Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Rozhovor s Deni :) (charmed-all.blog.cz)

Ahojte všetci :)
dneska som sa rozhodla pre taký oddychovejší článok a tým bude dnes rozhovor. S bloggerkou Deni som sa rozhodla spraviť rozhovor, pretože to bude podľa mňa pekné oživenie blogu. :) Dúfam že sa Vám rozhovor bude páčiť. 
A ešte jedna vec. Na pravej strane nájdete menší dotazník ktorý sa týka blogu a ako sa Vám tu páči. Veľmi ma zaujíma Váš názor tak sa tam prosim Vás zastavte a zahlasujte. :) A už k rozhovoru. :) 


1.) Ako dlho máš blog?
Za měsíc to budou dva roky.




2.) Podľa čoho má tvoj blog meno?
Podle seriálu, který jsem měla v té době, kdy jsem ho založila, ráda.




3.) Na blogu píšeš o niečo konkrétnom alebo o viacerých veciach?
Nejčastěji se zaměřuju na kosmetiku a články ze života.




4.) Ako často píšeš články?
Snažím se třikrát do týdne, z toho je jeden většinou rozhovor, se kterými jsem skončila a už jenom přidávám ty, které jsem měla rozdělané, takže zanedlouho to budou dva články týdně.





5.) Ako si sa dostala k blogovaniu a mala si predtým aj iné blogy?
K blogování jsem se dostala tak, že jsem chtěla mít blog, kam bych přidávala novinky o mých oblíbených hercích a herečkách. Jiné blogy jsem neměla.




6.) O čom píšeš najradšej?
Nejvíc mě v poslední době baví články ze života, které většinou píšu na krasna.cz a pak je na blogu sdílím. Pořád mě ale hodně baví psát o kosmetice.




7.) Sleduješ a vieš odporučiť nejaké dobré youtuberky a bloggerky?
Youtuberek a blogerek sleduju dost, nejradši mám GetTheLouk, PetruLovelyHair, Plum Foolery, Nicollette Böhm a Dommie z fvckya.blogspot.cz, ale sleduju jich daleko víc.


8.) Vie o tvojom blogu okolie? Ak áno ako na to reagovalo?

Mé okolí o mém blogu ví. Nikdy jsem blog netajila, reakce si upřímně ani nepamatuju, ale všichni to vzali tak nějak v pohodě.



9.) Obľúbená kozmetická značka?

Maybelline a Rimmel.






10.) Ako si so svojím blogom spokojná?

Moc, občas sama nechápu, že mě blogování baví už tak dlouho a vydržela jsem u toho. 





11.) Kde hľadáš inšpiráciu?
Všude kolem sebe. Články se odvíjí i od toho, co se v mém životě zrovna děje.




12.) Kebyže sa môžeš ohodnotiť ako známkou v škole, ako by si sa ohodnotila ,ako bloggerka a prečo?

Asi bych si dala dvojku. Nevím proč, prostě mi přijde, že to sedí nejvíc.





13.) Čo by si chcela s blogom dosiahnúť?

Nedávám si žádné cíle, ráda bych měla co nejvíc čtenářů, které bude můj blog bavit, jinak jsem si všechno, co jsem chtěla, už splnila a jsem spokojená.





14.) Máš nejaký odkaz pre ľudí čo si tento rozhovor čítajú?

Doufám, že jsem na ně nezapůsobila nějak špatně a nesympaticky. Jsem ráda, že si našli čas, aby rozhovor přečetli a budu strašně ráda, když se mrknou na můj blog!

Děkuji za rozhovor!:)


Aj ja ďakujem za rozhovor. :) 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…