Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

♥ Summer TAG ♥

Ahojte mojí drahí, 

dnes odchádzam na chatu a vrátim sa až v nedeľu večer, tak som sa rozhodla pred odchodom napísať vám menší článok a to na téma summer tag.
Všetci sa už určite tešíte na leto, známky sa uzatvárajú a mi sa tešíme na 2 mesiace voľna.
Dnes mi taktiež prišiel email od spoločnosti  Yves Rocher ohľadom spolupráce, takže som veľmi štastná. :)
Dúfam že sa vám bude TAG páčiť. :)




                   zdroj obrázku: we heart it ♥





  •  Aký je tvoj obľúbený letný lak? 

Nemám obľúbený len jeden, ale dokonca tri. Tieto laky nosím cez leto najčastejšie, pretože sa mi zdá, že moje nechtíky vyzdobia. A keďže majú dosť sýtu farbu, tak na prvý pohľad záujmú. 






  •   Aký je tvoj obľúbený rúž tohtoročného leta? 
                 Rúže cez leto nepoužívam. :) 


  •  Aké sú tvoje obľúbené letné šaty ?
Tieto :)


  • Aký je tvoj obľúbený letný doplnok? 
Cez leto doplny veľmi nenosím, no nikdy nedám dopustiť na náušnice. Tie mám každý deň. :) 


  • Akými letnými trendami si tento rok nadšená? 
Určite to sú tričká a kraťasy. Tie najviac milujem a v lete na ne nedám dopustiť. ♥ 


  • Aký je tvoj obľúbený telový sprej alebo parfúm? 
Cez leto upredňostňujem telové spreje. Favorit ktorý už dlho používam je tento.  



  • Aká je tvoja obľúbená činnosť v lete? 
V lete je to určite opaľovanie, plávanie, kúpanie sa vo vode, chodenie vonku, nakupovanie, cestovanie. :) 



zdroj obrázku : we heart it ♥


  • Aké je tvoj obľúbené jedlo a pitie cez leto? 
Pitie je určite mojito a drte,  a jedlo, to neviem, asi zmrzlina :D . 

zdroj obrázku : we heart it ♥ 




Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…