Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Obľúbenci za mesiac Január

Ahojté :)
Vítam Vás u môjho prvého článku s témou Obľúbenci za mesiac Január.
Tento článok, teda lepšie povedané tému som videla hlavne u youtuberkách, ale našla som ho aj u blogeriek, hlavne u tých starších, ktoré si kupujú oveľa viac kozmetických produktov než ja.
V dnešnom článku Vám predstavím mojich obľúbencov, teda kozmetické produkty, ktoré sa mi za tento mesiac najviac zapáčili. Tento mesiac to sú len 4 produkty, ale tento výber ovplyvňuje aj počasie. Keďže tento mesiac bol chladný, teda začal byť až v strede januára, vybrala som, respektíve používala som produkty ktoré sú na takéto počasie vhodné. K produktom Vám napíšem cenu a miesto kde som produkt zakúpila. Dnes to bude také trochu výnimočné, pretože všetkých obľúbencov som kupovala z internetových obchodov, ale viac sa dozvieš až keď otvoríš článok. ;) :)



1. Krém na ruky Avon Care
Ako prvý produkt by som uviedla krém na ruky od Avonu z kolekcie Avon Care. Keďže som alergická na chlad a pri mínusových teplotách mám ruky raz-dva popraskané. Preto som hľadala krém, ktorý bude hydratovať, nebudem mať po ňom lepkavé a mastné ruky, a s peknou vôniou. Tento krém všetky moje očakávania splnil. Hydratuje super, na popraskané ruky je to lahôdka, nelepí a není taký mastný ako ostatné krémy. Vôňa je príjemná, svieža. Podľa popisu je obohatený o parafín a bambucké maslo. Tomuto krému nemôžem nič vytknúť, skor ho len pochváliť a taktiež chválim dizajn. Je strašne zlatý, taký Vianočný so sobíkom a snehovými vločkami a s červenou farbou, teda s farbou Vianoc.
Cena: Cenu bohužiaľ neviem, pretože to bol vianočný darček.

Obchod: Avon


2. Hojivý zázrak čerešňa
Produkt o ktorom som robila aj recenziu sa stal mojim obľúbenocm taktiež. Recenziu o ňom nájdete „tu“, takže kto má záujem, môže si prečítať dlhší rozpis o ňom a môj dojem. Tu to napíšem v skratke. V zime ma taktiež trápia popraskané pery, a preto som znova hľadala produkt ktorý vie účinne hydratovať. Našla som. Po jednom až dvoch dňoch sú pery hladké, popraskaná koža akoby sa vyparila. Toto ma naozaj prekvapilo, a za to musím chváliť spoločnosť Oriflame. Nájdeme ich v rôznych príchutiach, ja som si vybrala práve čerešňu. Takže ak hľadáte rýchleho a účinného pomocníka, tento určite príde vhod. 

Cena: 2 eurá
Obchod: Oriflame

3. Telový sprej s čerešňovým kvetom
Hľadáte sprej, ktorý funguje ako voňavka, vydrží celý deň a dá sa ním postriekať všetky časti tela okrem tých intýmnich. Toto je jeden z nich. Je to telový sprej so sviežou vôňou, čo je čerešňový kvet. Je lepší ako voňavka, dlhšie vydrží na oblečení a aj na tele. Býva aj vo väčšej veľkosti, ale ja som si kúpila 100ml a býva aj 150ml, ale keďže som si ho kúpila na skúšku, vybrala som si menšie balenie, čiže aj lacnejšie. Hodí sa najmä na leto, letné obdobie, pri mori, bazénoch... Určite odporúčam kúpiť.
Cena:1.90 teraz predtým 6 eur (ja som si ho kupovala v zľave)
Obchod: Avon



4. Pure Nature Tea Tree & Rosemary
Ako posledný produkt tu máme malinkú sklenenú fľaštičku s „olejom“. Je to zo značky Pure Nature. Mám od nej skoro všetko až na krém, čistiace obrúsky a peeling. Vlastne ide o to, že by Vás to malo zbaviť pupiakov. U mňa to funguje ako kedy, ale teraz sa mi tie pupiaky zmenšili a nie su také červené. Neviem čím to je, ale vyzerá to tak že sa to hojí. Pekne vonia, ale je dosť mastný, preto odporúčam nanášať buď odličovacím tamponom alebo vatovou tyčinkou.
Cena:okolo 5-tich eur
Obchod: Oriflame



Dúfam že sa ti článok páčil a že mi tu zanecháš aj niaky komentár ( samozrejme že nemusíš, len ak ťa článok zaujal a chcel/a by si sa k tomu vyjadriť). Tak sa majte a užite si víkend a zajtra sa vidíme s ďalším článkom, možno aj článkami! :)

Komentáre

  1. máš fakt pekný blog a veľmi dobré články :) tešilo by ma ak by si sa pozrela na môj blog a napísala nejaký ten koment čo si o ňom myslíš :) http://coolestjordanindaworld.blogspot.sk/ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentar! Velmi ma potesilo, ze mi niekto okomentoval článok! Veľmi si ma tým potešila a ďakujem aj za komplimenty :-) . A ano, pozrem si tvoj blog veľmi rada a aj napíšem čo si o ňom myslim :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…