Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Kozmetické TOP produkty do 3 eur

Čaute všetci! 

Vítam Vás u ďalšieho článku. Dnes to bude o kozmetických T.O.P. produktoch do troch eur podľa mňa. 









Ako prvý výrobok by som spomenula túto úžasnú špirálu od Gabrielle Salvete. Kamarátka mi ju odporučila, tak som si ju kúpila a neľutujem. Je aj vodeodolná čo sa mi na leto určite zíde. :) Vďaka tejto špirále som zistila, že mi sadnú aj iné typy kefiek než tie ktoré sú u Miss Sporty, ale k tomu až neskôr. Viem že by som ich do tohoto T.O.P. zoznamu obľúbenej kozmetiky zaradiť nemala, no trhalo by mi to srdce, pretože je naozaj úžastná. Moje málo vytočené mihalnice krásne vytočila, zváraznila, predlžila a čo sa mi veľmi páči je, že sa na kefke nezachytáva veľmi veľa farby. Určite ju odporúčam každému vyskúšať a za tú cenu 4 eurá je to vážne špička. Môžete v budúcnosti očakávať recenziu. :)







Ako druhý produkt by som spomenula špirálu od Miss Sporty, aj keď to nie je úplná špička ako bola Gabrielle. Zaradila by som ju do strednej triedy. No ale za tú cenu sa dá pokladať za dobrú. Kebyže neprídem na to, že mi vyhovujú aj iné kefky a dokonca lepšie, tak by som používala stále túto a mala zlepené mihalnice. Robila som na ňu aj recenziu, no chystám sa ju spraviť odznova, pretože nie je pravdivá. Na obrázku nižšie môžete vidieť, že tej farby naberá naozaj veľmi veľa. 






Môj favorit v korektoroch. Je naozaj úžasný. Perfektne kryje, po nanesení není viditeľný a je antibakteriálny. A za tú cenu... no proste je úžasný a odporúčam ho znovu ako pri Gabrielle Salvete kúpiť. 




Tento rúž som dostala na mikuláša od krstnej a normálne stojí 3,99 no ja som ho kupovala v zľave ktorú mala krstná. Je to skoro bezfarebný rúž so slabučkým nádychom rúžovej. Na lentné a predletné počasie sa hodí. Už sa teším ako bude svietiť slniečko a začnem ho používať. :) 







 Mini voňavka very me clickit, ktorá je malinká a v poslednej dobe hu nosím stále v kabelke a pretriem si ňou krk a zápästia. Vôňa je pestrá a svieža a dlho cítiť. :) Budem si musieť objednať novú, pretože za tú cenu sa oplatí. 




Moje milované "vajíčko". No popravde sa volá hojivý zázrak, ale vajíčko je zlatšie. :D Je to môj favorit vo svete balzámov na pery, pretože hydratuje a cez zimu dokáže popraskané pery napraviť už za pár dní, ani týždeň nie. :) Navyše sa dá použiť aj na suché miesta ako sú lakte, kolená ale aj na okolie očí a na pupiaky. 






Znova výrobok ktorý nie je do troch eur ale je skvelý. Je to vysúvateľná ceruzka, s ktortou sa dajú veľmi ľahko nakresliť aj linky na hornom viečku, čiže sa môže použiť aj ako linka. Veľmi oceňujem, že sa nedá len tak ľahko zmyť vodou. Pigmentácia je tiež veľmi dobrá, posúďťe sami.  








A ako  posledný výrobok tu máme znova ceruzku na oči no už za pomerne nízku cenu. Je značky Essence. Pigmentácie je dobrá, no nie až taká dobrá, ako bola u ceruzky vyššie.Hodí sa aj na líčenie dymových očí, teda aspoň podľa mňa. 

druhá čiarka je Essence

                


Komentáre

  1. právě sháním korektor, tak děkuju za tip na ten Miss Sporty:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…