Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

2015 WISHES

Piatok. Konečne. Síce sme my Slováci boli v škole len dva dni, no prišlo mi to sedenie v škole ako nekonečnosť.  Našťastie vo štvrtok som mala len 5 hodín a potom doučovanie. Dne som mala 6 hodín čo prešlo celkom rýchle a v pohode a potom do tretej konfirmáciu. Takže tiež celkom pohodový deň. Vôbec sa však neteším na ďalšie dva týždne a na písomky, ktoré ma čakajú. Už mám ohlásených päť písomiek + pár projektov. Snažím sa vylepšovať čo sa len dá, takže mi držte palce nech sa mi darí. O:) Dnes, aj keď možno trochu oneskorene ( ale stále lepšie teraz ako nikdy) vám sem pridávam svoj Wishlist na tento rok. Veci ktoré sú na obrázku sú pre mňa teraz takým "must have" a samozrejme predpokladám že cez rok sa k tomu pridá ešte more ďalších vecí. Avšak toto sú veci, ktoré si chcem vážne kúpiť a tento wishlist používať pri nakupovaní, aby som nekupovala veci, ktoré sa mi na prvý pohľad zapáčia, avšak potom mi visia v skrini a vravím mame že si nemám čo obliecť. :)




1.  Aussie
Vždy keď som v dm drogérií zastavím sa pri regály so značkou Aussie. Veľmi ma lákajú ich výrobky a keď som si prečítala toľko chvál na ne, tak by som si rada aspoň jeden zaobstarala. Avšak stále ma odrádza cena, ale viem, že keď ho uvidím v akcií, bude mať hrdé miesto v mojom nákupnom košíku.

2.  Girl Online
Kniha od známej blogerky a vlogerky Zoelly , ktorú by som si rada prečítala.

3.  Kryt na mobil
Nie nebojte sa, nemám IPhone. :D Len mi nechcelo do koláže pridať kryt na môj mobil, takže si musím vystačiť s týmto Iphonovským. Už mám vyhliadnutú aj jednu stránku, len sa musím dokopať k tomu aby som si ho objednala. Taktiež si plánujem objednať kryty aj z eBay ale nikto z blízkych a kamarátov teraz nejde objednávať, avšak keď budú určite si ich pár z eBay - u objednám.

4.  Objektív na zrkadlovku
Rada by som si k svojím dvom objektívom pridala ďalší, tretí. Tento sa mi zapáčil a ževraj sa s ním dobre fotografujú portréty ľudí, avšak nie som si tým úplne istá. Musím si to ešte poriadne naštudovať.

5.  Mascara Maybelline One By One
Láska na prvý pohľad. Keďže v poslednej dobe mám chuť si kúpiť radšej jednu vec kvalitnú a radšej si za ňu priplatím ako mať doma x špirál a aj tak ich k ničomu nepoužijete a sú to zbytočne vyhodené peniaze. Preto som sa rozhodla investovať do drahšej cenovej kategorie. Špirála stojí okolo 10 eur, čo pre niekoho nemusí byť drahé, avšak pre mňa je to vyššia cenová kategoria ako keď som si kupovala  špirály za 4 eurá. Ale aby som sa už vyjadrila, v dm - ku sa z nás stali veľké kamarátky. :)

6.  Rúž na pery Essence
Nikdy v živote som si ešte rúž nekúpila a je na čase to zmeniť! Zaujali ma tieto od Essence , s ktorými by som rada začala a postupom času si vytvorila svoju malú zbierku odtieňov, ktoré mi sedia.

7.  Paletka očných tieňov Catrice
Posledným kozmetickým produktom je  paletká očných tieňov od Catrice  konkrétne v odtieňu NUDE pozerám už nejaký ten piatok. Páčia sa mi tie prirodzené odtiene hnedej , ktorú mám strašne rada. Tento rok si ju však už hodlám kúpiť. ♥

8.  Čierna kožená kabelka
Čierna kabelka by podľa mňa mala byť v každej skrini aspoň jedna. Ja bohužiaľ ( :( ) žiadnu nemám takže si chcem nejakú zaobstarať. Tvarovo a veľkosťou by bolo najlepšia taká aká je na obrázku a aby bola za prijateľnú cenu. Nemáte nejaké tipy, kde by som si takúto kabelku vedela zohnať? :)

9.  Košeľa/e
Košieľ mám naozaj len pár a také ktoré by sa mi len páčili mám len jednu a aj tá my začína byť pomaly malá. Takže je na čase zaobstarať si minimálne jednu novú. Taktiež rozmýšľam nad jednou čisto bielou, pretože tá by tiež nemala chýbať v šatníku. No uvidíme.

10.  Biele tričko na ramienka a s krátkym a dlhým rukávom
Ďalšia vec, ktorá jednoducho v mojom šatníku chýba. Čím som staršia, tým radšej nosím jednoduché vecí a keď máte jednofarebné tričká možných strihov ( pozri nadpis ) , tak sa vám bude konbinovať jedna radosť. :) Samozrejme nepohrdnem ani tričkami s nápismi.

11.  Čierne skinny jeansy
Čierne skinny jeansy mi v skrini chýbajú už dáky 2 - 3 rok. A keďže sa dajú skombinovať skoro so všetkým, musím si jedni zaobstarať.

12.  Lodičky
Neznášam situácie, kedy si nemám čo obuť na nejakú významnú príležitosť. Preto by som si rada zaobstarala lodičky buď také aké sú na obrázku čiže nude alebo čierne. A aspoň budem o trochu vyššia. ( :D )

13.  Čierne sako
Ďalšia vec, ktorá v šatníku nesmie chýbať. ( rozmýšľam že napíšem článok o základných kusoch oblečení v skrini, čo vravíte? ).  Doma síce jedno mám, ale nie je čisto čierne ( všimli ste si, že u mňa začala prevládať dosť čierna farba? :D ) a má aj taký znak na hrudi. Avšak je pekné a nosím ho rada, avšak je mi už v oblasti ramien tesné, takže najvyšší čas zaobstarať si nové. To na obrázku je jednoducho nádherné.♥

14.  Baleríny
Staré baleríny mi už začínajú byť malé. Preto bude potrebné kúpiť si nové. Tentoraz rozmýšľam aj nad hnedými ale aj čiernymi. Čo poviete? :)

15.  Skater Skirt
Kamarátka v škole mala minule túto sukňu a zamilovala som sa do nej. Dúfam že klasickú čiernu si do jari / začiatkom leta zoženiem.

16.  Rifľová vesta
Doma mám rifľovú bundu, no zapáčila sa mi aj rifľová vesta, takže ak nejaká pekná s prijateľnou cenou v obchode bude, budem nad jej kúpou uvažovať.

 
A čo vy? Aké sú vaše must have veci pre tento rok? Určite mi to napíšte dole do komentára, rada si ich prečítam. :)
 


Komentáre

  1. Krásný wishlist :)) jee, objektiv na zrcalovku bych taky chtěla. Ale teda až po tom, co bych měla zrcadlovku :(:D
    Baleriny jsou klasika :) moje se zas prošoupaly, takže já je musím koupit z jiného důvodu :)
    No a bilych triček a skinny černych jeansu mam nastesti hodně a černý sako taky, takže v tom jsem zachráněna:D
    Máš hezký blog a máš novou čtenářku :)
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) , tak to ti strašne závidím že máš veľa bielych tričiek a čierých skinny jeansov, pretože ich nemám skoro vôbec. :/ :D A znovu ďakujem, veľmi to pre mňa znamená.♥

      Odstrániť
  2. Pěkné!:) jinak já mám zatím napsanou jen tmavě modrou skater skirt, peněženku, pletené nadkolenky, modrou parku (takovou spíš jarní) a to je zatím vše:D
    difdirections.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) a tiež máš na pláne kúpiť si pekné vecičky :)

      Odstrániť
  3. Ahoj super článok určite urob ten článok čo by malo mať každé dievča v šatníku tiež som už nad niečim takým rozmýšľala :). Najkrajšie kabelky majú v H&M minule tam mali presne takú tiež som si ju skoro kúpila ale mám doma podobnú takze ....
    BTW: kukni na tú 10. Ten nadpis ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) , pokúsim sa ho spraviť, takže dúfam že mi vyjde. :) A vážne? :O Síce som v H&M bola len párkrát , určite sa tam teda zastavím! :) Diki za tip. :)

      Odstrániť
  4. Jééj opäť pekný článok na mojom blogu prebieha Mini Súťaž budem rada ak budeš súťažiť :-)
    http://teresabeautyblog.blogspot.sk/2015/01/mini-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…