Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Ako to so mnou vyzerá? :)

Ahojté! :) 

po dlhej týždennej dobe, ktorá z jednej časti prebehla celkom rýchle, teda čo sa týka prázdnin, no z druhej pomalinky. Celý týždeň som bola u babky na dedine, kde keď u suseda/dky chytíte wifi, môžete si gratulovať, a keď nie, tak bohužiaľ. U mňa to bola skôr tá druhá varianta, čiže som sa k wifi nepripojila, čo ma dosť mrzelo. No ale odbočila som od témy, čo sa mi stáva dosť často. :D 

Dnes som prišla po týždňovke domov, aby som sa poriadne osprchovala, spravila peelingy a všetky tieto veci, a úprimne sa cítim lepšie ako kým som prišla. Nie nadarmo sa vraví, všade dobre, doma najlepšie! :) ♥ 


Keď som prišla a umyla sa, zapla som notebook a samozrejme riešila emaily a pozerala nové články na bloglovine a aj na bloggery, teda u bloggeriek, ktoré sledujem. Uprimne prečítala som cez 10-15 článkov, a mala som dosť. Je to dosť vyčerpávajúce prečítať naraz toľko článkov, aj keď modu a kozmetiku milujem. ♥ 

Pri jednom čítaní článku, ma článok tak nadchol, že som si na téma toho článku začala hľadať ďalšie + obrázky a videá. Článok bol na téma chudnutie a spevňovanie brucha, rúk, nôh a aj iných častí tela. Našla som tam jedno zvýraznené slovné spojenie ( týmto jej chcem poďakovať zato, že takéto dôležité slová, aspoň pre mňa, zvýrazňuje a možno začnem aj ja :) ), a tým bolo Jillian 30 Days Shreed. Neviem či ste už o tomto niekedy počuli, pretože ja prvýkrát v živote. Pre tých ktorý o tom v živote nepočuli tak ako ja, napíšem vám tu o tom niečo.


Pre toto slovné spojenie existujú 3 videá. Možno sa pýtate prečo práve/len 3, a odpoveď je jednoduchá. Je to kvôli tomu, že pri tomto cvičení máte len 3 levely. Pre každý level jedno video, preto 3 videá. Každé video je potrebné cvičiť 10 dní, preto aj ten názov 30 Days. 

Level 1, je level pre "najslabších", teda tých, ktorý len začínajú s cvičením. Tým začnem aj ja, a úprimne som zvedavá, ako to bude vyzerať, a či budem vôbec vládať. Pre tých, pre ktorý je Level 1 ľahký/primitívny, môžu ísť na level 2, no prekročiť levely sa odporúča len pre ľudí, ktorí cvičia už pravidelne a majú nejakú tú prax.  Ostatné leveny sú stále len a len ťažšie, no ak tých 10 dní poctivo cvičíte, nemal by to byť pre vás problém. 



Na tieto cvičenie neexistuje žiadna aplikácia, takže všetky videá musíte hľadať na youtube, pod slovným spojením 30 Days Shreed Level 1,  alebo aj 2 a 3, podľa toho, v akom levely sa nachádzate. Videá su taktiež v angličtine, takže ak nerozumiete, stačí sa len pozerať a robiť to čo robia oni. 

Vo videu sa nachádzajú 3 dievčatá/ženy, ktoré cviky ukazujú. V pravom rohu sa nachádza dievča, ktoré robí cviky pre začiatočníkom, v ľavom rohu pre pokročilejších a v strede pre úplne pokročilých. V každom levelu máte tie isté cviky, len sú ťažšie, ako to uvidíte vo videu/ách. 


Videá su dlhé okolo 20 minút niekedy aj viac. Na začiatku sa začína rozcvičkou a po ňou následuje cvičenie a po cvičení nastáva roztiahnutie svalou a koniec cvičenia. Dôležitá vec je, že počas cvičenia nemôžete prestať cvičiť! To isté platí aj pre ďalšie dni. Pokiaľ nemáte takú svalovicu, že sa nemôžete zodvihnúť, tak cvičte ďalej. Pokiaľ takú máte, odporúča sa prestať a po svalovici začať znova. Vo videu/ách , taktiež fitnes trénerka vraví povzbudzujúce slová, aj keď to nie sú slová milé, ale drsné. 

Posledná vec ktorú by som spomenula je,že pred cvičením sa odporúčajú zmerať ramená, stehná, vyšší a nižší pás, boky a odvážiť sa. 

Oveľa viac sa dozviete v tomto článku: http://www.aktin.cz/clanek/1526-30-day-shred-s-jillian-michaels

Zdroj obrázkov: Internet 

Myslím si, že tie fotky, ktoré uvidéte vo videách ale aj v článku a na Google, stoja za to vyskúšať to! Ostala som ohromená, s túžbou mať také brucho! Takže od zajtra začínam a po 30 dňoch vám sem pridám fotky pred a po a taktiež aj miery. Ak vás tento druh chudnutia a spevňovania zaujalo, určite mi do komentára napíšte na to váš názor a či ste už o tom niekedy počuli a či ste to aj vyskúšali


Zatiaľ sa majté a užite si posledný mesiac prázdnin! 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…