Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Recenzia : Veryme BB Cream •

Ahojté.

Vítam Vás u môjho prvého článku tohoto typu a to je recenzovanie BB creamu! 

Doteraz som bola proti používaniu BB creamov, ale niak ma chytila túžba niaky vyskúšať. Na vyskúšanie tu mám produkt od značky Oriflame. Takže ideme na recenzovanie! :)





Tento výrobok ako som už spomínala, som si kúpila v Oriflame. Jediný dôvod prečo som si kúpila tento BB Cream je, no skôr bola jeho cena. Keďže to bola novinka, bola v zľave. Stál okolo troch - štyroch eur, čo si myslím že je celkom dobrá cena, na to že má stať osem. 


Konzistenca a vôňa 

Konzistencia je taký priemer. Není ani riedky ani "tuhý". Takže podľa mňa akorát. Na tvári sa dobre a ľakho rozotiera, za čo u mňa dostal + . V popise bolo napísané, že má aj ochranný faktor SPF 12, a taktiež obsahuje upokojujúce výťažky z hamanelu, ktoré vyhladzujú pory a kremičité guľôčky, ktoré absorbujú prebytočnú mastnotu. Ja osobne som nič nespozorovala, ale musím podotknúť , že som výrobok nepoužívala každodenne, takže posúdiť to fakt nedokážem.  BB Cream aj pekne vonia, no vôňu bohužiaľ popísať neviem. 


aplikátor


Farba 

Na výber boli tri farby. Sú to Extra Light, Light a  Medium Light. Ja osobne mám Light. Tento odtieň odporúčam hlavne pre slabo bledé. 


Krytie  

BB Cream neodporúčam nanášať na denný krém, pretože po nanesení BB Creamu je tvár viac než dosť mastná. Keď som si ho dala na suchú tvár, čiže na tvár bez denného krému je všetko v poriadku. Keďže nie som zvyknutá chodiť niekam bez nanesení denného krému, mala som pocit suchosti. Takže odporúčam nanášať buď bez denného krému čo není moc dobrá možnosť.  Druhá je dať si BB Cream na tvár s denným krémom, no odporúčam ho nanášať na tvár až po vsiaknutí denného krému. Ak nemáte čas čakať kým sa Vám denný krém vsiakne, tak budete musieť ísť na verejnosť s mastnou tvárou, pretože iné riešenie nevidím. 
Poznáte ten pocit keď máte nádchu, vyzeráte bledo, tak si nanesiete na tvár BB Cream, aby ste si zakrili "chorobný" výzor tváre a v škole sa potrebujete vysniakať a vreckoukou si "zmijete" BB Cream? Ano, aj tento BB Cream je taký. Takže neodporúčam ho mať na pokožke počas nádchy, alebo iných chorobách, ktoré súvisia s tvárou. 
Ale aby som stále len nekritizovala, prejdime na samotné krytie. Kryje super. Mne zakryl z časti čierne bodky, a aj ostatné nedostatky tváre. Takže za toto má + a splnil moje očakávanie krytia. Ešte by som dodala, že ho treba dlhšie rozotierať, aby sme na tvári nemali príliš veľa BB Creamu a aby to nebolo toľko vidieť. :) 


 konzistencia + farba


pri krátkom rozotrení


pri dlhšom rozotieraní


Záverečné hodnotenie 


Plusy +  

+ vôňa
+ konzistencia
+ farba 


Mínusy - 

- výdrž
- nemôžem ho nanášať na denný krém

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…