Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

« Čo ma čaká a neminie »

Ahojte,

dnes som vôbec netušila o čom by som napísala, ale mala som strašnú chuť niečo na blog napísať, podeliť sa s vami o pár vecí z môjho života. 

Ako prvú vec by som zmienila veci ohľadom blogu. Rozhodla som sa, že si na blog dám svoje pravé meno. Neviem prečo, ale chcela som, aby bol môj blog zase o niečo lepší. Taktiež som zmenila aj pozadie, úvodnú fotku a aj favikonu. Veľmi ma zaujíma váš názor, takže sa o ňom podelne dole v komentáry. :)



Myslím si, že všetci vieme že prázdniny sú už naozaj na konci, sama tomu nemôžem uveriť. Prebehlo to naozaj veľmi rýchlo. Keď sa pozriem do kalendára a vidím že už je 21, je mi do plaču a prepadá ma panika. Niektorí sa na školu,kamarátov a všetky tie veci možno tešíte, ale ja nie. Samozrejme na kamarátov, krúžky, poobedie v meste strávené s najlepšou kamarátkou a kopu iných vecí sa teším aj ja. Ale paniku mi robí škola, všetko to učenie a nakoniec príjmačky. 

Tento rok musím mať a aj chcem mať , skvelé známky a úprimne si povedzme že chcem mať samé jednotky. Tí, ktorí môj blog čítajú od samého začiatku, vedia že som raz písala článok o tom, ako sa chcem dobre učiť a podobne a dopadlo to presným opakom. Ak by ste niekto tento článok hľadali, je vymazaný, pretože bol skrátka o ničom. Lenže teraz som sa pevne odhodlala, že sa budem učiť každé jedno učivo, aby som na písomku toho nikdy nemala veľa a zvládla to. Takže polročné a aj koncoročné vysvedčenie musía byť samé jednotky! Uvidíme za 10 mesiacov. :)
Ďalšia vec, ktorá ma čaká a mám z nej veľkú hrôzu je/sú príjmacie skúšky na bilingválne gymnázia. Idem robiť skúšky na dve a dúfam že ma na jedno z nich prímu, najradšej by som bola, kebyže ma prímu na obidve. Skúšky budem robiť na jar a aj keď je to ešte ďaleko, už teraz si predstavujem ten deň, keď budem v miestnosti s ostatnými ľudmi, ktorý idú robiť skúšky a sú taktiež celý nervozdny ako ja. 

Najväčšiu hrôzu mám z matematiky, pretože matematika mi nikdy nešla. No dúfam že to nejako zvládnem. :) 

Nakoniec by som dodala len, že možno pre niekoho tento článok neznamená nič, ale pre mňa je neskutočná úľava že som to mohla napísať, pretože som dlho uvažovala či sem o tom niečo napíšem, ale stále som to mala v hlave. Tím,ktorí si tento článok prečítali veľmi ďakujem a vážim si to.♥ 




Majte sá. 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…