Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia : L´oreal Paris StudioLine

Čaute všetci! :)

Dnes som sa rozhodla znova pre recenziu. Tentokrát to bude recenzia na sprej pred ochranou proti tepelnému upravovaniu. Písala som o ňom už v tomto článku, no dnes po dlhšom používaní som sa rozhodla pre zrecenzovanie. 



Obal 

Začala by som obalom. Obal nie je nejako veľmi "prečačkaný". No po pravde ma zaujal. Keď som si vyberala ktorý zoberiem, siahla som po tomto ako po prvom ( neviem či to je tími kockami alebo čím :D ). V predu je ešte napísané že je vhodný pre tepelnú úpravu do 230 stupňov a ešte aj že po použití tohoto prípravku by mali vlasy vydržať rovné 3 dni ako môžete vidieť dole na fľaške, ale k tomu až neskôr. Na zadnej strane nájdete už len to čo daný výrobok sľubuje, k čomu sa za chvíľu dostaneme. 
Ešte pred tým než sa posunieme ďalej k recenzovaniu, tak by som ešte spomenula aplikátor. Aplikátor sa nelíši od iných, ale máte tu možnosť uzamknúť si aplikátor. 

Čo výrobok sľubuje? 


  1. Ochrana pred teplom až do 230 stupňov.
  2. Zanecháva Vaše vlasy lesklé a zamatové jemné. 
  3. Vlasy zjemní a zabráni ich krepateniu a odstávaniu.
  4. Vlasy budú vyrovnané až po dobu 3 dní. 


Môj názor? 

Začala by som asi tým koľko mi vydržia vlasy vyžehlené. Vlasy mi vydržia vyžehlené tie tri dni naozaj, no nesmiem si ich dať do copy, pretože sa mi automaticky začnú končeky vlasov vlniť. Nemusí to byť u každého, no u mňa to tak bohužiaľ je. Moje vlasy sú po ňom naozaj lesklé a aj jemné. Niak som nepostrehla žeby sa mi vlasy zabránili krepateniu. No musím uznať, že vlasy mi naozaj neodstávajú. 


Záverečné hodnotenie 

Väčšinu zo sľubovaných vecí tento sprej vážne splnil, aspoň u mňa. Jediné čo ma mrzí je že mi vlasy, keď si ich dám do copu nevydržia rovné 3 dni, ale to bude asi chyba v mojích vlasoch.  Za cenu 4 eurá sa ho vážne oplatí kúpiť. :)





Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…