Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

New In + Ako skladujem kozmetiku?



Ahojte všetci :)

konečne po 4 dňoch som sa rozhodla napísať článok, keďže sa tu už dlho nič neobjavilo. V utorok som bola u doktorky a dala mi silné antibiotiká, takže som do konca týždňa doma. 

Dnes som bola odovzdať knihy do školy a keď som ich odovzdala, ostalo mi veľa papierov, zošitov a všeliakých iných vecí, tak som sa rozhodla že si upracem celý môj stôl a ukážem vám ho v celej kráse a samozrejme nezabudneme ani na kozmetický kútik. Pri upratovaní som si uvedomila že sme boli v nedeľu s maminou v Tescu, vo štvrtok v Tescu a Tulipe a v pondelok v 101 drogerke, takže sa vám znova pochválim novými vecami.  :) 


 Začnem s New In a začnem s kozmetikou pretože tej je najviac. :) 



V letáku od 101 drogerky som si všimla že majú 30 % zľavu na výrobky dermacol acne clear, tak som sa rozhodla že vyskúšam. :) 
Od prava som si tie dva výrobky kúpila ako prvé. Jedno je tonizačná vodička pre problematickú pleť a druhé je pleťové mlieko pre citlivú pleť. Kúpila som si ich minulý týždeň v Tescu za 2,24, pretože boli v zľave. Na fotke tieto produkty môžete vidieť druhýkrát, pretože som si ich kúpila do zásobi, pertože som ich začala používať a sadli mi. 
Ďalej tu máme umývací gél znova pre problematickú pleť kúpenú v 101 drogerke za 2,54 a bol v zľave. Potom tu máme odličovací gél na tvár na odstránenie makeupu, koretkorov a špín ktoré sa denne usadia na pleti. Znova stál 2,54 a taktiež bol v zľave. 
Ostali tu ešte dva výrobky. Jedným z nich je voňavka, ktorú som dostala na narodeniny, no zkrabičky som ju vybalila iba dnes, pretže moja voňavka mi došla, ale o tom neskôr.
Posledným výrobkom je kefka so štetinkami a hrebienkom na mihalnice a obočie. Objednala som si ho z Oriflame,pretože na mojom predchádzajúcom sa mi zlomila palička a začali aj vypadávať z hrebienka paličky. Stál 1,99 .





Vo štvrtok sme boli s maminou omrknúť Tulip a kúpila som si tri tričká. Prvé dve sú z Gate a tretie je z New Yorkera. Boli v zľave, no bohužiaľ cenu si nepamätám. 



Teraz sa ideme pozrieť na moje dnešné "veľké upratovanie". Dnes som sa musela zastaviť v škole na odovzdanie kníh a musela som si napísať 2 koncoročné písomky a ísť odpovedať z chémie. Angličtinu a evanielické náboženstvo som napísala za 1 takže na konci roka bude mať tiež jednotky. Z chémie ma bude skúsať aj zajtra, pretože chce aby som mala jednotku a ja som všetko nevedela, takže sa ešte musím aj učiť. 
Keď som odovzdala učebnice a prišla domov, tak som sa rozhodla že si po celom roku  vyčistím stolík od všetkým papierov, pracovných listov a aj si upracem kozmetický kútik. 




Na obrázku môžete vidieť môj kozmetický kútik kde sa nachádza z časti moja čistiaca kozmetika, ale hlavne dekoratívna. Nachádza sa tu aj moja šperkovnica, ktorú môžete vidieť na obrázku. 




V poslednom rade sa nachádza deodorand, sprej na ochranu vlasov proti tepelnému upravovaniu, sada pure skin o ktorej som písala tu  a telový sprej. 



V druhom rade sa nachádza kozmetika Dermacol o ktorej som písala vyššie. Potom tu máme malú škatuľku kde sa nachádzajú vzorky rúžov. 


farby rúžov


                          




Potom sa tu nachádzajú dva poháre. V prvom sa nachádza kozmetika na tvár . Nahcádza sa tu sada pure nature, rúž na pery, pure skin, korektor a mini voňavka. 


V druhom poháre sa nachádzajú kozmetika na oči. Nachádzajú sa tu tri špirály, kliieštiky na mihalnice, dve ceruzky na oči, pinzeta a sérum na mihalnice. 



 Z tejto strany môžete vidieť odličovač očí, novú vňavku, krém, korektor a hojivý zázrak. 




Pri upratovaní som vyhodila dokopy 6 produktov. Prvý je krém, ktorý mi nesadol, minutú voňavku, zlomený a nekvalitný rúž, zlomený hrebienok a nakoniec dve vyschnuté špirály, ktoré používam na dolné mihalnice, no zaradila som ich sem kôli tomu že už nie su použiteľné . 





A ako vyzerá miesto kde tvorím články? Tak ako vidíte na obrázku. V krabiciach pod stolom mám schovanú kozmetiku ktoré som ešte nepoužila, laky a šperky. 



Komentáre

  1. Super článok! Krásne veci, a všetko proste♥ naj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Riadne krásny blog:)super článok!môj blog http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…