Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Ako sa starám o svoju pleť a telo v lete?

Ahojte :)

Dnes som dlho uvažovala aký článok napíšem. Nič ma nenapadalo, tak som to vzdala a rozhodla sa že dnes teda článok nebude. No v tom sa moja úžasná kamarátka spýtala ako sa mám a keď mi ona povedala že "unaveno a spoteno" tak ma pri slove spoteno napadlo leto, slnko, horúčavy. Práve vtedy sa musíme o našu pleť starať, aby sa nepoškodila resp. nespálila. Preto dnešný článok bude o tom , ktoré prípravky používam v lete na tvár a na telo. Možno vás inšpirujem a zájdete do najbližšej drogérie, a kúpiť si ich, teda iba niektoré z nich. :D 



1. Astrid pleťový krém na opaľovanie 

Tento krém používam každý deň, hlavne na nos a líca. Jeho farba je biela a vôna nie je žiadna, vonia ako normálný krém. Je s UV faktorom 30 čo je vysoká ochrana. Doteraz, čo som ho používala ma  slnko nespálilo ani raz, čo považujem za perfektné, keďže predminulé roky som mala vždy pod očami červené fľaky. Na obale sa píše o aktívnej zložke, ktorá chráni bunky, ktorá zabraňuje spáleniu ( pravda). Na obale sa taktiež píše že je jemný, ľahko vstrebávateľný (pravda) . Zabezpečuje spoľahlivú ochranu vďaka UV filtrom, vitamínom E a D- pantenolu. Má aj vysokú UVA a UVB ochranu.  Je zložený z prírodných látok z listov olivovníka a olivového oleja. Navyše výrazne zvyšuje hydratáciu pleti, pôsobí proti jej starnutiu, vzniku vrások a zvyšuje elasticitu a vitalitu pleti. Všetko čo sa tu píše je pravda, no jedine čo mi vadí ( ale naozaj iba trošku), je že je trocha mastný, takže ráno kým nevsiakne mám po ňom trochu mastnú pleť, ale  nie je to nič strašné. 




2.  Opaľovacie mlieko Oriflame 


Toto opaľovacie mlieko ešte bohužiaľ vyskúšané nemám, pretože mi ho mamina kúpila do tábora aj spolu s krémom po opaľovaní, ale k tomu až neskôr. Keďže neviem vám k tomuto produktu povedať nič čo si o ňom myslím ja, pretože som ho ešte nazačala používať, napíšem vám aspoň to čo píšu na obale. Opaľovacie mlieko s vysokým ochranným faktorom SPF 50 špeciálne vyvinuté pre veľmi citlivú detskú pokožku, ktorú chráni pred škodlivými účinkami UVA/UVB lúčov. Je vodoodolné, neobsahuje alkohol, farbivá a nie je parfumované. Je vhodné pre bábätká a deti od 1 roku. Cena tohoto produktu vo zľave je 8,99 eur, normálne 16 eur. 





3. Mlieko po opaľovaní Oriflame 

Dostali sme sa k produktu, ktorý som spomínala vyššie. Znova neviem aký naozaj je, preto vám sem dám to čo bolo na obale. Váš letný kokteil plný hydratačných a chladivých zložiek, obohatený tiež o aloe vera, ktoré upokojuje pokožku po slnení. Pomáha vašej pokožke uchovať si pekné opálenie nadlho, zanecháva ju jemnú a vyživenú. Normálna cena 8 eur v zľave 4,49 eur. 




4. Sprchový gél po opaľovaní 


Tento sprchový gél so si išla do našej dm-drogérie kúpiť vďaka jednej bloggerke, u ktorej sm čítala pozitívnu recenziu na tento výrobok. Je to limitovaná edícia a stál 0,99 eur, tak nekúpte te to. :D Ešte ho vyskúšaný nemám, pretože teraz čas na opaľovanie nemám, vďaka koncoročným písomkám, ale hneď keď sa budem opaľovať a budem skúšať tento výrobok, napíšem vám na neho recenziu. Zatiaľ napíšem aspoň to, čo je na obale. Sprchový gél by mal rozmaznávať a ošetrovať. Bohaté zloženie ošetruje namáhanú pokožku po opaľovaní, alebo po návšteve solária a chráni ju pred vysušením. Jemne čistí pokožku. Očistí ju od zvyškov opaľovacieho krému. Odstráni zvyšky chloru a slanej vody. Chráni pokožku pred vysušením a má chladivý komplex, čiže ak ma spáli tak to bude super. Rozmýšľam že zajtra zajdem do dm-drogerky a kúpim si ešte jeden. :D Ešte by som dodala, že nemôžem z jeho vône. Neviem ju charakterizovať, ale je úžasná. :3 






5. Telový sprej Avon Naturals 

Ako predposledný produkt tu máme telový sprej od Avonu. Keďže cez leto nepoužívam voňavky, pretože mi príde že mi zaťažujú pokožku, tak som sa to rozhodla vyriešiť inakšie. Tím riešením je/bol telový sprej, ktorý nádherne vonia a mám pocit sviežosti. Ako môžete vidieť, je skoro minutý/vypotrebovaný, takže si musím objednať nový. :) 




6. Face Dacom Sun 


Ako posledný produkt tu máme malý kelímok s oranžovým krémom. Je to opaľovací krém na nos, pery, bradu a líca. Získal si ma hlavne svojou vôňou ktorá je taká svieža pomarančová. Je s UV faktorom 30. Použila som ho zatiaľ dvakrát a som maximálne spokojná. Nielenže mi pery krásne voňali, ale aj sa ochránili pred škodlivým vplyvom slnka. Určite odporúčam, no bohužiaľ neviem či sa dá zohnať, pretože to mamina dostala ako darček k objednávke. 




Na záver článku by som vám ešte ukázala pár fotiek. Čo by som to bola za bloggerku keyže sa vám nepochválim,že? :D 3 z nich sú veci ktoré mi prišli a zmienila som sa o nich tu

new shoes a môj ňuňo :3



new bag


new cosmetics bag

vnútro kozmetickej taštičky




Komentáre

  1. Článok úžasný ako vždy, a zas rozmýšľam nad kúpou nejedného produktu :-) supeeer <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…