Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Plány po prijímačkách

Ahojte :)

dnes znova len taký krátky článok. Už sa teším kedy budem mať po prijímačkách (26.3 - dúfam že na mňa budete myslieť! :) ) a budem môcť písať aj dlhé články a budem môcť stráviť na blogery viac ako hodinu denne :) Dnes som sa rozhodla spísať pár vecí, ktoré chcem stihnúť spraviť po prijímačkách do konca školského roka. Určite mi potom dole napíšte či ste sa tiež pre niečo takéto rozhodli alebo plánujete niečo čo plánujem ja. A chcem sa vám poďakovať za komentáre v minulom článku, pomohli ste mi a určite vaše rady využijem.♥  P.S. : Prekročili sme hranicu 10 000 zhliadnutí! Veľmi si toho cením a týmto sa vám chcem poďakovať.♥

weheartit.com

1. Upratať si skriňu
Poznáte ten pocit, keď večer/ráno premýšľate čo si oblečiete a neviete čo všetko sa nachádza vo vašej skrini? Alebo si niečo oblečiete a je vám to malé alebo je to poškodené? Tak presne tohto sa chcem vyvarovať a chcem si skriňu pretriediť. Malé veci ktoré sú zachované dám sestre, poškodené veci vyhodím a tie veci, ktoré budú sestre malé alebo sa jej nebudú páčiť ( nechcem aby to znelo namyslene to nie, ale jednoducho každá máme iný štýl obliekania :) ) tak tie dáme do domova a do domu kde bývajú týrané matky s deťmi. Dobré veci si ponechám a to čo mi bude chýbať (hlavne tie základné kúsky v šatníku), tak tie si podoplňam.
                                                                  weheartit.com
2.  Upratať si kozmetiku
Keďže sa mi za posledné 2 roky nahromadilo celkom dosť kozmetiky, chcela by som si ju pretriediť. Pri pečujúcej kozmetike skontrolujem dátum spotreby a taktiež ak sa mi vďaka spoluprácam dostalo do rúk niečo , čo mojej pokožke nesedí a použila som to len párkrát tak to posuniem ďalej. Pri dekoratívnej kozmetiky si pozriem tiež dátum spotreby a veci , ktoré nepoužívam a viem že už používať nebudem, tak tie vyhodím. Tie výrobky, ktorým bude za chvíľu končiť trvanlivosť, tak tie začnem používať skôr a zatiaľ odložím výrobky, ktoré majú dlhšiu trvanlivosť. Taktiež si poumývam štetce a ostatné líčiace pomôcky. A vyčistím si aj "poháriky" v ktorým mám uloženú kozmetiku , tak tie si pekne vyčistím. A taktiež si vyčistím aj vrchnáky od špirál. 
weheartit.com
3. Spraviť si poriadok celkovo na/v pracovnom stole
 Celkovo sa mi od začiatku školského roka nahromadilo veľa papier a zbytočností, ktoré by som rada pretriedila a zároveň vyhodila. A taktiež by som si rada svoj pracovný stôl niečím zútulnila, takže potom by som chcela spraviť nejaký DIY článok. :)
weheartit.com
4.  Schudnúť a vypracovať si postavu
Nemyslím tým teraz nejaké veľké chudnutie, to nie. Len chcem zhodiť nadbytočný tuk/kilá v tele a vypracovať si postavu. Keďže sa nám znova blíži leto, chcela by som mať peknú postavu, aby som sa za seba nemusela hanbiť na kúpalisku. Nie som tučná a ani pri sebe , ľudia naokolo mi vravia, že mám dobrú postavu, ale ja by som si ju chcela spraviť ešte krajšiu. :) Takže začnem sa zdravo stravovať a cvičiť a uvidíme výsledky. O všetkom vás potom samozrejme budem informovať! :)
weheartit.com

5. Prečítať knihy, ktoré mám na zozname
Kvôli prijímačkám mám teraz nedostatok času ( no asi nie až taký, keď môžem byť na Facebook - u , že? :D ) a čítanie kníh ide akosi bokom. Preto by som chcela začať znovu čítať a prečítať si knihy, ktoré mám na zozname. :)
weheartit.com 
6. Začať sa o seba viacej starať
Na novoročných plánoch som mala ten istý bod, ktorý som doteraz bohužiaľ nesplnila. Chcem si zlepšiť stav vlasov a aj pleti a vlastne celkovo tela. Chcem mať peknú , čistú pleť, zdravé vlasy a pekné telo, na ktorom je vidno, že sa maká. Celkovo sa chcem cítiť lepšie psychicky aj fyzicky. :)
weheartit.com
Odo mňa je to nadnes všetko. Vám prajem krásny zbytok víkendu a príjemný štart do nového týždňa!  

P.S. : Teraz ma môžete sledovať aj na instagrame! :)

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…