Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Recenzia : MEGA effects mascara •

Ahojté :)
Dneska som sa znova ozvala a mám pocit, že budem celé prázdniny každý deň pridávať jeden článok. Dúfam že to stihnem splniť, takže môžete očakávať články. :)
Dnes sme išli s maminou do Lidlu, pretože boli v ponuke pekné rifle a tuniky za dobré ceny, tak sme ich išli ráno pozrieť. :) Nakoniec som si kúpila modré rifle s gumičkou a dvojo tuník v rúžovej a zelenej farbe. Rifle stáli 7 eur a tuniky 5 každá. Môžete ich potom na konci mesiaca v článku •New in February • . 
Včera čo som si pozerala blogy iných, páčila sa mi téma na článok •Spotrebované produkty za daný mesiac • . Takže určite sa môžete tešiť na tento článok a bude to vždy posledný týždeň v mesiaci. Na zajtra mám pre Vás pripravený tutorial takže kto má záujem tak určite sa príďte pozrieť. Ešte pred recenziou by som dodala, že by som potom spravila recenzie na moje špirály a neviem či v jednom článku alebo vo viacerých. Ale teraz už k očakávanej recenzií.




Špirálu MEGA effects som si kúpila v Avone. Bolo to minulý rok pred Vianocami asi v oktobri alebo novembri. Vtedy bola táto špirála veľmi veľa krát hodnotená, kôli súťažiam o ňu, alebo si ju blogerky len kúpili. Ja som si ju kúpila za veľmi dobrú cenu. Z desiatich eur bola uvádzacia cena 5.90 eur. Cena sa medzitým pohybovala do tých desiatich eur a teraz je znova za 5.90 eur a preto rozmýšľam že si ju kúpim znova, pretože je to veľmi dobrá špirála. Recenziu som spravila neskoro preto, lebo som ju nepoužívala a asi od piatku ju používam.
Ako ste si mohli všimnúť na úvodnom obrázku, špirála je zložená do viacerých častí. Presne sa skladá z troch častí. Prvá časť je v celku, druhá je na dve časti s tým že sme dali dole len rúžový kryt a posledný je rozdelený na tri časti s tým že z čierneho obalu vytiahnemu tu dlho očakávanú kefku. Priznám sa, že keď som ju prvý krát videla, tak som skúmala ako sa otvára a potom ma napadlo že tam musí byť aj návod, tak som na to prišla. :D Špirála je malinká a zmestí sa do každej kabelky aj do takej menšej. Na výber máte z dvoch farieb. Z čiernej a hnedej. Ja som si objednala hnedú, pretože sa mi zdala byť čierna moc výrazná. S hnedou som spokojná, pretože farbu nevidno a na dolných mihalniciach to vyzerá ako čierna. Ešte by som spomenula, že špirála ma v druhej časti rozkladania tvar nanuku. "Špajdľa" je ohybná do všetkých strán. 


Štetinky špirály sú na prvý pohľad zvláštne. Striedajú sa malé a veľké štetinky, čiže sa s nimi dole ľahko maľujú dolné mihalnice, teda aspoň u mňa aj vo vonkajšom kúte oka. Na obrázku máte bočný a horný pohľad. 

Nakoniec by som Vám ukázala len nádobku s farbou. Je 9ml. K tomuto nemám čo viac povedať. 
Na koniec fotka mojho oka so špirálou. 

Ešte pred záverečným hodnotením by som povedala, že všetky obrázky sú vlastné, nie sú z iného blogu a internetu. 

Záverečné hodnotenie
Špirále je pre mňa ako stvorená. Moje mihalnice predlžila, a namaľovala dolné mihalnice, čo sa mi s mnoho špíral nepodarilo. Mínus by som dala asi len to, že mne dole po nej ostáva niekedy čierna farba na dolnom viečku zo spodných mihalníc. Ale okrem tohoto nemá žiadne. Takže ak hľadáte špirálu ktorá ma pekný dizaj, prijateľnú cenu a predlženie, určite neváhajte a kúpte si ju. Samozrejme všetko závisý aj od mihalníc, čiže nemusí každej sadnúť ako niektorým blogerkám. :) 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…