Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

New In: Cosmetics & Clothes


Ahojte :)

Vítam Vás u dnešného  nedeľného článku. Dnes to bude na téma New In, keďže včera bol koniec mája a máme tu jún! Som jediná kto sa tak teší? Dúfam že nie. :) Takže dnes ma napadlo že by nebolo od veci dať znova New In pretože to tu už dlho nebolo a aj preto, lebo sa mi nahromadilo za tento mesiac veľa kozmetiky a aj oblečenia. :)











1.) Umelé nechty 



S kamarátkou som bola asi pred dvoma týždňami sa odreagovať do obchodov a neodpustila by som si, keby že  nenavštívime  Gate. Keďže sa mi v poslednej dobe páčia umelé nechty, rozhodla som si ich kúpiť. Fialová sa mi zdá byť skvelá farba a na leto ideálna. A ešte za tú cenu. No nekúp to. :) 







 2.) Nivea Pure &  Natural 

Nivea čistiace pleťové mlieko, ktoré si raz kúpila moja mamina, no používala som ho ja, pretože mi vyhovovalo. Na každodenné čistenie pleti po zvyškoch korektoru, make - upu a podobne sa hodí a pleť super vyčistí a pleť potom aj vonia. :) 


3.) Vodeodolný odličovač očí Nivea

Tento odličovač očí mám prvýkrát. Počula som že je veľmi dobrý, a zaujal ma. Keď som ho uvidela v zľave, neváhala som a kúpila som si ho. Môžete očakávať recenziu aj s čistiacim pleťovým mliekom.


4.) Čistiace obrúsky Pure Skin 

Tieto čistiace obrúsky som dostala od krstnej na deň detí. Veľmi som sa potešila pretože som po nich túžila. :) Je to od rady Pure Skin, na ktorú som už robila recenziu tu

5.) Pleťový krém Essentials 

Po tomto pleťovom kréme som tiež túžila a tiež som ho dostala na deň detí. Jeho vôňa je neskutočná. Vonia po melóne, čo je podľa mňa krásna vôňa. Bola to novinka, a bola aj v zľave, takže som na tom aj ušetrila. :D 




6.) Hyper Strech sérum na mihalnice 

Toto sérum na mihalnice som si kúpila kvôli dobrým recenziam na neho a aj kvôli tomu, lebo sa mi moje mihalnice zdajú byť krátke. Takže uvidíme či to pomôže. Momentálne to testujem už od stredy takže uvidíme. Potom vám dám vedieť. 

7.) Hyper Strech XL Špirála

Rozhodla som sa k tomu vyskúšať aj špirálu, ktorú mi odporučila sesternica. Je obohatená o nejaké  zložky, ktoré pomáhajú a regenerujú mihalnice, takže uvidíme. 




8.) Gabrielle Salvete Vodeodolná Špirála 

Táto špirála je jedným slovom U.Ž.A.S.N.A.! Chystám pre vás na ňu recenziu takže sa máte na čo tešiť. :)

9.) Korektor Miss Sporty 

Úžasný korektor s úžasným obalom. Perfektne kryje, nevidno ho a cena. Znova U.Ž.A.S.N.E. ! Ak máte záujem na recenziu niektorého produktu/ov na ktorý recenziu nechystám ako je tento korektor, napíšete do komentáru. 


Presunieme sa na oblečenie. :) 


1.) Košeľa 

Košeľu ktorú som tak dlho zháňala, som našla v Kiku. Na denné nosenie ku kraťasom a tričku na ramienka sa hodí. Kúpila som hu za 8.49 v Kiku. 


2.) Plavky 

Kúpila som si aj plavky na leto a to rovno 2ks. :D Prvé som si kúpila v Gate dokopy za 10.96 a sú znova z Gatu. 


3.) Plavky 

Druhý kus plaviek, ktoré som tam proste nemohla nechať. Sadnú ako uliate. Už sa teším kedy si ich oblečiem. Tiež stály dokopy 10.96 . 

4.) Tričko 

Tričko, znova z Gate. Veľmi sa mi zapáčilo, a keby že ho mamina neobjaví, nemala by som ho. Zatiaľ mám len jedno, no chystám sa ísť ešte na nákupy, tak sa vám potom ozvem čo nové. :) Cenu si bohužiaľ nepamätám a bloček nemám. 


5.) Šortky 

Tento rok mám po prvýkrát najväčšie množstvo šortiek. Jedni z nich sú tieto kvietkované z F&F, pretože tam boli zľavy. Vyšli ma na 8.40 . 

6.) Žabky

Žabky ktoré ma zaujali svojou farbou. Neviem prečo ale veľmi sa mi páči zmiešanie farieb čierna a ružová. :3 Kúpila som si ich znova v F&F vo zľave a vyšli ma na 2 EURA . 

7.) Šortky 

Druhý kus šortiek. Kúpila som si ich v Takku znova pri zľavách. Zaplatila som za ne 4.89 .  Zaujala ma ich farba a to že majú taký zlatý opasok. :3 

8.) Šortky 

A posledný kus šortiek, ktoré som si kúpila. Kúpila som ich znova v Takku pri zľavách za 11.20 . 




Na MDD som od rodičov so sestrou dostala kufor, ktorý som bohužiaľ nestihla od fotiť. Od rodičov som dostala aj oblečenie ktoré môžete vidieť na obrázku.


9.) Tričko 

Toto tričko ma zaujalo svojím nápisom. Povedala som si že keď budem mať peniaze, tak si ho kúpim, no mamina povedala že mi ho kúpi ona na  MDD takže som mala veľkú radosť. Stálo 7 a kúpila som ho v F&F. 

10.) Šaty

Tieto šaty som si chcela kúpiť no znova mi ich kúpila mamina. Rozhodla som sa, že si ich oblečiem na koniec školského roka. :)
Kúpila som ich v Takku a stáli 7 EUR. 


11.) Tričko 

Možno to na fotke nie je vidno, no tričko má dve časti. Určite to poznáte. Ako prvý diel je jedno farebné biele tričko na ramienka a na vrchu je tričko s krátkym rukávom, ktoré môžete vidieť na obrázku. Znova ho mám z Takka a tiež za 7 EUR. 


Z deichmannu som si ešte objednala plátené tenisky Fila a tašku na plece tiež od Fili. Keď mi príde, ukážem vám obrázok. 

Dúfam že sa článok páčil a ak chcete môžete mi do komentáru napísať čo ste dostali vy. Veľmi rada si to prečítam. :) 











Komentáre

  1. Super veci, fakt krásne! Teším sa na nový článok :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…