Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Thank you, next


Srdečne vás všetkých vítam pri poslednom článku tohto roku. I keď som tento článok plánovala uverejniť skôr, nevyšlo. Je 21:10, ja začínam písať tento článok s uterákom na hlave a premýšľam, kam to tak rýchlo ubehlo. Rekapitulujem si celý tento rok a keďže tento blog je taký môj online diary, menšiu rekapituláciu spravím i tu, aby som sa o niekoľko rokov mohla na to celé pozrieť späť.

Rok 2019 bol pre mňa rokom mnohých zmien, skúšok a ponaučení. Takisto to bol rok, kedy som zažila mnoho svojich "poprvé". Naučila som sa trocha viac vykračovať zo svojej komfortnej zóny a zlepšila som sa v prekonávaní svojho strachu z nového. Na druhej strane som sa naučila ešte viac si vážiť tie základné, tak málo oceňované hodnoty v živote. Tento rok ma takisto priviedol na cestu k sebaláske, k môjmu najvyššiemu ja a i na viac spirituálnu cestu, ktorá síce nie je vždy prekrásna, ale stojí za to. Pochopila som, že v tomto svete sa musím vedieť spoľahnúť len na seba a viac si veriť.

Čo všetko som tento rok zažila?

  1.  bola som prvýkrát pri mori s mojou rodinou a ostatnými ľuďmi, ktorých mám veľmi rada
  2.  usmialo sa na mňa šťastie a vďaka DiscoverEU som spoznala veľa miest i ľudí, no najmä som   získala nádherné a nezabudnuteľné spomienky 
  3.  úspešne som zmaturovala zo slovenského jazyka 
  4.  úplnou náhodou som si našla skvelú brigádu, za ktorú som naozaj vďačná
  5.  vypomáhala som na akcii MS v hokeji u nás v meste a nabrala mnoho skúseností
  6.  prednášku s mnohými inšpiratívnymi ľuďmi (asi začnem chodiť na viaceré :D)
  7.  navštívila som pár vegánskych reštaurácií a začala nakupovať viac bio vegetariánskych/vegánskych vecí 
  8.  bola som na koncerte TEAM (a bola to pecka!)
  9.  prefarbila som sa na blondínu lebo yolo 
  10.  prvýkrát skúsila paddleboarding a celkom som si to zamilovala
  11.  pochodila krásy môjho okolia
  12.  prvýkrát u mňa prespala moja kamarátka (:D)
  13.  prerobila som si svoju izbu a som z nej stále šťastná
  14.  prežila krásny maturitný ples ❤️
  15.  spoznala som mnoho ľudí 

Čo som sa tento rok naučila? 
  1. že život nečaká na to, kedy budete ready 
  2. že môžete niekoho stále ľúbiť a môže to rovnako bolieť po tak dlhej dobe
  3. hovoriť nie 
  4. vystupovať zo svojej komfortnej zóny viac ako kedysi
  5. postaviť sa svojmu strachu viac ako kedysi
  6. menej stresovať (ale stále je toho stresu v mojom živote hodne)
  7. neveriť ľuďom len kvôli tomu, že ich "poznám už dlho"
  8. viac sa spoliehať na seba 
  9. trocha viac odhadovať ľudí
  10. viac ľúbiť svoje telo
  11. byť viac sebavedomá
  12. že investovať peniaze do cestovania sa naozaj oplatí
  13. vážiť si maličkosti
  14. viac veriť vesmíru a Bohu
  15. spoznala som viac samú seba, svoju hodnotu a vnútornú silu

Aké sú moje plány v roku 2020?
  1. vždy byť sama sebe prioritou
  2. získať stratené sebavedomie
  3. viac pracovať na sebe a sebarozvoji
  4. úspešne zmaturovať a dostať sa na tu správnu vysokú školu
  5. pochopiť, čo to je pravá láska
  6. viac sa chytať príležitostí a hovoriť menej nie :D 
  7. byť schopná spoľahnúť sa len sama na seba
  8. venovať sa ešte viac spiritualite 
  9. viac cestovať a spoznávať nové miesta
  10. naučiť sa ovládať stres
  11. objaviť svoju stratenú kreativitu 
  12. byť pozitívna a veriť 
  13. zmeniť svoj lifestyle a zvyky
  14. viac riskovať 
  15. byť šťastná, zdravá a spokojná 
Rada by som ešte takto na konci článku poďakovala i vám, mojim čítateľom za všetky zdieľania a milé komentáre, ktoré ma vždy zahrejú na srdiečku. ❤️Verím, že v roku 2020 to spolu rozbehneme ešte viac! Special thanks ide Berenike, žene, ktorá je mi veľkou blogerskou inšpiráciou i online kamarátkou, s ktorou sa raz hádam stretnem i osobne ❣️

Aký bol váš rok 2019? Dávate si nejaké novoročné predsavzatia alebo Nový rok neberiete nejak vážne? Aké sú vaše plány v roku 2020? :) 

Komentáre

  1. Veľmi chválim spracovanie článku! 💜 A hlavne sa mi páči ako si zhrnula to, čo ťa ten rok naučil.

    BarsVee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný článok. Aj tento rok na rôznych sociálnych sieťach vidím "otrávene" príspevky o tom, ako sa ľudia sťažujú, že ich nezaujímajú rekapitulácie roka na instagrame a podobne, ale ja osobne ich mám veľmi rada — sama sa na konci roku zamýšľam, ako som 365 dní využila, čo som sa naučila a kam som sa v živote posunula, a je zaujímavé vidieť, ako rok prežili iní. S mnohými tvojimi bodmi sa stotožňujem; a prajem ti veľa šťastia pri plnení plánov v tomto roku — nech je pre teba iba úspešný.
    A och, až sa mi natisli slzy do očí, keď som videla svoje meno na konci článku. Je mi veľkou cťou; a vedz, že mojou obrovskou inšpiráciou si zasa ty ❤ Môj rozvrh na tento rok bude asi trochu flexibilnejší ako tvoj, ale hneď si ako predsavzatie dávam, že sa mi dve konečne stretneme!

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, na TEAM som chcela ísť tiež, ale nejako to nevyšlo. Muselo to byť super. :) Želám ti super rok 2020!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi zajímavé plány na rok 2020 :) překvapilo mě, že se tam neobjevila žádná z "materiálních" věcí nebo cestovatelských plánů jako téměř u každého :D (včetně mě :D :D). Ale pěkná bilance, toho co si se naučila, vypadá to, že si měla úspěšný rok. Tak ať je ten dvacet dvacet ještě lepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
Jarný detox
Jar je už v plnom prúde a ja si tie jarné lúče slnka neskutočne užívam! Po zime je ale dobré dopri…