Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

TAG : Jedlo / Food

Ahojte :)

dnes som mala strašne veľkú chuť napísať článok, no nenapadalo ma, na akú tému by som ho napísala, pretože práve testujem výrobky od Yves Rocher a Kallosshop a iné produkty momentálne nepoužívam, takže recenzia by nemala byť očom. O mode som nemala chuť písať. Nakoniec, pri prezeraní iných blogov, som našla tento TAG. Napadlo ma, že by to bolo skvelé sprestrenie  blogu, po všetkých tých recenziách. 

Zdroj všetkých obrázkov : We Heart It♥
Koláže : by me 





1. Aké ovocie máš rada a ktoré zasa nemusíš? 

Ovocie mám rada skoro všetko. Milujem jahody,maliny,jablká,marhule,broskyne,ananás ..., mohla by som vám tu toho vymenuvávať veľa. Nemusím grapefruit, ríbezle, egreše,čučoriedky.Nájde sa aj také ovocie, pri ktorom sa nedá povedať že ich nemám rada, alebo že ich mám rada, len ich proste nejem. Medzi takéto patría slivki, čerešne, pomaranč. 




2. Akú máš rada zeleninu a ktorú zasa nemusíš? 

Taktiež ako u ovocia, aj zeleninu mám rada skoro všetko. Milujem červenú papriku,cherry,reďkovku a mrkvu. Tieto veci v zeleninovom šaláte nesmú nikdy chýbať. Nemám rada cibuľu, petržlen, baklažán, por, cuketu, patizon.., možno je ich aj viac, no napadli ma len tieto. Taktiež nemám rada pečenú zeleninu. 




3. Chútí ti cibuľa alebo cesnak? 

Ako som už písala pri zelenine, nemám rada cibuľu. Proti cesnaku, práve naopak nemám nič, práveže ho mám rada.

4. Skúšala si niekedy exotické jedlo? 

Nie neskúšala. :) 

5. Akú sladkosť nemáš rada? 

Určite to sú čokolády s orieškami. Neznášam to! Potom je to horká čokoláda ( nie tá tavená! :D ), hrozienka v čokoláde .  


milujem ♥

                                       
6. Máš rada lasagne? 

Nikdy som ich nejdla, takže neviem posúdiť. 

7. Ješ ryby? 

Nie, nejem ich, tak ako všetky ostatné morské príšery. Nemám ich rada. 

8. Chutí ti jedlo od babky? 

Ano, aj keď niektoré ani moc nie. Ale väčšinou áno. :) 

9. Máš rada torty alebo cukroví? 

Ja ich milujem. ♥ 




1o. Chodíš do reštaurácií?

Chodím, ale nie je to často. :)

11. Názor na fastfoody? 

Uprimne, nikdy by som nič z ich mäsových jedál nezjedla. Jem tam jedlá ako sú hranolky, milkshaky a podobne, ale proste mäsové jedlá nikdy. NIKDY! 

12. Tvoje najobľúbenejšie sladké a slané jedlo?

Sladké sú asi koláče,torty, no proste všetko čo je sladké a slané budú hranolky. :3 

13. Jedlo, ktoré ti nechutí? 

Všetká zapekaná zelenina. 




14. Tvoja najobľúbenejšia polievka? 

Slepačí vývar. Mňam :3 

15. Aké jedlo najčastejšie nosíš do školy? 

Rožok s pomazánkou, niekedy so syrom a nakrájanou zeleninou v doze. :) 

16. Aká je tvoja najobľúbenejšia pizza? 

Syrová a tuniaková. ♥ 

17. Zemiaky & Zemiaková kaša? 

Aj, aj. Ale samozrejme, nie všetky opekané zemiaky mi chutia. Opekané zemiaky jem len doma, kde si ich viem spraviť podľa chuti. V reštauráciach preto volím zemiakovú kašu alebo ryžu. :)




18. Si vegetarián, alebo ti mäso nevadí? 

Vegetarian som iba z jednej časti. Kuracie mäso a rezne na Vianoce a saláma, to mi nevadí. Ale šunku a ostatné mäso nemusím. 

19. Aké jedla najčastejšie varíš? 

Keďže variť ešte neviem, tak nič, okrem krupicovej kaše. Tú milujem, a vždy keď som hladná si ju idem uvariť. Mňam ♥ 




Majte sá. 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…