Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Čo chcem tento rok dosiahnúť na blogu?

Ahojté! :)                                                        
Každý z nás si dáva predsavzatia. Ja nie som výnimkou! Predsavzatia mám rozdelené na osobné a tie, čo sa týkajú blogu. Dnes by som sa chcela s vami podeliť o tie bloggerské predsavzatia. :)
Ako prvú vec by som asi dala vypracovanie. Teda mojím snom je mať úspešný blog s čitateľmi  a sponzormi. Keď si tak pozerám blogy 16 - 17 ročných blogeriek, veľa krát vidím že dostali možnosť recenzovať výrobok/y. Je to od rôznych sponzorov, no najčastejšie vidím od Miss Sporty a Essence. Blogerky z toho majú veľkú radosť a ja by som tiež mala, možno aj o trochu väčšiu! ^_^

Ďalej by som chcela zapracovať na článkoch. Písala som to už veľa krát a napíšem to znova. Keď si pozerám svoje články od začiatku do teraz, ostávam prekvapená. Pamätám si, že keď som začínala, pozerala som články od rôznych blogeriek a robila ich, no s vlastnou slovnou zásobou. Chytila ma inšpirácia a tak som písala ďalej o kozmetike a recenzovala ich. Vtedy tie články neboli bohviečo, no predsa boli. :) Postupom času sa to zlepšovalo a aj zlepšuje. No nájdu sa články, ktoré sú odfláknuté. Jeden z nich je aj •Aké aplikácie mám v mobile? •. Tento článok sa chystám odstrániť a spraviť ho ešte raz. V ďalšom rade sa idem snažiť článkom venovať, byť originálna a písať články len keď budem mať náladu. Dúfam, že to po čase bude naozaj vyzerať dobre. :)
Dizajn. Páčí sa mi, ako ho majú niektoré blogerky vyriešený. Skúšala som to už niekoľkokrát vylepšiť, ale vždy to dopadlo katastrofálne, raz aj tak, že sa mi to nedalo vrátiť späť a ja som plačúca sedela za počítačom a snažila sa to napraviť. Nakoniec som to napravila, a povedala som si, že to už skúsať nebudem. Mne sa môj dizajn páči, stále niečo nové pribudne, ako už pribudlo počítanie ľudí a podobne. :)
Nakoniec by som len povedala, že mám pre Vás pripravené články, ktoré sa budem snažiť zrealizovať, takže sa môžete tešiť! :) 
Toto je všetko čo som Vám chcela povedať. Veľmi ďakujem svojím stálym čítateľom a aj ostatným, ktorý si moje články čítajú. Trošku ma mrzí, že nekomentujetem ale verím, že sa to časom zmení! :) A ešte jedna informácia. Na pravom panely pod fotkou nájdete dva nové odkazy.Jeden je na Instagram, kde ma môžete follownúť a druhý je na Ask.fm, kde som pre Vás pripravila účet, kde sa ma môžete pýtať otázky a ja Vám na ne samozrejme odpoviem! :) Osobný Ask.fm a aj Facebook Vám dávať nejdem z osobných dôvodov. 
Tak sa majte, a prajem Vám krásne prežitie posledného dňa vianočných práznin! :) 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…