Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Čo ma štve na youtuberkách?

Ahojte :-)
Tento článok som nemala v pláne napísať, ale to čo som dneska videla mi nedalo ho nenapísať. Nude to skôr taký kritický článok a viem že možno so mnou nebude niekto súhlasiť ale toto je môj názor. 

Dneska som si pozerala video svojej obĺúbenej youtuberky, youtube mi dal návrhy na ďalšie videa. Videa boli všetky o tom čo dostali na Vianoce ale bolo aj jedno video o niečom inom, ale k tomu až neskôr.
Takže som si pozrela tie videa a bola som zhrozená! Videa točili asi 10-11-12 ročne deti ktoré mi cez video teda ukazovali čo dostalj. Oceňujem že vedia zostrihať a editovať video, za to ich môžem pochváliť ale čo bolo ďalej to už treba skritizovať! Po prvé kvalita videa bola na niektorých skoro nanič skoro príšerná. Nezaostrené, slabý zvuk a mnoho ďalšieho. Ďalej je to, že niektoré boli zmachlené ako Barbie. Je príšerné sa na to pozerať.
Čudujem sa, že im rodičia niečo nepovedia. Dosť ma prekvapilo že tie deti na Vianoce podostávali rôzne líčidlá,v podobe rúžov,make - upov a podobne. Neviem a hlavne nechápem načo si ničia svoju tvár v tak mladom veku a hlavne, keď ju nemajú problémovú. Vo videach aj ukazovali veci ktorými sa odlčujú a je toho pomerne dosť na ich vek. Používať tonizačné vody, masky na tvár, a podobne je tiež úplne zbytočné. Vo videach sa nevesia vyjadrovať, rozprávajú buď o niečom odveci alebo sa opakujú a video ma pol hodinu dokonca 45 minút. Nikoho nebaví pozerať sa na tak dlhé video buď teda od veci alebo opakovacie. 
Iné videa boli room toory čo som sa čudovala že tie deti maju oveľa viacej kozmetiky než ja! A hlavne že v izbe maju jednu celú policu moster hight či jak sa to volá. A keď do komentárov na ne niekto povie svoj názor tak sa hrajú na niečo veľké.
Nepáčia sa mi, keď robia video recenzie kde ukážu produkt, a opíšu ho buď ako iná youtuberka, alebo Vám prečíta to čo si nájdete na stránke značky. Sorry ale takéto videa sú úplne zbytočné, alebo tam mala produkty, ktoré kúpila od vietnamcov a vraví že sú produkty od dermacolu a podobne! :-) 
A posledná vec je, natáčanie trápnych videí o tom ako sa robí na videu namyslená, že vysype tašku s líčidlami a povie to ich mám tak málo, alebo na začiatku sa hrá že volá a že nevidí kamerh a podobne. Takéto videa sa volajú jsem krásnejši nez vy! Len sa zosmiešní a to je všetko! Menšia rada odomňa, ak nevieš točiť videa tak ich netoč! :-)

Takže to je môj názor na dnešné youtuberky a možno bude diel, v ktorom kritizujem bloggerky. :-) Tak s zatiaľ majte a užite si víkend! :-)

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…