Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Relaxation Time

Krásnu nedeľu vám všetkým prajem, :)

práve som dopiekla lievance píšem vám tento článok. Od piatku som doma a do školy idem až v utorok a to sú len dva dni a znova prázdniny. ♥ Odvtedy čo mám po prijímačkách mám tzv. relaxačný režim. Snažím sa viacej relaxovať po tom všetkom strese, ktorý som zažívala a musím povedať, že si to náramne užívam. A preto ma napadlo, že by som vám dnes ukázala dve veci, ktoré mi v poslednej dobe spríjemňujú deň.  P.S: Odteraz vám budem do článkov vždy písať, či sú veci v článku sponzorované, alebo som si ich kúpila ja sama. Myslím si, že to tak bude lepšie. :) P.S.S : Toto je presne stý článok!

 


 
Ešte v minulom roku som od krstnej dostala čokoládový krém na ruky (viď fotku vyššie). Bola som úplne nadšená keď som ho uvidela, pretože od Oriflame mám krémy na ruky strašne rada, či už pre ich obaly, vône a aj účinky a taktiež krém vonia po čokoláde, ktorú ja neskutočne milujem.♥ Krém má obyčajnú bielu farbu a je normálnej konzistencie, čiže nie je ani moc tekutý ale ani hutný. Krém sa aj skvelo strebáva, čiže nemusíte čakať
kým sa krém vstrebe aby ste mohli niečo robiť. Hydratuje priemerne , no nemôžem ho odporučiť používať cez tuhú zimu. Skôr by som ho zaradila na také jesenné dni alebo len vtedy, ak chcete mať vláčnejšie ruky.


Penu do kúpeľa sme mali doma už celkom dlhú dobu. Avšak sa mi po čase minula a dlho som ju v časopise nevidela. A keď som ju videla vo februárovom čísle, tak som neváhala a hneď si ju písala na zoznam vecí, ktoré sa budú objednávať. Pena má 300ml. Rozdiel v ktorom sa líšia s krémom je ten, že pena je sfarbená do oranžova.(viď fotku nižšie). Milujem, keď si robím kúpeľ a čokoládu cítiť v celej kúpeľni. Jediné mínus, ktoré som našla je to, že príliš nepení. Takže neočakávajte plnú vaňu peny.

 
 

Penu do kúpeľa a aj krém na ruky nájdete v platnom časopise. Do tejto sady patrí ešte aj sprchový gél, s ktorým ja osobne nemám skúsenosti. Páči sa vám táto rada? Máte s ňou skúsenosti? :)



Komentáre

  1. krémy od Oriflame mám tiež hrozne rada :)) strašne krásne voňajú a celkom dobre hydratujú :))

    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok. Ak chceš tak sa pozri na môj blog http://aclairelee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oriflame veci krasne voni, uplne citim tu cokoladu :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…