Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Essence Superfine eyeliner pen

Krásny utorkový večer vám prajem!

Pred pár dňami som odštartovala svoju vianočnú súťaž a musím povedať, že ste ma naozaj veľmi MILO prekvapili. Za pár dní sa vás zapojilo veľmi veľa, čím ste ma neskutočne potešili.♥ Nečakala som, že sa táto súťaž tak uchytí a budete mať záujem o produkty pre starostlivosť o pleť a telo. Asi si ani neviete predstaviť, ako ma to všetko teší a hlavne keď ku komentáru pripojíte pár milých slov, ktoré ma zahriali na srdiečku.♥
Dnes by som vám rada predstavili linku na oči, ktorá sa pomaly pričlenila ku produktov pre moje každodenné líčenie. :)



Nápad, resp. prvotná myšlienka, že si začnem robiť linky začala už dávno pradávno. Zdá sa mi, že to bolo niekedy pred rokom, kedy som na mojej kamarátke neskutočne obdivovala jej líčenie. Vždy bolo tip top a o linkách ani nehovorím. Pamätám si, ako som sa jej opýtala, od akej značky používa linku a jej odpoveď bola "Rimmel". Asi si viete predstaviť, ako som na ďalší deň bežala do Dm drogérie s tým, že tá linka bude moja. Bola to vlastne gélová linka ku ktorej bol aj pribalený štetček a doteraz ju mám na poličke a raz za čas ju vyvetrám. Avšak stále nemám v rukách prax, istotu a vo väčšine prípadov tie linky dopadajú katastrofálne. Asi si to viete predstaviť... na každom oku iná hrúbka, dlžka, uhol,... však to poznáte. K tomu všetkému je aj vodeodolná, čiže opravovať chybné ťahy bolo niekedy naozaj ťažké a o červenej pokožke ani nehovorím, nakoľko drží ako pribitá. Na pár mesiacov som to s linkami vzdala, avšak asi pred mesiacom sa vo mne znova prebudila túžba po linkách. Tak som si znova zašla do Dm drogérie s myšlienkou, že si kúpim nejakú linky. Dlho som rozmýšľala, či si kúpiť so štetinkami alebo obyčajnú v pere. Nakoniec teda zvíťazila tá v pere a už teraz vám musím prezradiť, že to nebol krok vedľa.. :)


Hneď, ako som prišla domov, tak som sa začala s linkou zoznamovať. Prvýkrát tie linky taktiež neboli súmerné, avšak na druhý pokus už bolo všetko tip top. Ako sa hovorí, padli sme si do oka,haha. Kamaráti mi ich dokonca začali pochvaľovať, že si ich robím dobre a že sa mi hodia, takže si asi viete, ako ma to potešilo. :)


Aby som vám však spravila aj nejakú tú recenziu, tak celkovo hodnotím linku veľmi kladne. Pracuje sa s ňou naozaj jednoducho a spraviť si s ňou linku nie je žiadna veda, čiže zvládne to aj úplne ľavý človek, ako som napríklad ja,haha. Farba je sýta aj po mesiaci používania a nestalo sa mi, že by mi nejakým záhadným spôsobom vyschla, ako som raz na jednom blogu čítala. Čo sa týka výdrže, je skvelá. Tých 12 hodín na očiach vydrží bez problémov, bez akého koľvek  rozmazávania alebo menej sýtej farby. Jediné, čo by som jej asi vytkla je príliš "krehký" aplikátor, nakoľko ju už mám na konci trošičku nalomenú. Neviem vám povedať, či je to moja chyba a niekedy som ju zle zatvorila s tým, že sa mi niekde aplikátor ohol, alebo je jednoducho aplikátor málo ohybný.. Každopádne za cenu 2,60 € si myslím, že je to skvelá linka a hneď ako sa mi minie, plánujem ísť do Dm drogérie pre ďalší kus.. :)
A čo vy? Robíte si linky alebo na to nemáte odvahu/trpezlivosť? Vedeli by ste mi odporučiť nejaké dobré a kvalitné linky?

love u

my sweeties.

Komentáre

  1. Mě nejvíc vyhovují gelové linky, s těma ficama vždycky nějak ujedu a pak jsou linky hrozně tlusté :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som asi najviac spokojná s tekutými linkami, ale presne túto linku z tvojej recenzie používam na dolaďovanie "nedokonalostí" a tiež som s ňou veľmi spokojná :) btw. na tých fotkách máš tie linky naozaj pekné :)
    Sima's Bliss

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám od essence trošičku inú - Extra longlasting - a som s ňou tiež veľmi spokojná. Nedávam si ju teda veľmi často, keďže o siedmej ráno už stojím na zastávke a každý deň, kedy sa vôbec postavím z postele a nejdem von len v pyžame je úspech :D :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznám tieto rána veľmi dobre, takže som rada, ktorá v tom nie je sama,haha. :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…