Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia : Dermacol Šetrné pleťové mlieko

Vítam všetkým ľudí ktorí začali čítať tento článok :)

dnes som sa rozhodla že napíšem o mojom novom objave a tým je  čistiace pleťové mlieko od značky Dermacol. Zmienila som ho aj v tomto článku s ďalšími produktami Dermacol na ktoré bude recenzia neskôr. 

Predtým ako začnem recenzovať tento výrobok, rada by som spomenula značku NIVEA a chcela im ešte raz poďakovať za ochotu so mnou spolupracovať. :) 

Tento výrobok som si kúpila ( 13.6. ) v Tescu v zľave. Stál okolo 2,54. Od dňa 13.6. som ho poctivo používala každý deň a rada sa s vami podelím o moje dojmy z neho. 





 Je pravda že ja mám problematickú pleť a výrobok je určený pre citlivú pleť ale aj pre tento rozdiel som sa ho rozhodla vyskúšať. 

Čo výrobok sľubuje? 

Šetrné čistiace pleťové mlieko na citlivú a krehkú pleť s výťažkom z olív jemne odstraňuje make - up a nečistoty. Upokojuje a zjemňuje pleť, zvyšuje jej odolnosť voči vonkajším vplyvom. Aplikujte ráno a večer na tvár, krk a dekolt. Výslodok by mala byť jemne vyčistená a upokojená pleť. 


Môj názor : 

Najskôr by som dodala, že výrobok som používala len večer pri odličovaní / čistení tváre, pretože ráno by som to tak či tak nestíhala, pretože ja mám problém vstať do školy a nie to ešte si privstať a vyčistiť si pleť. No napriek tomu môžem povedať že tento výrobok funguje aj bez ranného čistenia. 
Pleť je po vyčistení jemná a ani ma neštípe za čo ja dávam plus. Čistiace pleťové mlieko dokáže odlíčiť všetky nečistoty na tvári + aj zvyšok korektoru, ktorý počas dňa dám na tvár. Keď sa večer odličujem, tak na vatovom tampone mi po odlíčení ostane zvyšok korektoru a aj nečistoty z okolia ktoré sa na pleť cez deň usadia.



Konzistencia pleťového mlieka je podľa mňa akurát. Není ani hustá, ani príliš tekutá. Farba je čisto biela, ako to u čistiacich pleťových mliek býva. Vôňa nie je "umelá". Vonia mi skôr ako vôna bio kozmetiky, teda taká to jemná vôňa prírody. Bohužiaľ inak vám túto vôňu definovať neviem. 



Ak by mal niekto záujem follownúť ma na instagrame, teraz môžete. :) 


Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…