Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

TOP kozmetické produkty do 3 eur

Ahojte! :)

včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla napísať na blog. Napadol ma práve tento článok, ktorý som už robila minulý rok, ale povedala som si, prečo ho nespraviť znova, však je to už rok dozadu. Avšak, dnes sa zameriam na TOP produkty do 3 eur ale nabudúce môžete očakávať do vyššej sumy. Myslím si, že je to skvelý spôsob ako vám ukázať produkty ktoré naozaj stoja za to inakšie, ako recenziami. Čo na to hovoríte?

Čo sa týka blogu, mám pre vás pár noviniek. Prvou je úplne nový dizajn, nad ktorým som vo štvrtok strávila 6 hodín, ale myslím si, že sa vyplatilo. Čo si myslíte vy? Dnes som pri pozeraní jedného sledovaného blogu našla dosť podobný dizajn ako je na mojom, čo ma v celku zarazilo a aj nahnevalo. Ale tak ako sa vraví, kopirajt všade... Druhou vecou je aj nový podklad na fotenie. Chcelo to už jednoducho zmenu, a úprimne mňa vôbec nebavilo mať stále iný podklad na fotkách, ktorý sa mi ani nepáčil. Čo si myslíte o tomto bielom podklade vy? :) Treťou a predposlednou vecou je to, že fotky v článkoch budem pridávať väčšie, aby ste si ich nemuseli rozklikávať. A poslednou vecou je Giveaway, ktorá ak sa všetko podarí, bude vyhlásená do konca nabudúceho týždňa. Myslím si, že Giveaway bude vážne super, takže sa máte na čo tešíť! :)



 
 
Baby Lips sa u nás začali predávať minulý rok a vtedy bol okolo toho veľký bum. Priznávam sa, že ani ja som tejto mánií neodolala, hlavne keď ho raz priniesla do školy kamarátka. Nakoniec som si kúpila len dva a to Cherry Me a Hydrate, ktorý uvidíte na ďalšej fotke. Chcela som si ich kúpiť všetky, ale som rada, že som tak nespravila, lebo by som s nimi nemala čo robiť, keďže mám doma ďalších xy balzámikov. Ale koniec koncov, som si ich obľúbila. Hydratačný sa mi už míňa, takže si do drogérie asi skočím po ďalší. :D  
 
Rúže od Oriflame nemám dlho a ani ich moc nepoužívam. Keď som si ich objednávala tak stáli 1,99; takže som neodolala a objednala si ich. Myslím si, že Oriflame tieto rúže celkom dosť odflákol, teda čo sa dizajnu týka. V predaji majú veľa iných rúžov s oveľa krajšími obalmi aké majú tieto rúže. Farby rúžov avšak nie sú vôbec na zahodenie. Mám odtieň Blush Pink, čo je krikľavá ružová farbička, vhodná najmä na leto ( už sa teším! ) a Soft Coral, čo je taká prirodzená farba. Každopádne ich začnem používať, avšak pri tomto "jarnom" počasí si asi ešte chvíľku počkám. Ak sa ti odtiene páčia, od 13.04. budú v predaji. Každý 1 za 2,99; a každý 2 za 1,99; .
 
Z ľava: Blush Pink, Soft Coral, Cherry Me
 

 
 
Špirála 3D Volumythis od Miss Sporty je skvelá. Vďaka svojmu ohnutému a umelému kartáčiku,(ktorý mne osobne vyhovuje viac ako tie so štetinkami) zachytí každú mihalnicu a krásne ich zvýrazní. Nechcem teraz o nej moc rozprávať, pretože na ňu chcem napísať recenziu,ale jednoznačne vám ju môžem len a len odporučiť a za cenu 2,99; je to bomba. :)
 
Balzámik od Yves Rocher je taktiež skvelý . Poznáte ten pocit, keď milujete nejaký kozmetický produkt a je vám ho ľúto používať? Tak takýto nejaký pocit mám pri ňom. :) Pery krásne hydratuje, takže na tie zimné dni ,ktoré dúfam,že sa už nezopakujú, je skvelý. Taktiež je prírodný a krásne vonia, že by ste ho chceli zjesť. Viacej o ňom TU.
 
Ceruzka na obočie od Essence bola mojou každodennou stálicou. Teraz ju používam spolu so setom na obočie, viac TU, a spolu tvoria super duo. Avšak aj ako sama plní svoju funkciu na jednotku. Mám hu v odtieni 02 Brown, čo je skvelá farba pre brunety. Hore na vrchnáku nájdeš ešte aj štetinky na úpravu, takže si ju môžeš brať so sebou kdekoľvek. Stojí 1,59; , čo si myslím že nie je vôbec veľa a vydrží v celku dosť. :)
 
 
Máte aj vy svoje TOP produkty? Určite mi ich dole napíšte, rada si to prečítam a aj v drogérií omrknem. :) 

Komentáre

  1. tiež som premýšľala, že spravím podobný článok, ale to je ešte ďaleká budúcnosť :D inak Baby Lips balzamy sú super, sama jeden doma mám :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sprav, rada si prečítam. :) A Baby Lips sú super, len by som ich nemala všetky kde využiť :/ :)

      Odstrániť
  2. Tak ta ceruzka od Essenxe je fakt zazrak, mam ju velmi rada a novy dizajn ma uputal hned a je to super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten balzam na pery od Yves Rocher je najlepší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pre mňa robí miss sporty najlepšie riasenky za smiešne peniaze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto bola moja druhá špirála od nich, a s obidvomi som bola spokojná, aj keď s touto viacej. :)

      Odstrániť
  5. Baby lips mám tiež Cherry me ale moc ho nepoužívam, pretože sa mi moc nehodia farebné rúže alebo balzami preto ho používam len na doma :)
    Dizajn je naozaj pekný :) bohužiaľ ja sa v tom moc nevyznám takže som stále nespokojná s tým mojim :/ a keď si písala o tom, že si zistila, že jedna blogerka má podobný dizajn viem o koho ide a od nej som to vôbec nečakala :/ ale tak čo narobíš? :)
    www.lifewithnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Nič si z toho nerob, ja som sa v dizajne tiež moc nevyznala zo začiatku. ;) A no nečakala som to ani ja, ale ako sa vraví, prekvapia ťa tí, od ktorích si to vôbec nečakala. Nemyslela som si, že by toto niekedy spravila, ale asi som sa zmýlila...

      Odstrániť
  6. Super príspevok :)
    Dúfam že si pozriete aj môj blog a zanecháte koment Díík tu je
    darkbrown

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Produkty do 3€ je výborný nápad pre článok. Baby lips som ešte nevyskúšala ale je tak populárny že si ho už musím kupit :) A inač krásny blog, budem rada ked sa mrkneš aj na moj :D http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Baby Lips odporúčam :) Ďakujem ešte raz :3 .

      Odstrániť
  8. balzamy od YR som si nedávno kúpila a baby lips som dostala v swape :) super nápad na článok, možno sa inšpirujem niekedy ak nevadí :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. už musím taky vyzkoušet Baby lips :) nejdřív mě odrazovaly kvůli té obrovské reklamě,
    ale nová kolekce Electro si mě nakonec stejně získala :D
    pěkný blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som ešte nevidela, takže mrknem. Diky za tip! :) A ďakujem! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…