Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Rada Un Matin au Jardin + Balzam na pery

Príjemný koniec víkendu prajem, :)

dnes som sa rozhodla napísať vám recenziu na výrobky u mňa na blogu známej značky Yves Rocher. Tento raz sa bude jednať o novú radu Un Matin au Jardin : ZELENY ČAJ . Táto rada nie je limitovaná edícia. Zoženiete ju v každej kamennej predajni YR , pretože v predaji je už od 23 januára 2015. ( na narodeniny môjho ocina ♥ ).

V tejto rade sa nachádza : Toaletná voda, sprchový gél a telové mlieko. Toaletnú vodu zoženiete v 100 ml fľaštičke za 16,50 . Okrem vône zeleného čaju si budete môcť zakúpiť aj : Orgován, Ruža, Citrusové plody, Konvalinka a Čerešňový kvet. Dnes sa ja ale zameriam na sprchový gél a telové mlieko + balzámiku na pery. Sprchový gél zoženiete v 200 ml plastovej fľaštičke za 5 eur a telové mlieko tiež 200 ml za 7,60 .

Na začiatku ešte spomeniem aj produkt, ktorý mi bol taktiež zaslaný. Jedná sa o balzam na pery, ktorý budete môcť zohnať v príchutiach makadámia, čerešňa, karité, kokos, jahoda, vanilka a malina. Mne bola zaslaná príchuť vanilka. Každá jedna tyčinka má 4,8 g a stojí 1,99 eura. Balzamy na pery sú už taktiež v predaji už od 16. januára.

Sprchový gél

Hneď na začiatok dodám, že sprchový gél aj telové mlieko sú založené hlavne na vôni zeleného čaju. Možno ako mňa aj vás zaujme dizajn/obal produktov. Musím povedať, že sa im vážne podaril. Kombinácia zelenej so šedou je skvelá.♥  Vždy keď sa sprchujem tak sa na ne dívam . Jednoducho povedané, zaujme na prvý pohľad. Fľaštičky sú u obidvoch produktov zelené, takže nie , nie je to len farba produktov. :D (na konci článku potom nájdete fotky) . Sprchový gél naozaj nádherne vonia a musím naozaj uznať, že je to vôňa zeleného čaju + citronu. Čaje všeobecne milujem a táto vôňa mi naozaj sadla. Sprchového gélu na pokožke nepení , ale vytvára taký biely náter ( hádam ma chápete :D ). Sprchovanie s ním si vážne užívam, pretože kúpeľňu krásne zavonia a už len pri otvorení. Pre mňa to je skvelé, pretože milujem voňavé veci ( asi ako každá z nás :D ) . Pokožku nevysušuje ale zanecháva ju krásne voňavu. Bohužiaľ nevydrží to do rána, ale nevadí mi to. :) No aby som ho to len nevychvaľovala, za mínus pokladám otváranie. Vrchnák sa otvára vážne ťažko, až sa niekedy bojím, že ho odtrhnem. Doteraz sa mi to nestalo a dúfam že ani nestane. Celkovo ale produkt hodnotím veľmi kladne. :)

Telové mlieko

Vôňa je rovnaká ako u sprchového gélu, čiže zelený čaj a citron. Obal je taký istý, ale keďže mlieko je bielej farby tak fľaštičku robí inej farby. Otváranie u mlieka ide oveľa ľahšie ako u gélu. Netuším čím to je, ale je to tak. (Ak aj vy máte jeden z týchto produktov, napíšte mi, či to tak máte aj vy :) ) . Konzistencia je redšia ale keď si mlieko vytlačíte na ruku tak sa vám z nej nesklže. Veľmi rýchlo sa vstrebáva , takže nemusíte čakať kým sa mlieko vstrebe do pokožky. Znovu produkt hodnotím kladne.

Balzam na pery
Tento balzam patrí medzi novinky januára 2015. Obsahuje viac ako 82% zložiek rastlinného pôvodu. Balzamy sú obohatené o maslo, vosk a olej rastlinného pôvodu. Balzam som dostala v práchuti Vanilka ako som už vyššie spomínala. Obal je jednoduchý ale zaujímavý, takže ním nič nepokazili. Väčšinu obalu zaberá príchuť každého balzámiku, čo sa mi naozaj páči, pretože ten produkt už na prvý pohľad pôsobí bio. :) Pod obrázkom nájdete ešte napísanú príchuť, avšak nie po slovensky ale po francúzsky - Vanille. Balzam je bez farby, avšak farby ako malina, jahoda atď. sú farebné. Či farbia alebo nie vám povedať neviem, keďže môj je bez farby, čiže nefarbí. Na prvý pohľad vám balzam bude pripadať naozaj čistý, avšak ak sa lepšie zadívate, uvidíte, že obsahuje malinké trblietky, ktoré ale po nanesení nevidno. Balzam krásne hydratuje, takže pre toto zimné počasie je ako stvorený. Je jemný a ľahko sa natiera. Vždy keď si balzam nanesiete na pery, zacítite jeho vôňu. Niekedy mám problém udržať sa a neoblízať si pery. :D Produkt znova hodnotím kladne.







Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…