Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Magnif´eyes eye contouring palette



Znova sa na mňa nakopilo za posledné týždne množstvo povinností. Do toho všetkého ešte aj staro-nový známy vianočný zhon, množstvo učiva a testov, a množstvo aktivít/podujatí, ktoré sa týkajú tohoto obdobia. Áno, aj takto nejak by sa dali moje posledné tri týždne zhrnúť do jednej vety.



Konečne ale prichádzajú sviatky, ktoré najviac milujem. Vianoce. Síce si oddýchnem len pár dní, nakoľko profesori si myslia, že nemáme nič iné na robote, len robiť veci do školy a do toho mi pribudne pravdepodobne aj brigáda, myslím si, že to bude stáť za to.

Dnes som si pre Vás pripravila menšiu kozmetickú recenziu na paletku očných tieňov od značky Rimmel London, ktorá už nejakú tú dobu leží medzi mojimi líčidlami. Začala by som asi balením - keďže to má u mňa veľké plus. Líčenie s touto paletkou zvládne aj začiatočník vďaka podrobným kresbám na zadnej strane balenia, ktoré prinášajú tri typy líčenie, ktoré s touto paletkou hravo zvládnete. Balenie je okrem iného aj malé a kompaktné a teda i vhodné na cestovanie. Vďaka pevnému uzatváraniu sa nemusíte obávať, že by sa tiene pri cestovaní nejakým spôsobom poškodili. Balenie má na prednej strane aj priehľadné viečko, vďaka ktorému uvidíte malú časť tieňov už pred samotným otvorením. Zlatý a nepoškrabateľný nápis nesmie chýbať. Jediné, čo by som baleniu vytkla je leská čierna farba, ktorá veľmi rada zachytáva otlačky prstov a všetku nečistotu. :)

V paletke je celkovo osem očných tieňov a takisto aj aplikátor, ktorý nepoužívam, nakoľko som verná štetcom. Menšiu plus, ktoré ale podľa mňa využijete len v krajných prípadoch núdze - malé obdĺžnikové zrkadielko.


 Avšak poďme už k samotným tieňom. Celá paletka je ladená k zemitým tónom, a tak je skvelá aj na každodenné používanie. Prvé dva tiene v paletke sú matné a sú vhodné na zosvetlenie očného viečka, ale sú skvelé aj ako podklad, avšak ja používam podkladovú očnú bázu od Catrice. Na fotke vyššie ich ale bohužiaľ nevidno, kvôli ich slabej pigmentácií. Tri ďalšie tiene sú trblietavé a zlatistých farieb, ktoré sa na toto ročné obdobie skvelo hodia a celkovo Vaše líčenie obzvlášni. Posledné tri tiene sú najtmavšie z celej paletky a sú vhodné na dotieňovanie celého oka. Dva z troch týchto tieňov sú znova trbilietavé, avšak nie až tak, ako tie zlaté.

Výdrž tieňov je naozaj úctihodná. Vydržia takmer celý deň a ak použijete aj podkladovú bázu, výdrž a aj sýtosť tieňov tým predĺžite. Jediný nedostatok, ktoré som u tieňov našla je ich prášenie sa počas ich aplikovanie. Preto je niekedy nadľudský výkon aplikovať tiene (a hlavne tie trblietavé) bez toho, aby ste nemali celú tvár otrblietkovanú.

ADVANTAGES: 
• zaujímavé a pevné balenie
• matné i trblietavé tiene
• menšie zrkadlo vo vnútri balenia
• sýtosť a výdrž tieňov
• na výber dva odtiene paletky

DISADVANTAGES: 
• mierne prášenie počas nanášania

PRICE:
• 6-7


MY RATING: 
5/5 bodov 

with all love, 

Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…