Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Menšia návšteva v Dm

Ahojté.

Dnes som si pre Vás pripravila článok o tom ako som bola nakupovať v Dm. Budú tu fotky produktov ktoré som si kúpila a úprimne, bol to najväčší nákup čo som kedy spravila v Dm naraz. Tento článok vznikol spontánne, nebol plánovaný. 



Ako prví produkt by som dala špirálu. O tejto špirále som písala tu. Preto lebo mi vyhovovala som si ju kúpila znova a uvažujem že spravím o nej recenziu. Cena špirály bola 2.99 . Značka je Miss Sporty.


Na špirále mi najviac vyhovuje kefka, pretože ja musím mať len kefku s malými štetinkami. 


Ďalším produktom sú klieštiky na mihalnice. Pretože mám mihalnice málo vytočené, kúpa klieštikov sa mi zdala ako najlepšie riešenie. Klieštiky mám ružové a kúpila som ich v limitovanej edicií značky Essence za 3.30. Mihalnice krásne vytočí. Ak bude robiť recenziu na špirálu, tak ju spojím aj na recenziu klieštikov. 




Oceňujem pekné balenie, s ktorým sa Essence pohralo. 

  
Milo ma prekvapilo že na zadnej strane môžeme nájsť aj návod, ako klieštiky používať. 





Predposledným produktom je deodorant značky Balea. Stál 1.39, a na výber máte z ďalších možností. Krásne vonia a dizajn je fakt úžasný, na prvý pohľad ma zaujal. 




A ako posledným produktom tu máme sprej na ochranu pred tepelným upravovaním. Tento prostriedok som veľmi potrebovala pretože si žehlím vlasy skoro stále a bojím sa aby sa mi nezničili, takže som si ho kúpila. Stál 3.99 a bola nanho dlhodobo znížená cena takže môže stáť aj viac. Je značky Loreal.



Som zvedavá na vec ktorú sľubuje a to je že vlasy vydržia 3 dni rovné. Takže to si určite odsledujem. :D


 nechcelo mi nahrať otočený obrázok -.-


Zaujal ma aj aplikátor. Je zaujímavý tým, že si vlasne aplikátor môžem zamknúť a a zase odblokovať. Táto vecička je úplne super *-*. 


Na tento výrobok môžete tiež očakávať recenziu. :) 

Tak sa zatiaľ majte a chystám nový článok! :) Onedlho tu bude. :) 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…