Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Ja,blog, blogovanie

Krásny štvrtočný deň prajem, :)

dlho som rozmýšľala, či tento článok mám napísať alebo nie, ale nakoniec som si povedala, že je dobré oboznámiť vás, čitateľov a taktiež si vyprázdniť myseľ od toho všetkého. 

weheartit.com
 



JA

Od začiatku roka som vo veľkom strese. Síce stres začal už niekedy v novembri ale od januára to je niečo strašné. Koncom marca ma čakajú prijímacie skúšky na bilingválne gymnázium na ktoré sa chcem veľmi dostať. No najväčší problém je ten, že sa nemôžem dokopať k príprave na prijímačky. Každý večer si vravievam že zajtra začnem a aj tak vždy skončím buď na sociálnych sieťach, nad čítaním článkov na blogeri , pozeraním TV alebo nad čítaním časopisov. Je tu ešte niekto, kto má podobný problém? A niekto, kto má nejaký tip/tipy ako sa prinútiť učiť? Ocením každú radu. :) 

Zajtra ma čaká lekcia snowboardingu takže sa veľmi teším a dúfam že sa to naučím. :D

BLOG/BLOGOVANIE

Čo sa týka blogu, tak je to naozaj bieda. Mám toľko nápadov na články a už sa teším ako začnem znova po prijímačkách poriadne blogovať! :) Nadviazala som aj novú spoluprácu s jednou firmou, takže sa môžete tešiť na recenziu! Práve teraz čakám(čakala som)  na ich balíček, takže si asi viete predstaviť, aká som nedočkavá, hlavne keď vám pošta zašle esemesku, že vám dnes príde balíček!  :D

Viem že článok o tom čo som dostala na Vianoce vám sľubujem už asi dva mesiace ale u nás je problém, že keď niečo dostanem, mamina mi všetky tie veci dá do prania a kým ich vyperie a ožehlí, tak sú to aj mesiace. Takže z toho dôvodu nemám asi polku vecí nafotených. Ale rozhodla som sa, že oficiálny článok o tom, čo som dostala nebude, ale veci ktoré som podostávala budem spomínať v článkoch, či už v outfitoch alebo v kozmetických článkoch. :)

Taktiež som si všimla, že články o mode a o mojom živote  vás vcelku zaujímajú viacej ako články o kozmetike. Takže sa budem snažiť v budúcnosti tieto dve témy viacej rozvíjať. Budem sa snažiť fotiť outfity a taktiež by som rada začala pridávať nejaké random posty, čo hovoríte?

Čo sa týka sledovateľov, teší ma, ako ste sa rozrástli. Od januára mám 4 nových odoberateľov čomu sa veľmi teším.♥

Zachvíľu sa priblížime k návštevnosti 10,000 z čoho som nesmierne šťastná! A preto budete môcť v apríli očakávať GIVEAWAY ku tomuto krásnemu číslu. ♥

A v poslednom rade vám prajem krásne prázdniny a tí, ktorí sú ešte v škole tak vám prajem ešte pohodový piatok. :)










Komentáre

  1. Skús si na učenie spraviť zoznam. Poriadne si k tomu raz sadnúť a na každý deň si dať - ja neviem - päť nejakých úloh zo starších prijímačkových testov. Neviem, z čoho alebo podľa čoho sa učíš, či si iba prechádzaš staré zošity alebo skúšaš riešiť testy z minulých rokov. No skús hľadať motiváciu všade okolo seba, dať si nejaké motivačné pozadie trebárs na mobil. Len osobne odporúčam, aby si začala čo najskôr, pretože ak to zanedbáš, príde doba, kedy budeš neznášať samú seba za to, že si nezačala oveľa skôr a že si to stále prekladala :) Tak či tak - držím palce!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite vyskúšam! :) A máš pravdu. Vždy si nechávam veci na poslednú chvíľu a potom si trieskam hlavu o stôl , prečo som s tým nezačala skôr. :/ :)

      Odstrániť
  2. ja som na príjmačky na strednú chodila rok na doučovania a s učením som problém nemala (strašne som sa tešila, že vypadnem skôr zo strednej ak to spravím) ale teraz mám ten istý problém s maturitou ako ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na doučovania chodím od septembra aj ja . 2krát do týždňa slovenčina a 2krát do týždňa matematika. Ale aj napriek tomu mám celkom stres, pretože keď som videla požiadavky zo slovenčiny a matematiky, skoro som odpadla. :D . Verím ale, že maturitu zvládneš. Držím ti palce! :)

      Odstrániť
  3. Ako sa prinútiť učiť? Tak to neviem, učenie na prijímačky som tiež vždy odkladala, na strednú som išla bez prijímačiek no a tie na výšku som začala poriadne študovať až po maturite, nejaká menšia príprava bola aj predtým, ale naostro až potom. Zo štúdiom som už chvalabohu skončila, aj keď ma občas trápia nočné mory o tom, ako štátnicujem, fakt desný pocit. Držím ti palce na prijmačkých, neber to príliš vážne, ako sa vraví, keď nejde o život ide o vieš čo.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pekny clanok, podla mna ti to ide super a ja sa sem rada vraciam :) Tesim sa na Ga a som zvedava co v nej bude :)


    Pozyvam na giveaway plnu roznej kozmetiky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný blog .....

    http://teresabeautyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…