Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Jarná Manikúra

Ahojté.

Dneska som bola poslednýkrát v škole, pretože máme veľkonočné prázniny! Takto natešená po mesiaci v škole som snáď ešte nebola. A keďže sa dnes nemusím pripravovať do školy, tak som sa rozhodla napísať znova článok. 

Dnes to bude o jarnej manikúre. Jar už začala a s ním sa prebúdza aj príroda. Tak isto aj naša pleť sa prebúdza po dlhom zimnom spánku a začíname používať hydratovanejšie krémy a naše líčenie začína byť tiež zaujímavejšie a pestrejšie. Tak isto si treba ozdobiť aj naše ručičky, ktoré nám robia ozdobu denno - denne, napríklad ako aj špirála. Takže dnes, keď som prišla zo školy, tak som sa rozhodla ozdobiť si aj svoje ručičky. Dnes to bude taký inšpiratívny článok, snaď sa bude páčiť. :) 



Na dnešnú jarnú ozdobu nechtov som použila tri laky. Dva z nich sú značky Miss Sporty a tretí (strieborný)  je značky Oriflame. 

Prvý lak by mal byť na spevnenie nechtov, a podľa mňa funguje, teda nechty vážne spevňuje. Niekedy sa mi aj ťažko strihajú a bude to asi týmto lakom. Je vážne skvelý. Vždy pred maľovaní nechtov si ich prejdem najprv týmto, pretože nechty po ňom vyzerajú krajšie a keď naňho nanesieme farebný lak, tak nechty vyzerajú dokonale hladko. Tento lak môže stát okolo 2 €. Presnú cenu neviem, pretože som to dostala ako set so špirálou. :)




Ďalším lakom je lak od Miss Sporty. Má krásny obal a farba je proste úžasná! Veľmi oceňujem štetec, ktorý tento lak má. Je oveľa hrubší než normálne štetce a preto s ním lakovanie ide oveľa jednoduchšie. Pre milovníčky, ktoré si lakujú nechty len v strede a okraje nechávajú bez farby, tak ako ja, určite odporúčam kúpiť minimálne jeden lak z tej kolekcie, pretože sú fakt úžasné!




A posledným lakom, ktorým som maľovala prsteníček, je lak od značky Oriflame z Veryme. Tento lak bol v sete s praskajúcimi lakmi, ale ja ho rada používam na prsteníček, pretože nechty oživí a veľmi sa mi páči štýl lakovania nechtov že malíček je inej farby ako tie ostatné, tak ako to mám teraz spravené. Jediné čo mi na tomto laku nevyhovuje, je že sa strašne zle odlakuváva, najmä trblietky. To je hlavný dôvod prečo ho nepoužívam na všetky nechty. :D 



Ako posledné dám fotku nechtov.Takže odomňa všetko a môžete očakávať nový/é články teraz cez prázniny. :) 



Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…