Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Obľúbenci za mesiac Máj •

Ahojté!

Dnes som sa po dlhej dobe ( po 3 mesiacoch) som sa  znova rozhodla napísať článok Obľúbenci za určitý mesiac. Keďže nám pomaly začína letné počasie, bolo na čase zmeniť aj kozmetiku ab začať sa o pleť starať inakšie ako v zime. Preto som sa znova dostala k výrobkom ktoré mám už "otestované" čiže ich používam už dlšiu dobu. Znova som ich začala používať a rozhodla som sa že by to bol skvelý námet na článok. :) 



1. Voňavka London 

Ako prvé by som začala obalom. Krúžok ktorý môžete vidieť aj na fotke je 3D. Veľmi sa mi to páči a oceňujem ich snahu vymyslieť niečo nové, výnimočné. Ako ste si mohli všimnúť je značky Oriflame. Voňavku mám už druhýkrát, pretože nádherne vonia a jej cena nieje predražená . Do obľúbencov som ju zaradila najmä kôli vôni, ktorá sa mi do začínajúcich letných dní hodí. Vônu bohužiaľ pomenovať neviem, ale je svieža a výrazná a najmä na oblečení dlho vydrží. :) 


2.  Špirála 2FX Over Black 

Takže znova by som začala obalom ktorý sa líši od iných. Prvý "vrchnáčik" je na dlžku a druhý je na objem. Môžete ich skonbinovať dokopy. :) Znova je to značky Oriflame. Táto špirála mi zozačiatku dávala strašne veľa farby na mihalnice a aj ich zlepovala. Chvíľu som ju nepoužívala a vyschla mi. No musím povedať že táto špirála funguje lepšie keď je vyschnutá. S druhou špirálou ktorá je na obrázku vytvoria krásne dlhé, výrazné a hlavne nezlepené mihalnice. Najprv nanesiem túto špirálu a po nej aplikujem tú od Miss Sporty a takto to striedam a prečesávam "kefkou" na mihalnice. Určite odporúčam vyskúšať, aj keď to nemusí každému sadnúť. :) 

3. Studio Lash 

Túto špirálu nemám dlho ale raz som ju už mala ale nepoužívala som ju a vyschla. A rozhodla som sa ju kúpiť znova kôli jej kartáčiku, ktorý mi vyhovuje. Je to značka Miss Sporty a kúpite ju v každej drogérií. Jediné čo ma prekvapilo je, že zozačiatku mi mihalnice strašne zlepovala a preto som ju skonbinovala so špirálou vyššie ako som už písala a výsledok je úžasný. Keď na ňu budem robiť recenziu, bude tam aj obrázok mihalníc pri použití a skonbinovaní obidvoch špirál. 


4. Spot SOS gel 

Na tento gél som robila aj recenziu ktorú môžete nájsť tu aj so sadou. Keďže sa mi v poslednej dobe začali tvoriť vyrážky hlavne dnes keď som sa zobudila a na tvári vyrážky. No aplikovala som na ne tento gél, ktorý je chladivý a je možné že na pleti môže štípať. Treba ho nechať na tvári osem hodín a vyrážka by mala byť preč. Takže som zvedavá či to zabere aj teraz, keďže minule to naozaj zabralo. :) 


5. Vyživujúci vlasový sprej 

Tento sprej mám už okolo pol roka no začala som ho intenzívne používať až teraz, pretože mi ho bolo ľúto minúť ale keďže som si kúpila nový tak som ho už začala mínať a stal sa mojou veľkou láskou. ♥ Je určený na všetky typy vlasov a je obohatený o makadámske orechy a aloe. Pomáha obnovovať ich struktúru a lesk. Mal by ich zanechávať vyditeľne zdravšie. Trošku som Vám tu výpisala popisok :D a teraz už k môjmu názoru. Začala by som asi vôňou. Sprej je nielen obohatený a makadámske orechy a aloe ale aj tak vonia a po umytí a použítí tohoto spreja vlasy voňajú aj na druhý deň za čo má môj veľký plus. Začala som ho používať najmä kôli obnove štruktúry vlasov, pretože som si ich v poslednej dobe dlhodobo žehlila a stratili lesk. Tento sprej ich z malej časti napravil a vlasy vyzerajú zdravšie a lesklejšie. Nastriekajte si ho do mokrých ale uterákom presušených vlasov. Určite si ho odporúčam niekedy kúpiť a keď bude znovu v katalogu, nebudem váhať a objednám si ho. :)


6. Čistiaci gél 

Tento čistiaci gél som dostala minulý rok v júli aj s denným krémom a očným gélom. Očný gél je už pozáruke takže je v koši a denný krém mi nesadol. No tento čistiaci gél som si obľúbila. Používam ho každý druhý deň a pleť je po ňom hladká a hydratovaná. Je obohatený o antioxidačné výťažky z hrušky a nektarinky. Pleť čistí a chráni. Odporúčam podľa návodu vmasírovať do navhlčenej pleti. Na koniec by som len povedala že si ho nemôžem vynachváliť. :3 


7. Telové mlieko Coctails & the City 

Na prvý pohľad ma zaujal jeho obal. Je zaujímavý a pripomína mi hadiu kožu. Vôňu znova neviem popísať ale vonia sladko a je fakt účinný na suché miesta ako sú lakte, kolená a nohy. Navyše na druhý deň mi po ňom ruky strašne pekne voňajú. :) Znova je z Oriflame. 


8. Šampon na vlasy naturals herbal 

Tento šampon si nemôžem vynachváliť a je jediný ktorý môžem používať, pretože ako jedniný mi a mojím vlasom sadol. Je od Avonu. Pretože bol v akcií tak mi mamina objednala rovno 700ml balenie. Kúpila som si aj sprej a aj menšie balenie tohoto šampona. Moje vlasy vyživý a je určený na slabé a lámavé vlasy. Obohatený o žihľavu a lopúch, ktoré sú známe o svoje ochranné schopnosti. Poškodené vlasy zanecháva silnejšie a vyživené už po prvom umytí, čo ja môžem potvrdiť pretože som ho používala počas žehlenia vlasov ako aj pre vlasovom spreji, ktorý som spomínala vyššie. Navyše krásne vonia a po umytí aj na druhý deň moje vlasy voňajú. Takže určite odporúčam. :) 


Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…