Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Moja zbierka BB - creamov a korektorov

Ahojte všetci! :D

Nad dnešným článkom som dlho rozmýšľala ( naozaj celý víkend! :D ) a napadlo ma, že by som sa s Vami rada podelila o moju zbierku kozmetických výrobkov, či už čistiacich alebo dekoretívky. Dnes by som začala s s mojou druhou najmenšou zbierkou a to je zbierka make - upov a korektorov. Rozhodla som sa začať od najmenšej zbierky a aj podľa rozdelenia výrobkov, a preto začínam pleťou. :) 





1. Korektor Pure Skin 



Popis: 

Praktická krycia tyčinka s olejmi čajovníka a rozmarínu zakryje a ošetrí všetky nedokonalosti pleti. Naneste najprv zelenou časťou na začervenané miesto. Potom prekryte béžovou časťou tyčinky. 

Môj názor: 

Korektor používam najmä na začervenané miesta, ale už ho nepoužívam veľmi veľa, pretože ho teraz ani nepotrebujem. Má výťažky z čajovníka, ktorý da sa povedať mi pomáha. Ako sa píše v popise, obsahuje, teda skôr je rozdelený na dve časti. A to je normálny korektor a zelená časť "tzv. časť s čajovníkom a rozmarínom" ktorý by sa mal používať na začervenané miesta. Na výber nemáte farbu korektoru, no mne vyhovuje, najmä teraz cez letné obdobie, kedy je aj pleť tmavšia. 







2. BB Cream  Very Me 




Popis: 

Ľahký, stredne krycí BB krém pleť okamžite hydratuje, zlepšuje jej vzhľad a poskytuje ochranu. Pleť vyzerá svieža, rozžiarená a zdravá. BB krém s ochranným faktorom SPF 12 obsahuje upokojujúce výťažky z hamamelu, ktorý vyhladzuje póry a kremičité guľôčky, ktoré absorbujú prebytočnú mastnotu.


Môj názor: 

K tomuto výrobku sa nejako extra vyjadrovať nejdem, pretože som naň robila recenziu ktorú nájdete tu. Pravda je, že som ho v poslednej dobe moc nepoužívala, pretože je strašné teplo a nemám rada keď mi pokožku niečo zaťažuje. 






3. Miss Sporty So Clear 



Popis:  Bohužiaľ popis k tomuto korektoru nemôžem nájsť. 

Môj názor:   Tento korektor už mám 2 balenie a som s ním spokojná. Nemôžem si ho vynachváliť. Je to podľa mňa jeden z najlepších korektorov. Mám ho v odtieni 2 a stál okolo 1.90 ale určite do 2 eur. Ja mám teraz najnovší obal, pretože prvý sa mi stratil , ale už bol nakonci takže by som si musela kúpiť tak-či tak nový. :D  Veľmi ľahko sa rozotiera, a na pleti není ani vidno že som ho použila no napriek tomu mi všetky pupiaky a nedokonalosti zakryje. Jediná nevýhoda je, že sa strašne rýchlo míňa. 






4. Korektor Cover Up 

Popis:  Krycia vysúvateľná tyčinka na maskovanie nedokonalostí pleti. S upokojujúcim čajovníkovým olejom.

Môj názor: Tento korektor je len v dvoch farbách, čo je dosť blbé, pretože je len svetlý a tmavý. Ja mám svetlý a môžem ho používať iba v zime a niekedy ani to nie, pretože som tmavšia po lete. Takže ho ani veľmi npoužívam.  










Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…