Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

☼ Moja letná starostlivosť o pleť, telo a vlasy ☼

Ahojte,

Dnes som mala začať so cvičením, ktoré som vám spomínala tu.  Môj plán, na ktorom som si tak zakladala nevyšiel a to len kvôli takej maličkosti. V článku o danom cvičení som vám zabudla napísať, že k cvičeniu potrebujete dve činky. My doma činky síce máme, ale na mňa sú ťažké a úprimne, nedokázala  by som s tým cvičiť. Takže cvičenie musím odložiť na dobu, keď mi ocino pôjde kúpiť činky, čo dúfam že dlho nebude.

Dnes som taktiež odišla znova ku babke, no teraz som si už zobrala aj notebook a podarilo sa mi pripojiť na wifi, takže som bola najšťastnejší človek na  zemi. No signál mi vydržal asi tak polhodinku plus mínus, a potom signál úplne vypadol a už mi ho ani nenašlo.(znova ide! :D ♥ ) Nechápem ako to je možné. O.o Takže stihla som si prejsť len bloglovin a blogger, kde som si čítala len nové články. Po tom čo mi vypadol signál som začala uvažovať, o čom by som napísala a napadlo ma, že je leto a že ja a myslím si, že aj iný ľudia sa o svoje pleť starajú inakšie ako cez zimu, kedy používame krémy, ktoré našu pleť viac hydratujú. Jeden článok s podobným názvom som už písala, no bol o tom, ako sa starám o svoje pleť v lete, kde som rozpisovala, ktoré opaľovacie a poopaľovacie krémy používam. Ak by ste si radi prečítali ten článok, nájdete ho tu.


Takže po takom dlhom úvode vám predstavím produkty, ktoré v lete používam najviac. :)


Pleť

Cez leto používam, alebo lepšie povedané sa snažím používať čo najmenej dekoratívnej kozmetiky a snažím sa viacej starať o pleť z vonku ale aj z vnútra.

Čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, snažím sa jej používať čo najmenej, ako som už spomínala. Lenže niekedy sa to bez nej proste nedá. Nechcem znieť ako nejaká 40 ročná žena, ktorá sa maľuje každý jeden deň a snaží sa zakryť všetky nedokonalosti. Práve preto, že mám len 13, nechcem si na pleť „kydať“ make-upy, púdre, bb a cc creamy a podobne. Viem že raz sa k nim dostanem, ale teraz ešte nie. Týmto chcem povedať že nechcem si pleť hlavne cez leto, keď sa človek najviac spotí, všetko z neho steká, ale aj cez iné ročné obdobia, teda po celý rok zaťažovať. Takže z dekoratívnej kozmetiky používam len špirálu, očnú linku a korektor. Musím sa priznať, že tieto tri veci používam po celý rok, nie len cez leto, ale taktiež ich nepoužívam pravidelne. :D Keď už sme pri tej dekoratívnej kozmetike, rozmýšľam nad kúpou rúžu a priznám sa, že aj nad púdrom a o novinke z Oriflame, o cc creamu, pretože v poslednej dobe sa mi zhoršila pleť. Do konca leta to budem riešiť prírodnou cestou, no ak mi to nepomôže, tak si ten cc cream a púder kúpim, pretože nechcem chodiť s takou pleťou do školy.



Čo sa týka čistenia pleti, používam veľa prírodných gélov. Všetky tri som vám predstavila v tomto článku. Všetky gély používam viackrát do týždňa. Potom raz za týždeň používam peeling od Oriflame, na ktorý nájdete recenziu tu, a spolu aj s tonizačnou vodou, ktorá sa v recenzií tiež nachádza. Taktiež raz do týždňa používam jemný peeling spolu s micelárnou vodou 2v1 od Yves Rocher. Na tieto produkty som robila recenziu tu. Keď sa nalíčim, tak samozrejme používam ešte odličovač očí od NIVEI, recenzia tu. Zbytky korektoru a aj všetkých nečistôt, ktoré sa mi cez deň na pleti usadili, používam toto čistiace pleťové mlieko od Dermacolu. Recenzia tu.




Prejdem na poslednú časť o pleti a tou je starostlivosť. Krém používam už dlho ten istý, a tým je klasika NIVEA. Jednoduchý krém, ktorý pleť hydratuje, ale nezaťažuje ju. Potom používam čistiacu pleťovú vodu, ktorá nie je na čistenie, aj keď má taký názov. Používam ju hlavne na líca a na nos, teda na problematickú časť tváre. V budúcnosti môžete očakávať recenziu. Potom používam olej z čajovníka a rozmarínu. Používam ho taktiež na problematickú časť tváre a musím povedať, že mi doteraz veľmi pomohol, a určite môžete na neho očakávať recenziu. :) Do tejto skupiny by som taktiež rada zaradila opaľovací a po opaľovací krém, no bohužiaľ v počasí kde stále prší a slnko je za oblakmi ho nevyužijem, z toho dôvodu tu neboli zaradení. 



Telo

Cez leto používam sprchové gély a aj peelingy. Momentálne používam a vlastne aj cele leto som používala a aj budem sprchový gél od Balei, ktorý bol z limitovanej edície a stal ma len 0,99 centov, čo si myslím, že je naozaj primitívna cena. Tento sprchový gél ošetruje namáhavú pokožku po opaľovaní, návšteve solária a chráni ju pred vysušením. Taktiež jemne čistí pokožku, čistí ju od zvyšku opaľovacích krémov, odstraňuje od zvyškov chloru a slanej vody, chráni pokožku pred vysušením a taktiež obsahuje chladivý komplex. Myslím si, že na leto je ako stvorený, a som s ním spokojná. J Potom používam aj peeling od značky Yves Rocher na ktorý som robila recenziu tu. Moju pokožku rozmaznáva, príjemne vonia a pokožka je po ňom jemnejšia. Viac sa dozviete v recenzií. Keď mám čas, lepšie povedané keď sa mi chce :D , používam telové mlieko s vôňou melonu. Nádherne vonia, pokožku hydratuje  a nezaťažuje. Na leto skvelý pomocník. Potom to je samozrejme buď telový sprej, alebo voňavka.

Vlasy

Cez leto sa snažím vlasy čo najmenej zaťažovať. Používam šampon od Avonu. Spomínala som ho tu. Momentálne k tomu používam masku na vlasy, ktorú testujem do druhej časti recenzie od firmy Kallosshop. Potom používam už len kefu na vlasy, čo si myslím že je samozrejmosť. :D Cez leto sa snažím nežehliť si vlasy a vydržalo mi to pár týždňov s menšími prestávkami, keď som chodila na kurzy angličtiny, kedy som si vlasy žehlila, ale nie každý deň. No momentálne som bez žehličky týždeň a toto bude druhý a som na seba pyšná. K tomu všetkému môžem zarátať aj týždeň čo som strávila doma a aj tábor, takže ten mesiac to je určite, plus nejaké tie dni. A musím povedať, že moje vlasy vyzerajú hneď zdravšie a lepšie, keď si ich nežehlím a aj vďaka maske od firmy Kallosshop.


*Všetky fotky sú robené z výrobkov, ktoré mám pri sebe. 

Dúfam že sa vám článok páčil. Majte sa. 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…