Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia : NIVEA vzorky

Ahojte :) 

ako ste sa mohli včera dočítať v informáciach, dnes bude mini recenzia na vzorky NIVEA. 

NIVEA mi poslala vzorky na zrecenzovanie.Písala som o tom v tomto článku.  Hneď v ten deň som začala výrobky testovať. V čom ma trošku sklamali bolo to, že mi poslali vzorky a nie menšie balenia výrobkov a aj to, že mi poslali výrobky napríklad pre 40 ročné ženy. No so všetkými týmito vecami som bola stotožnená skôr, kým mi vzorky prišli, aj s tým, že mi pošlú vzorky aké budú mať na sklade. Páči sa mi, že ma poprosili o to, aby som im potom zaslala link na túto recenziu, a nemala som to tam stanovené. :) 

Zo 7 výrobkov som otestovala len 5 výrobkov. Ostatné 2, ktoré boli rozdelené na viac častí som darovala mamine, pretože to bolo od 40 rokov. 

Skôr než začnem písať mini recenziu, chcem ešte napísať, že všetky tieto testery, ktoré som obdržala, som testovala dovtedy, dokým sa mi neminuli. 






1.) Krémové telové mlieko do sprchy 

Čo sľubuje? 

Intenzívna hydratácia a výživa suchej pokožky v sprche či vani hneď po umytí. Ošetrujúce krémové zloženie s výživným bambuckým maslom suchú pokožku vyživuje, chráni ju pred vysušovaním a zanecháva ju neodolateľne hebkú a krásne voňavú. Nanášať na pokožku tela po použití sprchového gélu a potom umyť. 

Môj názor: 

Krémové telové mlieko do sprchy krásne vonia. Naozaj vonia po bambuckom masle. Po umytí mi pokožka voňala po bambuckom masle, čo sa mi páčilo. Konzistencia je krémová. Ľahko sa nanášal a rozotieral. Problém, ktorý mi vadil bolo to, že som mala po nanesení taký divný, lepkavý pocit. Potom to bolo aj to, že sa to nechcelo jemne zmyť. Nechcelo mi to ísť dole, čo mi dosť vadilo. No po osušení pokožky som mala hydratovanú a hebkú pokožku. 

Ak by mal niekto záujem o tento produkt, cena 250 ml je 4,60 * a 400 ml je 6,57 *. 
* Odporúčaná spotrebiteľská cena.


2.) Sprchový gél CREME CARE 

Čo sľubuje? 

Krémový sprchový gél s vôňou a ošetrujúcimi olejmi originálneho krému NIVEA pre jemnejšiu a vláčnejšiu pokožku. 
Použitie: Aplikujte na vlhkú pokožku a opláchnite. 

Môj názor: 

Po použití som mala pokožku hydratovaná, hebkú a vláčnu. Ľahko sa rozotiera a aj zmýva. Krásne vonia a pokožka po ňom vonia aj na druhý deň. Hodnotím ho veľmi kladne a určite odporúčam vyskúšať. 

3.)  Telové mlieko do sprchy kakao & mlieko 

Čo sľubuje? 

Zvláčnenie, výživa a hydratácia normálnej až suhej pokožky v sprche či vani ihneď po umytí. Rozmaznávajúce zloženie s exotickým kakaovým maslom pokožku zvláčňuje,dlhodobo hydratuje a chárni ju pred vysušovaním. Dožičte svojej pokožke výnimočnú zamatovú hebkosť a exotickú vôňu, ktorá si podmaní a poteší vaše zmysly.

Môj názor: 

Nanáša sa ľahko a aj sa celkom ľahko zmýva. Má príjemnú vôňu, pokožka mi aj po umytí trochu voňala. Po nanesení som mala chvíľu napätú pokožku, no potom bola hydratovaná a na dotyk hladká. 

Ak by mal niekto záujem o tento produkt, cena za 250 ml balenie je 4,60*. 
* Odporúčaná spotrebiteľská cena. 

4.) Spevňujúce telové mlieko Q10 energy+ 

Čo sľubuje? 

Pre bunky nabité energiou a pevnú pokožku už za 2 týždne. Pre normálnu pokožku. Inovované zloženie s komplexom energizujúcich látok : koenzýmom Q10,kreatínom a L-karnitínom zanechá bunky pokožky nabité energiou, a tým znateľne zvyšuje pružnosť a pevnosť pokožky už počas 2 týždňov. 

Môj názor : 

Má krásnu jemnú vôňu. Po nanesení som mala hydratovanú pokožku. Po nanesení som nemala takú napätú pokožku, ako bola predtým. Rýchle sa vstrebáva, neotláča sa na pyžamo. Bohužiaľ či vážne funguje to, že pokožka bude pevný už za 2 týždne som nezistila, pretože mi na to vzorka nevystačila. Tento produkt hodnotím veľmi kladne a určite odporúčam vyskúšať. 

Ak by mal niekto záujem o tento produkt, tak cena za 250 ml je 5,85* a za 400 ml je 9,48*.
* Odporúčaná spotrebiteľská cena. 

5.) Energizujúci denný krém proti vráskam Q10 plus 

Čo sľubuje? 

Viditeľne redukuje prvé vrásky a zároveň prebudí žiarivosť a sviežosť pleti. Ľahké osviežujúce zloženie s výťažkami z goji efektívne bojuje proti vráskam zvnútra a znižuje viditeľné príznaky únavy pleti. Výsledkom je svieža a žiarivá pleť plná energie. 

Môj názor:

Tento výrobok je od 25 rokov, ale neodolala som a musela som ho vyskúšať. Je to novinka. Po nanesení som mala hydratovanú pleť. Neviem prečo, ale tento produkt mi vôbec nevonia. Konzistencia je normálna, krémová. Po prvom nanesení ma na brade trochu štípal, ale nebolo to nič neznesiteľné. Pri druhom použití som už štípanie nepocítila, pleť bola taktiež hydratovaná a až pri druhom použití som zacítila slabučkú, príjemnú vôňu.

Ak by mal niekto záujem o tento produkt, tak cena 50ml balenia je 11,68*
9 z 10 žien potvrdzuje, že pleti dodá vzhľad plný energie** 
 *  Odporúčaná spotrebiteľská cena.
** Sebahodnotenie 90 žien. 

Dúfam že sa vám takáto mini recenzia páčila. :) Prajem vám príjemný deň a užívajte si prázdniny! :) 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…