Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Must have clothes in wardrobe

Vítam vás u dnešného článku. :) Minulý článok bol wishlist,  v ktorom som sa vás pýtala, či by ste mali záujem o článok "Must have oblečenie", ktoré jednoducho v skrini nesmie chýbať. V poslednej dobe som sa strašne zamerala na oblečenie a modu celkovo. Prezerám si weheartit  a tumblr, a hľadám inšpirácie. Taktiež aj v obchodoch nenakupujem už tým spôsobom, že aha pekné tričko kúpim si ho, ale nad kúpou vecí vážne uvažujem a pokladám si základné otázky čiže či dané oblečenie vynosím a budem ho mať s čím kombinovať. Ďalej sa pozerám na kvalitu  a cenu, pretože mi príde zbytočné dať za tričko 4 eurá , ktoré sa po pár noseniach začne žmolkovať a párať. Potom berem ohľad aj na strih, dlžku a farbu. A ako posledné si položím vždy otázku, či už nemám podobný kus oblečenia v skrini. Jednoducho ak už mám v skrini 2 svetríky s kvietkami, nekúpim si ďalšie. Hádam ma chápete. :)



Zdroj: weheartit.com



Biele tričko
 
Biele tričko je jednoducho jeden zo základnejších kúskov v šatníku. Samej mi chýbalo biele tričko s krátkym rukávom , ktoré som si dnes v zľave za 2,95 eur kúpila. (Skvelá cena). Ešte mi chýba biele tričko s dlhým rukávom, inakšie už mám z každého strihu (na ramienka, s krátkym rukávom) jedno.
 
 
Biela blúzka
 
Vec, ktorá stále v mojom šatníku chýba. Lepšie povedané, stále rozmýšľam o jej kúpe.
 
Zdroj : weheartit.com

 
Kvalitné a dobré padnúce jeansy
Jednoducho ak máte jeansy ktoré sú vám viac voľné než je v normále , nevyzerá to pekne. Nevravím že musíte mať obtiahnuté jeansy, ktoré vás tlačia, to nie, pretože to je skôr na škodu ako na úžitok.( Hlavne zo zdravotných dôvodov). :)

Zdroj : weheartit.com


Čierne skinny jeany
 
Čierne skinny jeany sa kombinujú naozaj jednoducho a aj spravia krajšiu postavu.
 
Elegantná sukňa
 
Na výbere záleží len na vás. Každá z nás má iný vkus a aj sa jej hodí niečo iné. Hlavné je, aby sa vám hodila a vedeli by ste si ju predstaviť aj na nejakú významnú udalosť napríklad firemnú akciu, otvorenie školského roka... .
 
Univerzálne sako
 
Sako je jedna z vecí, s ktorou nič nepokazíte. Ja osobne stále hľadám sako, ktoré je skvelé po farebnej stránke, strihu, kvalite a aj cene. Nemáte nejaký tip na obchod?  Odporúča sa kupovať si saká v tmavých farbách ( čierne, tmavomodré) pre ľahšiu kombináciu. Ale samozrejme ak nemáte problém s kombinovaním iných farieb, choďte aj do iných. :)
 
 
Čierne a telové lodičky
 
Presne tieto dve veci zháňam. Nič nimi nepokazíte a celý váš outfit "zjemnia". 
 
 
 
Minimálne jeden pár balerínok
 
Znova. Balerína nič nepokazíte a pre tie, ktoré majú rady pohodlie , môžu byť alternatívou lodičiek. ( Aj keď minimálne pár lodičiek by mala mať každá ).
 
Kabelky
 
Vec, ktorú využijete každý jeden deň . Nezáleží na farbe, veľkosti , značke a na tom, koľko ich máte. Myslím si, že je lepšie mať pár kabeliek ktoré využijete ako mať viac kabeliek, ktoré vám budú stáť v skrini. Avšak pre ten pocit sa to niekedy oplatí, no nie? :D ♥
 
 
 
Kašmírový svetrík
 
Nad týmto bodom moc neuvažujem, avšak uvidíme v budúcnosti. Pre tie z vás, ktoré nad tým uvažujete, nezáleží na farbe a strihu. Dôležité je, aby vám dobre sedel a ľahko sa kombinoval . :)
 
Trenčkot
 
Keď som bola menšia, trenčkot som nosila ale teraz som prestala. Nejak som mu neprišla na chuť, no chcela by som si ho znovu kúpiť. Znova, výber záleží len na vás.
 
Kožená bunda
 
Pre tie, ktoré neprišli na chuť trenčkotu, môžete ho zameniť za koženú bundu. Ja sama mám doma jednu na jar/leto/jeseň si bez nej neviem predstaviť. :)
 
 
 
Na koniec by som len povedala, že takto zostavený šatník môžete doplňať o aktuálne trendy. Sama sa idem týmto radiť a už som aj začala, takže by som chcela spraviť potom článok. :) Čo si myslíte vy?
 
 
 
 
 


Komentáre

  1. Super článok všetky tieto vecičky mám :D
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sačko si chcem kúpiť ale nikde som nenašla také aké potrebujem, plus nesedí veľkosť :D a sukňu tiež potrebujem nejakú peknú, aspoň že tie lodičky mám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ho potrebujem :/ teraz majú v Gate nové saká ale kvalita je nanič :/ A no tie lodičky veru :D

      Odstrániť
  3. Co jsem si všimla, tak polovinu věcí bych si taky přála/chtěla/musím mít:D Tyhle články mám strašně ráda:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Súhlasím s tvojim článkom, všetky tieto veci sú maximálne potrebné :) Vlastne mne by úplne stačili iba tieto a k nim kopa doplnkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne tak :) možno k tomu kúpiť niekedy nejakú sezónny kusok a je to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. súhlasím, ale skoro nič z týchto základných vecí nemám :D mala by som sa poučiť..
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Biele tričká sú must have :) Bielu blúzku i čierne sako v skrini už dlhšiu dobu postrádam - mala by som sa po nich začať obzerať :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…