Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia: Výrobky Kallosshop Part 1

Ahojte mojí drahí, :) 

Dnes k vám prichádzam s recenziou s produktami od firmi Kallosshop. Táto firma sa zaoberá hlavne vlasovou kozmetikou, no nájdu sa tu aj iné produkty, napríklad dekoratívna kozmetika. Písala som o nej už v tomto článku, takže sa môžete dozvedieť viac.
Ešte predtým než mi produkty dorazili, mohla som si ich sama vybrať, čo ma veľmi potešilo. Mohla som si dokopy vybrať 4 produkty. Vybrala som si sprej na vyrovnávanie vlasov, mlieko, masku a regeneračný duo sprej. :) Rozhodla som sa, že recenziu urobím na dve časti, a dnes k vám prichádzam s prvou časťou. 

Ešte predtým než začnem recenzovať chcem sa poďakovať ešte raz firme kallosshop za možnosť spolupráce. :) 



Kým začnem recenzovať, chcela by som vám ukázať fotky mojích vlasov pred tým, než som začala testovať výrobky. :) Na konci článku taktiež nájdete fotku mojích vlasov, ale už po testovaní prvých dvoch výrobkov.



1.)     Sprej na vyrovnávanie vlasov



Čo sľubuje? : Sprej je rýchly pomocník pri žehlení vlasov. Jednoducho a bezpečne zabezpečí vyžehlenie vlasov, pričom ochráni vlas pred spálením od žehličky a od horúceho vzduchu pri fénovaní.

Môj názor : Tento sprej som začala skúšať ako prvý a vlastne ani neviem prečo. Možno preto že si vlasy žehlím skoro stále. :D Ale to nie je podstatné. Sprej som obdržala v 200 ml balení. Konzistencia spreja je vodová. Vôňa mi nepripomína nič, ale vonia príjemne. Nanáša sa naozaj jednoducho, keďže produkt je v sprejovom balení. Stačí len nastriekať na vlasy a je to, ale to som vám hádam vysvetľovať nemusela. :D



Pred vyžehlením som mala vlasy také strapaté, niekde mi vlasy odstávali. Po vyžehlení som mala vlasy rovné, nestáli a neboli strapaté, čo sa mi veľmi páčilo. Na dotyk boli hladké. Pri žehlení som nezapočula žiadne lámanie vlasov, ako to bolo pri spreju na vlasy od Loreal. Keď som si po žehlení prechádzala vlasy prstami, tak som necítila žiadne lámanie a ani mi na ramenách a medzi prstami neostali vlasy. Tímto si ma sprej veľmi získal a dostal za to za mňa + .
Vlasy sa mi cez celý deň ani raz nezačali vlniť, a odstávať do strán ako to majú vo zvyku. Vlasy som mala aj na druhý deň z jednej časti rovné. Čo ma dosť prekvapilo bolo, že na druhý deň som mala vlasy nadýchanejšie a na dotyk hustejšie. Určite odporúčam vyskúšať. 




2.)     Mlieko na suché a lámavé vlasy


Čo sľubuje? :Kallos LAB 35 mlieko na suché a lámavé vlasy s obsahom Keratrixu,olivového oleja,kokosového oleja a D-Panthenolu. Hydratuje,vyživuje vnútornú štruktúru a lámavé končeky vlasov. Dodáva vlasom lesk,jemnosť, objem a vlasy sa po použití ľahko rozčesávajú.

Môj názor: Toto mlieko na suché a lámavé vlasy som začala používať od 7.7 ako všetky výrobky. 

Prvé dojmy z tohto mlieka boli kladné. Mlieko sa dá ľahko aplikovať, vďaka jednoduchému obalu. Má príjemnú vôňu, no bohužiaľ bližšie ju charakterizovať neviem. Konzistencia je vodová, takže sa aj ľahko vpíja do vlasov. Aplikovávala som ho do mokrých vlasov. Ako mlieko sľubovalo, že sa vlasy budú dať ľahko rozčesať je pravda. Vlasy sa mi dali jednoducho rozčesať, bez všetkého toho krkvania a trhania vlasov. 


Používanie bolo príjemné, nič zlého som nepostrehla. Pri používaní som postrehla, že moje vlasy sa regenerujú a vyzerajú lepšie. Po používaní, keď som si porovnala obidve snímky vlasov a končekov vlasov, postrehla som, že moje vlasy naozaj vyzerajú lepšie. Však posúďte sami. :) 


Vlasy mi už neodstávajú, ako odstávali a končeky sú už menej zničené ako boli. :)

Prvé dva produkty od Kallosshopu hodnotím veľmi kladne a určite vám odporúčam vyskúšať ich, pretože moje vlasy po nich vyzerajú skvele. Vôbec som to nečakala. A pri tích nízkych cenách je to naozaj výhodná kúpa. :) 

Dnes začínam testovať ďalšie dva výrobky, takže potom bude aj druhá časť recenzie. :)

Majte sá. 

Komentáre

  1. Ten prvý výrobok ma veľmi zaujal.Inač veľmi pekná recenzia:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, je naozaj skvelý, určite odporúčam, pretože pre vlasy je ako stvorený, ako aj druhý produkt. Uvidím ako dopadnú ostatné dva výrobky. :) A ďakujem. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…