Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Prekvapenie!



A je to tu! Po vážne dlhej dobe sa ozývam a po ešte dlhej aj s prekvapením pre vás! Dnešným dňom som úspešne zvládla minimaturitu a dnešným dňom začína doba, počas ktorej sa idem venovať blogu naozaj naplno. Som plná elánu, chute a nápadov. A tak sa naozaj teším na blízku budúcnosť :)

Ale k podstate tohto článku. Keďže ste mi pod článkom Jarný detox nechali množstvo milých komentárov, spolu s Yves Rocher sme sa dohodli na giveaway pre vás práve o túto radu. Zaslali mi znova tie isté produkty a tak sa naozaj teším ako ich jednej z vás darujem. Neskutočne si všetkých mojich 142 sledovateľov  cením a vážim. Bez vás a vašich milých komentárov by to pre mňa nemalo až taký zmysel, aký má teraz. Patrí vám všetkým moje veľké ďakujem. A verím, že to s vašou podporou dotiahnem ešte ďaleko. 💓

Tentokrát som sa rozhodla giveaway rozdeliť na dve časti. Polka produktov pôjde do giveaway sem na blog a druhá polka do Instagramovej giveaway. A čo to znamená pre vás? Vďaka tomuto máte väčšiu šancu vyhrať.

Ešte nemám premyslené, ako produkty rozdelím, takže to bude pre vás prekvapenie. A aké sú podmienky na zapojenie do súťaže?

1. Sledovať môj blog cez GFC
2. Napísať svoj email, kde ťa budem môcť v prípade výhry kontaktovať 
3. Napísať mi, čo sa ti na mojom blogu páči, aký máš z neho pocit a ak vidíš nejaké nedostatky, chyby, budem rada, ak mi ich taktiež napíšeš :) 
Nepovinné: Ak si chceš zvýšiť šancu na výhru, začni ma sledovať na _sweetielou a zapoj sa do súťaže pod súťažnou fotkou

Výherkyňu budem losovať 16.6.2018 zároveň aj s Instagramovou výherkyňou na Instagram stories a tá z vás, ktorá vyhrá súťaž tu na blogu, tej napíšem mail.

Už mi ostáva len napísať veľa šťastia! Onedlho sa vidíme pri novom článku :)


Komentáre

  1. tvoj blog sledujem už dlho, lebo sa mi veľmi páčia tvoje námety článkov a spôsob, akým píšeš/ vidíš svet ;) mail sange578@gmail.com :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha, popravde som o tvojom blogu áno láno len netušila :/ no už teraz to ľutujem, určite sa idem pustiť do čítania :) ale už podľa IG profilu usudzujem, že určite bude úžasný, tak ako tvoj prístup k ľuďom (my sa chápeme, však? :D) si milé, sympatické dievča .. rada by som ťa spoznala :) mail: suvadova@zoznam.sk poprípade IG: michaelasuv

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páči akým štýlom píšeš. :) Taktiež aj design tvojho blogu sa mi páči je taký monimalistický! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou a moje meno na GFC je Nikola Šolcová :)
      môj email: nicol291996@gmail.com

      Odstrániť
  4. hezke fotky!

    The Gown 👗http://www.thegown.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento rad je perfektný, sama ho mám doma a odporúčam všetkými desiatimi :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
Jarný detox
Jar je už v plnom prúde a ja si tie jarné lúče slnka neskutočne užívam! Po zime je ale dobré dopri…