Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Essence budúce limitované edície!

Ahojté. :)

 Pri prechádzaní jedného blogu som narazila na článok, kde predstavovala budúce limitované edície. Keďže ako som už spomínala, že Essence patrí medzi moje obľúbené značky, článok som hneď rozklikla a celý prečítala. Nájdu sa veci, ktoré ma zaujali a aj tie ktoré ani nie. Ešte by som dodala, že dúfam že mi Essence navrhne spoluprácu a že mi poskytne výrobky ktoré ma zaujali na zrecenzovanie. :) 





Ako prvú limitovanú edíciu by som spomenula Beach Cruesers. Edícia by mala výjsť v máji. Edícia vyzerá zaujímavo už na obrázku, ale teraz by som rada napísala čo si o tých výrobkoch myslím ja. 





Očné tiene, ktoré sa dajú aplikovať aj na sucho aj na mokro, pre intenzívnejšiu farba. Ja nepoužívam očné tiene, ale môžú byť zaujímavé. Na výber sú 3 farby. 





Ďalej tu nájdeme aj dve vodeodolné linky, ktoré by sa mi určite zišli, keďže cez leto som skoro stále pri vode a hlavne vo vode. Takže určite super a farby vyzerajú fakt zaujímavo. 




Zaujímavým a podľa mňa najvydarenejším kúskom je tento výrobok. Je to vodeodolný top coat na špirálu. Malo by to vlastne fungovať tak, že naniesieme našu normálnu špíralu a na tú nanesieme tento top coat a naše riasy by mali byť vodeodolné. A keďže mne nevyhovavala vodeodolná špirála z Essence, pretože mi nevyhovovala kefka, toto beriem za super vec a ak mi navrhnú spoluprácu, určite by som chcela tento výrobok otestovať!





Essence určite nezabúda na naše pery. Preto v limitovanej kolekcií nájdeme aj dva lesky na pery, čo je podľa mňa super a určite sa zídu. 




Nájdeme tu aj lícenku, ktorá mňa nezaujala, pretože lícenky nepoužívam. 





Nesmie chýbať ani bronzujúci púder, pre opálený vzhľad. 


Samozrejmosťou sú aj laky. Tentokrát v trblietavých pieskových variantách a vo štyroch farbách.





Pre mňa príjemným prekvapením je, že do kolekcie zaradili aj telový sprej.  Teším sa naň a  určite ho rada vyskúšam! :) 





A nakoniec niečo čo som ešte v limitovaných edíc nikdy nevidela. Je to kozmetická taštička, ktorá vyzerá fakt super. 


Takže v tejto limitovanej edícií ma zaujalo všetko okrem tej lícenky. :)






Druhá limitovaná edícia je Viva Brasil. Táto edícia ma zaujala tiež ako limitovaná edícia Beach Cruisers. Mala by výjsť v máji - júni. 




Ani v tejto limitovanej edícií nesmú chýbať očné tiene, v zaujímavých farbách. 




Originálne taktiež budú aj špirály,tentokrát v troch výrazných farbách. Cez leto to bude určite vyzerať super a výrazne.




Nechýbajú ani balzámy na pery ktoré ma zaujali na prvý pohľad. Podobajú sa mi na pelendreky, ktoré su fakt sladké a predpokladám že aj balzámy budú sladké a na perách vyzeráť krásne. :)





Znova tu máme lícenky, ktoré ja nepoužívam.





Essence znova nezabúda ani na nechtový dizajn. 




Nechýbajú taktiež laky na nechty a to vo výrazných farbách, ktoré v lete na nechtách krásne vyniknú. :) 




Okrem kozmetiky tu môžeme taktiež nájsť sadu troch prstienkov, ktoré si sami môžete ozdobiť lakom a výsledok bude tým originálny! :)




Taktiež tu nájdeme aj sadu troch náramkov, ktoré vyzerajú super a v lete s plavkami vyniknú.




Ako posledný produtk z tejto limitovanej edície tu máme znova kozmetickú taštičku, ktorá sa tak ako aj prvá na leto určite zíde, hlavne na prepravu naších kozmetických miláčikov. :)

Z tejto limitovanej edície ma znova zaujalo všetko až na lícenky. 

Zdroj obrázkov: Internet 

Takže dúfam že dostanem ponuku na spoluprácu a budem môcť každý jeden kozmetický výrobok s veľkou radosťou otestovať, hlavne kolekciu Beach Cruisers. :) 


Komentáre

  1. celkom pekné :)
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa brutâlne a je to aj moja obľúbená značka. :-) Škoda,žd nebude na Slovensku. :/ A ďakujem za komentár. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, vypadá vskutku povedeně, to se tedy máme na co těšit :-). Jinak to tu máš moc pěkné ♥
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano vyzerá, no škoda že na Slovensku nebude. :/ Strašne som sa na ňu tešila. :) A veľmi pekne ďakujem, cením si to. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…