Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Recenzia : Sada Pure Skin •

Ahojté :)
Dneska ani zajtra nie som doma, lebo máme riaditeľské voľno, tak som sa rozhodla napísať článok. Dnes to bude na téma recenzia.

Tieto čistiace prípravky som si objednala asi dva týždne dozadu.
Za tie dva týždne som si na ne spravila názor, takže ak ťa článok zaujíma, otvor ho :) .




 1. Čistiaci pílingový gél

Čo sľubuje??

Čistiaci gél s hĺbkovým účinkom a pílingovými zrniečkami dôkladne čistí póry a predchádza vzniku vyrážok a čiernych bodiek. Gél obsahuje antibakteriálne zložky a účinkuje aj dlho po tom, ako si umyjete pleť. Používajte denne. 


Môj názor: 

Denne som ho nepoužávala, pretože sa mi v tej fliaštičke zdá byť málo, a kebyže to mám používať každý deň tak by som si to musela kupovať každý mesiac. No v každom prípade, vyrážky sa mi už neobjavovali keď som ho začala používať, no podľa mňa pory nečistí, aspoň mne nie. Na vyrážky a prečistenie pleti je ale fakt úžasný a odporúčam. :)

Cena: Normálne 7 eur ja som si to kúpila za 3.99 eur
Značka: Oriflame 


2. Tonizačná voda

Čo sľubuje??

Sťahuje rozšírené póry, dočisťuje a osviežuje pleť.



Môj názor: 

Keďže je to moja prvá tonizačná voda, nemôžem ju porovnávať s inými. Ale napriek tomu je super. Pleť osviežila a zbavuje ma po častiach čiernych bodiek. Za to má u mňa veľké plus. Pleť je po nej jemná a svieža. Takže zase určite odporúčam.

Cena: Normálne 7 eur ja som kúpila za 3.99 eur
Značka: Oriflame


3. Gél na vyrážky s hlbkovým pôsobením


Čo sľubuje?? 

Potrebuješ sa okamžite zbaviť vyrážky? Vyskúšaj jednoduchý a rýchly spôsob, použi tento gél na vyrážky a po starostiach máš už za 8 hodín! Gél s komplexom Detect zabraňuje množeniu baktérií a obmedzuje mastenie pleti. Vysoko účinný gél je obohatený o kyselinu salicylovú, ktorá pomáha urýchliť hojenie vyrážok. Nanes priamo na vyrážku.


Môj názor: 

Najprv som neverila že by to mohlo fungovať, ale je to pravda. Stačí naniesť na vyrážky večer a ráno sú preč, alebo aspoň z časti. Ľahšie sa potom prekrývajú make-upom. Keď sa dá na vyrážku, môže chvíľu páliť, ale potom to prestane. Jediná nevýhoda je, že je to strašne malinké takže to dlho nevydrží. Ale okrem tohoto detailu zase doporučujem. :)

Cena: Normálne 4 eurá ja som kúpila za 2.99 eura. 
Značka: Oriflame 

Všetky zrecenzované výrobky sú od značky Pure Skin a kupovala som ich v zľave. Samozrejme výrobkov je tam omnoho viac, ale ja som si vybrala tieto tri. Takže ak bojujete s vyrážkami alebo čiernými bodkami, určite odporúčam! :) 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…