Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Spolupráca s Yves Rocher a Kallosshop •

Ahojte mojí drahí, :)

dnes sem prichádzam znova s informačným článkom.







Včera mi od firmi Yves Rocher prišiel doporučený list. S firmou Yves Rocher som chcela spolupracovať a som rada, že mi dali príležitosť. Ich značka ma veľmi zaujala, hlavne preto, lebo je to BIO kozmetika. 
V balíku sa nachádzala nákupná taška, 2 menšie letáčiky, veľký leták s ich produktami na rok 2014,zľavové poukážky, list + ďalšie listi kde sa o výrobkoch píše a samé výrobky. Dokopy som dostala 3 výrobky. Jeden z nich je sprchový peeling s vôňou maliny. Druhý produkt bola Čistiaca micelárna voda 2v1 čo bola aj s peelingom čo som taktiež dostala novinka februára 2014. 
V katalogu som našla rady, a články o ich kozmetiky, ako to všetko prebieha, a samozrejme tu boli aj ich výrobky. 



Tretia firma s ktorou som začala spolupracovať bola firma Kallosshop. Táto firma sa zaoberá hlavne vlasovou kozmetikou, no nájde sa tu aj dekoratívna kozmetika. Znova ma táto firma zaujala. Čítala som na ňu veľa pozitívnych recenzií, a veľmi ma táto značka zaujala. Mala som tú možnosť s nimi spolupracovať, za čo som im taktiež veľmi vďačná. Balíček mi prišiel dnes a v krabici som našla 4 produkty ktoré som si mohla vybrať. Nachádza sa tam maska pre posilnenie vlasov,duo regeneračný balzam na vlasy, sprej na vyrovnávanie vlasov a mlieko na suché lámavé vlasy.  V balíku som našla aj ich vizitku a aj pero, čo ma potešilo. 


Ešte raz sa chcem poďakovať firmám za možnosť spolupráce, a hneď po NIVEI začnem skúšať výrobky ostatných 2 značiek. Veľmi sa na to teším , a dúfam že sa tešíte aj vy. :) Potom sa zamozrejme môžete tešiť na recenzie. :)
Dokopy spolupracujem s 3 firmami. Značku NIVEA, ktorá mi poslala vzorky ich výrobkov som už začala testovať. Myslela som si že to do tábora stihnem, ale bohužiaľ nie, pretože už zajtra odchádzam. Takže keď prídem, môžete očakávať recenziu na vzorky značky NIVEA. 
Rozmýšľala som, že si do tábora zoberem výrobky na testovanie, ale neviem či to budem stíhať, takže uvidíme. 
Dnes ma napadlo, keďže sa idem baliť do tábora, že by som spravila článok čo si berem do tábora. Ideme ku bazénom, budeme bývať v chatkách a celý deň oddychovať. Takže ak stihnem tak Vám sem určite pridám článok, ktorý možno nadstavím tak, aby sa zverejnil až zajtra, keďže nebudem stíhať písať. :)

Ešte ma napadlo, ako vám dopadlo vysvedčenie? :) Mne dopadlo skvelé, mala som len 4 dvojky, prospela som s vyznamenanám, dostala som aj rozhodnutie a bola som ocenená knihou, teda lepšie povedané testami. :D Je to oveľa lepšie ako prvý polrok, pretože som to tam soť flákala. :/ Trošku ma prekvapili veci ktoré som sa dozvedela. Dozvedela som sa že nám odchádza jedna z najlepších učiteliek na škole, ktorá ma učila geografiu, biologiu a svet práce. Mala som ju rada, a nechápem prečo sa rozhodla rozísť, ale pre niečo to určite bolo. Potom sa nám riaditeľ rozhodol zmeniť triedneho, ktorého sme mali 3 roky. Na posledný rok, teda pre niektorých posledný a pre niekoho predposledný ročník. Takže to ma trochu zamrzelo, keďže som nášho pána učiteľa mala rada. A nakoniec sa ideme z našej triedy sťahovať do gymnázia a tam budeme mať triedu len mi + druhá trieda, pretože náš ročník má 2 triedy. Týchto zmien bolo na mňa trošku moc, ale ako sa vraví, život je zmena. :) 



Takže zatiaľ sa majte, a môžete sa tešiť na článok. :) 





Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…