pokožke nosa.  Túto micelárnu vodu som znova používala 7 dní ( pondelok – nedeľa ).
Za tento čas som si všimla, že nos sa mi vôbec neleskne, ako to mával vo zvyku.  Po nanesení na pleti neštípala, práveže som cítila taký príjemný pocit sviežosti a ľahkosti. Vždy po nanesení ostal vatový tampon trošku hnedý, čiže pleť váždne odlíčil/vyčistil.  ako som už písala vyššie. Tento produkt znova hodnotím veľmi kladne. 


3. Sprchovací gél s peelingom


Sľubuje : • Neodolateľné zloženie s výťažkom z bio maliny a so 100% prírodnými zrniečkami 
          • prášok z marhuľových jadier a jadierka z kiwi. 

          •Obsahuje 100% prírodné ovocné zrniečka 

Tento sprchovací gél s peelingom by mal zanechať našu pokožku pri každodennej starostlivosti jemnú a pružnú.

Zloženie: 

- Viac ako 98% ingrediencií rastlinného pôvodu.
- Mycie zložky rastlinného pôvodu.
- pH neutrálne k pokožke.
- Neobsahuje parabény.
- Zloženie je biologicky ľahko rozložiteľné.

Môj názor: Tento sprchovací gél s peelingom obsahuje malinu s jadierkami kiwi a práškom z marhuľových jadier. Pri prvom otvorení mi znova udrela do nosa nádherná vôňa. Neviem prečo, ale vždy keď otvorím ich produkty, nemôžem tím vôňam odolať. Tie vône prírody, lesných plodov a všetkých ostatných vecí, ktoré sa nachádzajú je úžasné voňať a je ešte lepší pocit vedieť, že ich aj môžem využiť. Peeling má gélovú konzistenciu, čiže sa aj veľmi ľahko nanáša a aj zmýva. V peelingu sa nachádzajú jadierka z kiwi a prášok z marhuľových jadier ako už bolo spomenuté vyššie. Po umytí som mala taký úžasný pocit sviežosti. Potešilo ma že mi po umytí pokožka voňala, ale do rána to nevydržalo, ale mne to nevadí. Používala som ho dennodenne od pondelka do nedele.
Pri tomto každodennom používaní som postrehla, že moja pokožka bola jemnejšia, po aplikovaní som mala pocit sviežosti. Musím uznať že pokožka sa mi po týchto siedmych dňoch naozaj z jednej časti zpružila. Jedinú nevýhodu ktorú tento produkt má, je ten, že vám veľmi ľahko vytečie. Prvýkrát keď som ho použila mi na ruku vytieklo trochu viac peelingu ako som chcela. Tento obal je iný na aký som bola zvyknutá. Pri tomto nemusíte stláčať obal aby vám peeling vytiekol, pretože vytečie sám. No napriek tomu hodnotím tento peeling veľmi pozitívne.


Na záver musím povedať, že vďaka výrobkom na tvár moja pleť vyzerá sviežejšie a zdravšie. Všetky tri výrobky splnili moje očakávania, a aj o trochu viac. Určite všetkým tím, ktorý ešte BIO kozmetiku neskúšali, rýchlo to napravte! Za vyskúšanie to určite stojí a verím, že v internetovom obchode Yves Rocher nájdete niečo, čo vám bude vyhovovať. J


Majte sá. 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…
Jarný detox
Jar je už v plnom prúde a ja si tie jarné lúče slnka neskutočne užívam! Po zime je ale dobré dopri…