Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

9 vecí, ktoré blogerky milujú a ja o ne nestojím

Ahojté :)
V piatok som si konečne našla čas na prezretie iných blogov, prečítať si niake tie recenzie,rady a tipy. Jedna blogerka ma zaujala článkom typu veci,ktoré iné blogerky milujú no ja o ne nestojím. Osobne som sa s takýmto článkom ešte nestretla, a preto ma zaujal. Niektoré veci sme mali rovnaké, takže ich nájdete aj u mňa, ale sú tam aj veci, ktoré ma proste nezaujali. Nemyslím teraz, že sú tu zaradené niake drahé štetce a podobne. Sú tu aj normálne veci, ktoré ma proste v kozmetickom priemysle vôbec nezaujali a sú podľa mňa úplne zbytočné.  Možno sa to časom zmení, ale teraz mám na to taký názor a nehodlám ho momentálne meniť. Takže ideme nato! :) 




1. Časopysi typu VOGUE
Tieto časopysi sú úplne zbytočné. Ako nič v zlom, ale reklama na každej strane a stojí to okolo 3 eur. Osobne viem využiť tri eurá inakšie ako na časopis, v ktorom nič užitočné nenájdem. A toto je dôvod prečo ostávam stále pri kamaráte. Za cenu 1,30 tam nájdeme oveľa viac a rozličných vecí, čiže z každého rožku trošku. :) 


2. Paletky NAKED
Tieto paletky sú u blogeriek veľmi obľúbené. Ja osobne na tom nič nevidím. Čo som si pozerala odtiene, nájdu sa tam ktoré by som nevyužila, čiže sa mi nepáčia. Ale ja tiene nepoužívam takže mi to môže byť jedno. Ale na ich mieste by som si radšej kúpila paletku alebo paletky tieňov ktoré použijem a páčia sa mi, ako kupovať niečo čo je teraz IN a musí to mať každý a niečo z toho ani nevyužijete. :)




3. Voňavka typu Channel N•5 
Voňavky typu Channel mi nevoňajú alebo smrdia. Proste mi nesadli. Nechápem ako sa s nimi môže niekto voňať. Prídu mi skôr do doby keď boli ženy fotené s cigaretov v ruke (neviem jak sa to obodbie volá :D ).

4. Bioderma
Týmto nechcem niak odsudzovať značku Bioderma,ani som ju nevyskúšala, ale po všetkých tých recenzích čo som čítala už som podráždená tým slovom. Proste je to už otravné čítať iba o týchto fľaštičkách, a ešte aj ta cena. Proste je to na mňa drahé. Keď budem mať peniaze na zvyš, tak to risknem do tohoto, ale teraz určite nie.
5. Ladybox
Tento box vidím stále na Bloglovine a neotváram ho. Chvíľu som ním bola uchvátená aj ja, ale po čase som pochopila, že si radšej v drogérií kúpim výrobok ktorý poznám,viem že mi pomôže a nie niečo o čom ani neviem že dostanem, nemusí mi to sedieť sú to znova vyhodené peniaze ako napríklad u paletky NAKED.



A teraz k veciam ktoré mi prídu zbytočné. 

1. Lícenka
Po pravde ju neodsudzujem ale príde mi to zbytočné aspoň u mňa. A čo si všímam dievčatá, majú od prírody červené líca a nepotrebujú si ich zvýrazňovať lícenkov. A ja patrím medzi nich. Proste mi to príde ako plítvanie peňazí na niečo zbytočné. 

2. Umelé mihalnice 
Príde mi úplne zbytočné lepiť si umelé mihalnice na zdravé mihalnice. Chápem že nie vždy sa dá špirálou vytvoriť mihalnice ako sú na obrázkoch, ale lepiť si umelé mihalnice? To radšej na prilepenie niekde pár umelých ako ich mať celé. Ešte ako tak chápem dievčatá, ktoré majú krátke a jemné mihalnice ktoré nevidno, ale inakšie nie. A niektoré mi prídu aj gýčové. Mať medzi nimi strieborné,zlaté no proste rôzne farby, alebo ešte horšie. Mať na nich nalepené hviezdičky a všetky tieto blbosti. No jedným slovom gýč. A ešte ako poslednmé by som povedala, ak moc túžite mať mihalnice ako sú umelé, choďte  si ku kozmetičke dať spraviť 3D mihalnice. Vyzerá to lepšie, môžete ich natierať špirálou, vydržía cca mesiac a stojí to okolo 2o eur. :)

3. Oholenie/vydepilovanie obočia
Nechápem ženy, ba dokonca aj dievčatá ktoré si vyholia/vydepilujú celé obočie a potom si ho kreslia ceruzkou. WTF? Neviem kto toto vymyslel ale je to riadna blbosť. Chalanom sa to tak či tak nepáči tak načo to robíte? :) 

Odomňa všetko, užite si víked a nabudúce sa vidíme . :) 

Zdroj obrázkov: Internet 

Komentáre

  1. Tie ladyboxy ma na blogoch neskutočne rozčuľujú, skrátka nechápem ani zmysel takýchto recenzií, veď keď chcem tak si pôjdem do drogérie a namiešam si mix kozmetiky aký chcem, jasné, ukrátim sa o moment prekvapenia, ale krabičky krásy nie sú nič pre mňa, je to pekné ak by som také niečo dostala ako darček, ale objednávať si to pravidelne to nechápem. A umelé riasy? Páni tak to by som si asi v živote nedala, jednak sa príšerne bojím toho lepidla, aby sa náhodou neocitlo tam, kde nemá - teda v oku a jednak je to umelina a mužom sa na nás také veci nepáčia, takže riasy mám také, aké mi ich vykreslí riasenka, to je všetko. Farbu na líčka používam z času na čas, ale skôr tak výnimočne ako pravidelne, nie je to moja šálka kávy, mám radšej jemné ako výrazné líčenie.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…