Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia : Špirála Gabriella Salvete

Ahojte :) 

Vítam vás u dnešného článku a tým bude recenzia! Kamarátka ktorá číta môj blog ma poprosila, či by som jej nespravila recenziu na na špirálu Gabriella Salvete, ktorú som spomínala v prechádzajúcich článkoch. Samozrejme som jej povedala áno a dnes sa na ňu pozrieme. :) Ak aj ty máš záujem o zrecenzovanie kozmetiky, na ktorú na blogu nemám recenziu napíš si o ňu. :)



Ako som už spomínala, špirála je podľa mňa skvelá. Dostala som sa k nej vďaka dvom kamarátkam ktoré  mi ju odporučili no kým som sa ju odhodlala kúpiť, prešiel aj jeden mesiac. No keď som zistila že moja špirála od Miss Sporty Studio Lash je zlá, pretože dávala veľmi veľa farby atď., ale o tom až neskôr, tak som sa rozhodla pre túto od Gabrielle Salvete. Svoju voľbu neľutujem, pretože je to skvelá špirála. Kupovala som ju so zámerom, že v lete keď pôjdem do táborov, tak bude na mihalniciach držať a nezmyje sa dole. 



Začala by som asi kartáčikom. Nikdy by som si nemyslela že mi bude vyhovovať takýto kartáčik, no opak bol pravdou. Doteraz som bola v tom že mi vyhovuje kartáčok aký mala miss sporty no pravda to nebola.Kartáčik má od hora dole zostúpené štetinky. Hore najdlhšie a dole najmešie a od hora dole sa to zmenšuje.Kartáčik ktorý má Gabriella Salvete je skvelý.  Natriem nimi všetky mihalnice, aj v kútikoch oka len sa musím snažiť :D . Na to slúži horná časť kartáčika, teda tá najväčšia. Na konci kartáčika sú už menšie štetinky a tie používam na dolné mihalnice.  Veľmi sa mi páči že nenaberá veľa farby, no mihalnice aj napriek tomu krásne zvýrazní. Jedno malé upozornenie: nikdy nevyťahujte kartáčik z tuby rýchlo, pretože vám potom na kartáčiku ostane na niektorých miestach veľa trošku viac farby. Takže stačí pomaly vytiahnúť a všetko je v pohode. :) 


Farba je len čierna, iné na výber nie sú. Konzistencia nie je ani riedka ani hustá, a ani suchá. Je to taký ten priemer, čo je podľa mňa najlepšie.  


Moje mihalnice sú polodlhé, teda ani krátke ani veľmi dlhé. No zato sú celkom husté ale málo vytočené. Táto špirála moje mihalnice vytočila ( s klieštikmi sú brutálne :O ), predlžila a zvýraznila. 



Na prvej fotke môžete vidieť moje mihalnice nenamaľované. Na druhej fotke sú mihalnice namaľované jednou vrstvou, no zabudla som si namaľovať dolné mihalnice takže som spravila aj tretiu fotku ktorá má hore tiež jednu vrstvu len som domaľovala dolné mihalnice. Možno sa sami seba pýtate ako je možné že na druhej fotke sú mihalnice výraznejšie a dlhšie ako na tretej. Odpoveď je jednoduchá. Farba na mihalniciach poriadne nezaschla a ja som začala mrkať okom a vtedy sa mi mihalnice trošku zmenšili. Preto si treba nechať vrstvu zaschnúť. 

Na to že je táto špirála vodeodolná, dole sa dáva dole ľahko. Odličujem ju dvojfázovým odličovačom očí od Balei, na ktorý som robila recenziu tu. Oči odlíči super, no mihalnice treba nakoniec pretrieť mokrým tamponom aby bolo odlíčenie fakt dokončené a urobené dobre. 

Dúfam že sa vám článok páči hlavne tebe Emka, dúfam že ste sa dozvedeli niečo kladné na novú špirálu a dúfam že ak si ju kúpite tak vám bude skvele slúžiť a robiť deň krajším ako mne. :) 

Komentáre

  1. Leuš, moc ďakujem za recenziu a teraz viem že si ju kúpim určite.:-) všetko čo som potrebovala vedieť som sa dozvedela takže ďakujem .. A ako vždy super článok <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…