Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia : Vodeodolná gélová linka Rimmel London

Ahojte,

vítam vás u dnešného článku. Včera som prišla domov z deväť dňového tábora. Bolo tam úžasne, oddýchla som si a spoznala veľmi veľa dobrých a milých ľudí. :) 
Dnes som sa rozhodla že sa vám po takej dlhej dobe znova ozvem a keďže som v tábore používala/testovala niektoré výrobky, tak som sa rozhodla že spravím na jeden z nich recenziu. Dnes to bude na produkt od značky Rimmel a bude to o ich novej gélovej linke. 

Ešte predtým než začnem s recenzovaním, by som chcela povedať všetkým ktorým čakáte na recenzie na výrobky ktoré som dostala od firiem, že od dnes začínam testovať výrobky ktoré mi prišli a v utorok očakávajte mini recenziu na testery od značky NIVEA. 

Ak sa tu nájde niekto, kto by rád dostával informácie o nových článkoch na blogu, môžete sa jednoducho prihlásiť do GFC ( google friend connect ),ktorý nájdete na pravej strane  a budete dostávať informácie o všetkom čo sa na blogu deje. :) 





Na túto linku som narazila úplne náhodou. Moja kamarátka ma sestru, ktorá má taktiež blog, no už sa mu moc nevenuje (podľa kamarátky), kvôli škole a podobne. Predminulý víkend sme boli na jednej stretávke a tam som sa s ňou porozprávala o všetkom čo sa týka kozmetiky. Dovtedy som používala linku od Very Me, no nekreslilo sa mi s ňou veľmi dobre a pomaly to zaschíňalo. Ajka mi poradila práve túto gélovú linku od Rimmel London. Po zraze som si ju skočila kúpiť do dm drogérie a keďže je vodeodolná zobrala som si ju aj do tábora a testovala. :) 

Čo linka sľubuje? 


  • Vodeodolná gélová očná linka
  • Intenzívne pigmentovaná farba 
  • Samostatný aplikátor
  • Maximálna kontrola a komfort pri nanášaní 
  • Vydrží až 24 hodín 
Môj názor : 

Ako ste sa už dozvedeli vyššie, linka je vodeodolná. Výdrž tejto linky je naozaj 24 hodín. Vo vode linka drží ako pribitá, aj pri potápaní, len si nemôžete trieť oči, pretože vtedy sa trošku rozmaže, ale to vážne len trošinku. V tábore som aj postrehla, že pri potápaní mi farba trochu vybledla, ale linka bola stále viditeľná. Pokiaľ v tej vode nie ste stále, alebo sa vám oči nestretnú s vodou, linka je stále taká intenzívne čierna ako bola aj po nanesení a vydrží celý deň bez rozmazania. Intenzita tejto farby je sýto čierna, takže je intenzívne pigmentovaná, ako to sľubuje linka. 
 V krabičke ktorú ste mohli vidieť hore, sa nachádzala táto linka + aplikátor. Oceňujem Rimmel za to, že pribalili k linke aj aplikátor a nemusela som si ho kupovať sama. Za toto odomňa dostali + . Ďalej ma veľmi zaujala a strašne sa mi to páči, je krabička od linky. Linka má na uzávere korunku, ktorá sa mi tam veľmi páči a zdá sa mi to také cute. :3 Znova odomňa dostali ďalšie +. :) 

U niektorých bloggeriek som čítala, že im vadí, že aplikátor nemá nejaký ochranný uzáver, pretože im štetec zašpiní kozmetickú taštičku. Myslím si, a aj to tak robím, že po nanesení by sa mal aplikátor očistiť od linky, pretože ak ta linka na aplikátore zaschne, ťažko sa s ním kreslia linky a štetec potom není taký ohybný ako keď je očistený. Preto si vždy ten štetec dôkladne očistím a linky sa mi s ním kreslia lepšie a ani kozmetickú taštičku mi potom nezašpiní. 

Na túto recenziu som zhotovila dva druhy obrázkov. Jeden resp. dva budú namaľované len linky, bez špirály. Na druhej fotke môžete potom vidieť ako si oči maľujem, keď použijem linku. 



Na túto fotku som zhotovila linku s "chvostíkom" , aby ste videli hrúbku akou aplikátor kreslí. Samozrejme hrúbka linky závisý aj podľa toho, ako s aplikátorom budete narábať. Ja som zvolila tenšie linky. 




Na tejto fotke môžete vidieť moje denné líčenie, keď použijem linku. Skôr preferujem linke bez "chvostíku", pretože sa mi to páči viacej. :)  

Záverečné hodnotenie : 

Celkovo linku hodnotím veľmi kladne. Nesklamala ma, a na leto je ideálna. Vo vode vydrží, a aj v iné dni, keď prší a robím čokoľvek s vodou drží. Pigmentácia je skvelá. Linka sa aj ľahko nanáša a zvládne to aj začiatočník. Určite odporúčam vyskúšať, pretože mňa nesklamala a verím že ani vás nie. :) 



Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…