Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Čo je nové? :)

Ahojté :)

Dnes som sa rozhodla napísať článok o tom čo sa za posledný čas udialo v mojom živote, pretože sa toho udialo celkom dosť. 


Ako prvá vec, ktorá sa udiala v mojom živote bolo to, ako som 14.7 prišla prvýkrát na kurz angličtiny. Pamätám si, ako som tam prišla a bola nervozdna čo sa bude diať. Nakoniec to všetko dopadlo super, spoznala som veľmi veľa skvelých ľudí. Zajtra mi kurz končí, a všetci tí ľudia, ktorí zostali aj na druhý týždeň (týmto chcem pozdravovať Michelle a Sarah :3 ), mi budú neskutočne chýbať. Všetky tie chvíle, keď som musela ráno vstávať o 7 aby som všetko stihla, ako som sa s nimi rozprávala a tým si precvičovala svoju angličtinu, všetky tie hry a robenie blbstí. ♥ Zajtra toto všetko končí. Bude mi chýbať hlavne Michelle, moja učiteľka, ale hlavne veľmi veľmi veľmi veľmi dobrá kamarátka, ktorú som si za tú dobu neskutočne obľúbila. Bude mi neskutočne chýbať. Pretože ten pocit, keď človeka neuvidíte cez rok a vôbec nie je isté či ho uvidíte o rok, je dosť smutné. Viem, že zajtra keď sa budeme lúčiť sa určite rozplačem a budem plakať ešte dlho potom. Dúfam a verím, že nabudúci rok príde a budeme zase spolu, bude ma učiť angličtinu, ja a kamarátka/y slovenské slovíčka a všetko ostatné. ♥♥♥ 

Druhá úžasná vec čo sa mi stala je ta, že som si splnila jednu/prvú vec zo Summer Wishlistu, a tým je zrkadlovka. Summer Wishlist nájdete tu. Vo Wishliste som  písala, že by som si chcela kúpiť zrkadlovku do Canonu a typ EOS 1100D. Namiesto toho som si kúpila zrkadlovku od Canonu ale typ EOS 100D . A prečo? Stalo sa to tak, že som vtedy chcela tú EOS 1100D. Na electroworlde som hu našla za smiešnu cenu 299; a v cene bolo telo zrkadlovky, obejktív 18-55mm, 8GB SD karta a ešte aj statív, ktorý sa dá prehnúť. Na sklade mali 25+ kusov. No kým sa môj ocino rozhodol, zrkadlovku predali. Sklamalo ma to, bola som smutná, ale povedala som si, že to pre niečo je. Tak som hľadala a našla som si ďalšiu, už spomínanú zrkadlovku EOS 100D. Kúpila som ju na Alze, a úprimne bola to výhodná kúpa. V balení bolo telo zrkadlovky, objektív 18-55mm a 75-300mm  a zadarmo v hodnote 31,81; brašňu na foťák. Keď som si to pozerala osobitne, len telo zrkadlovky stojí okolo 406; a obejktív 75-300mm stojí od 200; vyššie, takže som na tom dosť ušetrila. Keď som sa to dozvedela, hneď som išla za ocinom a povedal že uvidíme. Naštudovala som si toho o nej veľmi veľa, a zistila som, že je to zrkadlovka pre začiatočníkov, ktorý ja aj som, takže mi vyhovovala a aj vyhovuje :) na plnej čiare. Kúpila som hu za 530; a na to že ju mám len poldňa, som si ju veľmi obľúbila a musím povedať, že zatiaľ mi naozaj vyhovuje. 



Dnes mi od značky NIVEA prišla znova obálka, kde som našla list od nich a vzorku telového mlieka do sprchy kakao & mlieko. Keď ho vyskúšam môžete čakať menší popis k nemu, keď budem písať článok.  



Dnes babka napiekla bábovku a koláče a nedalo mi to neodfotiť to. :)


Poznáte tie nové náramky, ktoré sa vyrábajú z gumičiek? :) Ja vlastním už dva, ktoré mi spravili kamarátky  a som z nich nadšená! :) 




 Ešte by som dodala, že všetky fotky tu, okrem prvých dvoch sú fotené novou zrkadlovkou. :) 

Môj psík sa chcel dostať do tohoto článku, tak som mu tú radosť spravila. :3 ♥ 




Majte sá. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…