Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

• Recenzia : Očný odličovač očí NIVEA •

Ahojté! :)
dnes ma napadlo, že by som spravila recenziu na môj nový odličovač, ktorý mám už vyše mesiaca, no začala som ho používať len prednedávnom, no za ten čas som si naňho spravila názor.




Ako prvý odličovač, ktorý som si kúpila bol odličovač od Balei, taký ten jednoduchý, ktorý odlíčil normálnu špirálu, čiže nie tu vodeodolnú. Ďalší odličovač bol taktiež od Balei, no tentokrát to bol už dvojfázový odličovač, čiže aj na vodeodolnú špirálu, alebo make-up. Tieto odličovače od Balei neboli vôbec drahé. Stoja 1,98 eura. Tretím a zároveň aj posledným odličovačom, ktorý som mala resp. mám je tento od Nivei. Rozhodla som sa tak, pretože si ho každý vychvaľoval. Jeho cena je okolo 5,15 eura, no ja som ho kupovala za asi 4 eurá, pretože bol práve v zľave.

Čo produkt sľubuje?
Učinne odstraňuje i extra vodeodolnú riasenku a mejkap.

Špeciálne dvojfázové zloženie obohatené o výťažky z nevädze zároveň ošetruje očné okolie a chráni riasi. Vhodný aj pre používateľky kontaktných šošoviek.

Môj názor?
Prvýkrát keď som otvárala odličovač, uvedomila som si jednú vec. Odličovače od Balei , ktoré som predtým mala, mali také blbé otváranie a to na odšrobovanie. Nevyhovovalo mi to. A vtedy, keď som otvárala odličovač prvýkrát, ocenila som, jednoduchšie a praktickejšie otváranie. Keďže je to dvojfázový odličovač, pred použitím ho treba pretrepať, aby sa obidve zložky zmiešali dokopy.

Ja som používala odličovač tak, že som si ho dala na vatový tampon a položila na oko. Niekoľko sekúnd som ho tam držala a potom oči pretierala. Prečo? Pretože vodeodolný make-up sa začne“rozpúšťať“ a tak sa aj jednoduchšie odstraňuje.
Keď som takto postupovala, veľmi ľahko sa mi dával dole. Stačilo pár ťahov a vodeodolný make-up bol dole. Týmto ma veľmi potešil, pretože som si nemusela jedno oko odličovač okolo 5 minút, ako to bolo s odličovačmi od Balea.

Jediná nevýhoda ktorá mi vadí, lepšie povedané nie som na ňu zvyknutá, je že mi po odlíčení ostanú mastné oči, ale keďže odličovač musí zvládnuť odličovanie vodeodolného make-upu , tak to chápem. Nie je to niečo, čo by mi nejako extra vadilo, len na to proste nie som zvyknutá. Preto po odličovaní použijem toto odličovacie mlieko, s ktorým prejdem celú tvár a potom si tvár idem opláchnuť.



Na záver musím povedať, že tento odličovač je maximálne výborný, určite je oveľa lepší ako sú odličovače od Balei. Po tomto odličovači by som rada vyskúšala micelárnu vodu od Biodermy ( obrázok nižšie ). Určite sa k tomuto odličovaču vrátim, pretože je to jeden z mála odličovačov, ktorý mi naozaj vyhovuje. :)


Zdroj obrázku : Internet 

Majte sá. 

Komentáre

  1. Máš strašne pekný blog♥
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…