Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Stay Unique

Prajem vám všetkým krásny piatok, :)
 
po presne mesiaci sa vám znova ozývam. Bola to vážne dlhá doba, ale aspoň som vďaka nej zistila, že blogovanie ma naplňa a viem , že robím to, čo ma baví. Včera som mala prijímacie skúšky a bola som prijatá! Ani si neviete predstaviť aká som šťastná.♥ Okrem toho som dostala naozaj veľa nápadov na články. Už ich mám spísané a už len naplánovať ktorý výjde kedy a môžete sa tešiť. A taktiež teraz Apríli som si pre vás s jednou firmou pripravila jedno veľké prekvapenie, takže sa máte na čo tešiť!  Myslím si, že som napísala to, čo som napísať chcela a teraz už k recenzií.
 


 
V polke Februára som nadviazala spoluprácu s firmou Stay Unique. Je to vlastne slovenská firma, ktorá predáva produkty Sleek, ktoré u nás nie sú dostupné, avšak na ich webovej stránke ich nájdete kopu. KLIK. Sleek je vlastne Britská kozmetická značka, ktorá je na trhu už niečo cez 20 rokov. Myslím si, že u nás na Slovensku nie je táto značka veľmi známa, skôr by som povedala, že túto značku poznajú viacej v zahraničí. Produkty na recenzovanie mi prišli koncom Februára a po vyše mesiaci vám tu prinášam recenziu. :)
Prvý dojem z produktov bol úžasný. Krabica pekne zabalená a vo vnútri tieto dve zlatíčka. Obal v ktorom boli zabalené ( viď fotku hore ) sa mi tiež páčil. No produkty sú po otvorené úplne nádherné. Celé čierne a lesklým čiernym písmom napísané Sleek MakeUP. Veľmi sa mi to páči, dokonca aj moja krstná povedala, že ten obal je strašne pekný.
 
Duo kit na obočie
 
Prvý produkt o ktorom budem písať sú tiene na obočie. Krabička nie je veľká, takže si ho budeme môcť zobrať so sebou aj na cesty a nezabere vám veľa miesta. Vo vnútri nájdete zrkadielko, ktoré mi prišlo trošku špinavé (viď fotku nižšie), ale nie je to nič strašné a ani mi to veľmi nevadilo. Potom tam nájdete pigmentovaný vosk na tvarovanie a púder na tonovanie. Potom tu nájdete 2 štetčeky a mini pinzetu.
 
 
 
 
Používala som ho celý mesiac a bola som spokojná. Ráno som aplikovala pigmentovaný vosk, čím som si aj vytvarovala obočie. Celkovo tento pigmentovaný vosk je celkom silný čo sa farbenia týka, takže ak už nebudete chcieť, nemusíte aplikovať tonovací púder. Vosk sa nanáša s tým mierne skoseným štetčekom. Čo sa štetčekov týka, pracovalo sa mi s nimi dobre, ale samozrejme hneď to tak nebolo. Prvýkrát som s tým bola strašne nemotorná, pretože obočie som si doteraz dokresľovala len ceruzkou a tá je od štetčeka o dosť vačšia, ale po čase som si na neho zvykla a všetko bolo v poriadku. Po aplikovaní pigmentovaného vosku sa odporúča nanášať ešte tonovací púder, ktorý sa nanáša oválnym štetčekom. Po týchto dvoch krokoch bude vaše obočie hotové. (viď fotku nižšie) . 
 

 
 Nedovolím si nespomenúť aj mini pinzetu. Priznávam sa, že s ňou som bola a myslím si, že aj stále som trošku nemotorná. Samozrejme je to o zvyku , pretože ja som zvyknutá na veľkú pinzetu, takže som sa trošku natrápila kým som vytrhla jeden chlpok. Ale koniec koncov pinzetka je použiteľná a myslím si, že je to vážne len o zvyku a využijete ju asi len v príprade, kedy budete odcestované. :)
 
 
 
Celkovo som s týmto setom spokojná a hodnotím ho veľmi kladne. Cena tohto setu na obočie je 10,49 eur a na výber máte z 3 odtieňov. Ja osobne mám odtieň Light. Nájdete ho TU.
 
 
Rúž na pery
 
 
Druhý produkt je rúž na pery. Je v odtieni Barely There,čo je pekná nude farba. Je z podkategorie lesklých rúžov, avšak nájdete aj matné. Obal je znova krásny ako pri produkte predtým ( naozaj som sa do nich zamilovala♥ ).  Rúž je oproti iným rúžom alebo matičkám čo mám doma menší ( napríklad Baby Lips,...), ale zase je o dosť širší. Znova vám pri cestovaní nezaberie veľa miesta.
 
 
 

Rúž na perách vydrží také 3-4 hodinky aj s jedením a pitím. Pery nevysušuje, čo som rada. Jediné čo ma mrzí je výdrž čo sa týka spotreby. Pretože sa strašne rýchlo míňa. To je asi jediné mínus , ktoré som u neho našla.
 
 
Rúž nájdete na ich webovej stránke TU  za 6,49 eura. Odtieňov je kopu, takže si myslím, že si každý vyberie. :)
 
 

 
 
 
 


Komentáre

  1. mám taký pocit, akoby sme sa s článkami dohodli, aj ja som chcela dnes pridať práve tento s ich produktami :D a gratulujem, že si prijatá! ja som sa tiež tešila jak malé decko keď som sa to dozvedela :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt? :D fúha, no tak to by som nečakala. :D a ďakujem. :)

      Odstrániť
  2. Ten rúž má krásnu farbu.Mohla by si dať ešte fotku ako vyzerá na perách.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je krásny. Túto chybu si uvedomujem,ale keďže som to pisala podvečer,kedy svetlo dobré nebolo,rozhodla som sa,že vám ho ukážem v najbližšom outfit poste :)

      Odstrániť
  3. Gratulujem k prijatiu :) Rúž vyzerá veľmi dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A s rúžom som maximálne spokojná. :)

      Odstrániť
  4. páni,tak tu spolupráci závidím =) asi jsi měla štěstí, vzhledem k ani ne 50 stálým čtenářům :O

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten rúž vyzerá fakt dobre :))
    http://leuslifestyle.blogspot.sk/2015/04/top-kozmeticke-produkty-do-3-eur.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…