Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia : Špirála Hyper Stretch XL


Ahojte mojí drahí,

dnes k vám prichádzam znova s recenziou. Túto špirálu som spomenula už v tomto článku, a za ten čas som si na ňu spravila názor o ktorý sa chcem s vami podeliť. :) 







Túto špirálu mi náhodou odporučila sesternica, keď som sa jej pýtala akú špirálu používa, pretože sa mi veľmi páčili aké má mihalnice keď su namaľované. Odporučila mi túto špirálu, takže hneď keď som ju uvidela v katalogu  Oriflame, obejdnala som si ju a tešila sa kedy príde. 

Prvé dojmy z tejto špirály úprimne neboli veľmi pozitívne. Po otvorení som sa zľakla že mi nebude vyhovovať kefka. No dala som jej šancu a nesklamala. No ďalší problém bola farba. Pri prvom nanesení som si všimla, že je strašne suchá. Na mihalnice mi nenanášala toľko farby na koľko som bola zvyknutá. Takže po vyskúšaní som sa rozhodla že ju odložím a potom uvidíme čo s ňou. 



Pri upratovaní som na ňu narazila, a rozhodla sa že jej dám druhú šancu. Tento krok vôbec neľutujem. Kebyže ju znova nevyskúšam, skončila by v koši a ja by som nezistila že je úžasná.

Po tom ako som ju druhýkrát vyskúšala, ostala som prekvapená, úplne že WAU. Síce neviem ako sa to stalo, ale farba už nebola taká suchá, ale bola oveľa "vodovejšia", čo ma potešilo. 

Pri tejto špirále nemusím používať klieštiky na mihalncie, pretože mihalnice mi krásne vytočí a predlži. Za toto u mňa dostala veľké + . 

Túto špirálu používam ako prvú. Potom následuje špirála Gabriela Salvete, na ktorú najdete recenziu tu

Odporúčam nanášať 2 a viac vrstiev, ak chcete použiť len túto špirálu, pre ich zvýraznenie. Ak nie v pohode stačí jedna maximálne 2 ako to robím ja. 


bez špirály - jedna vrstva

bez špirály - dve vrstvy


Na koniec by som len povedala že táto špirála je super.Mihalnice krásne vytočí a predlží a keď použijem túto a tú druhú spomenutú špirálu, moje mihalnice vyzerajú ako umelé. Používala som to tak v tábore a počula som to od dosť ľudí. :D  Takže určite ju odporúčam vyskúšať aspoň jedenkrát. Stála okolo troch eur, no vtedy bola v zľave, takže cenu bez zľavy netuším. :) 


Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…