Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Mini Haul

Ahojte, 

dnes sme sa s maminou rozhodli že pôjdeme nakupovať. Bola som nesmierne rada, že si zase niečo pridám do svojej zbierky a vám budem môcť predstaviť nové veci. Článok v ktorom som vám predstavila oblečenie, tu dlhšie nebol, takže som bola rada, keď sa mi naskytla príležitosť ísť nakúpiť a potom vám veci predstaviť. 





S maminou sme boli nakúpiť najprv školské potreby, pretože nemám rada, keď na konci augusta je všade veľmi veľa ľudí, samé tlačenice a niekedy ani nezoženiete to čo potrebujete. Takže som vďačná mamine, že si našla čas a išla tam so mnou, kde som si mohla v kľude nakúpiť. Síce mi to trvalo 2 hodiny, no výsledok stojí za to a mám všetko čo potrebujem. :)

Potom sme samozrejme skočili aj do Tulipu, kde som si nakúpila len oblečenie. Musím povedať že za 6 kusov oblečenia som minula 55.88 eur (!?!) čo si myslím že je veľmi veľa. Preto som rodičom za toto oblečenie veľmi vďačná ♥ .




V Tulipe boli skoro v každom obchode výpredaje letného oblečenia, a niekedy som naozaj váhala či si niečo z toho kúpim. No potom som dospela k názoru, že každé leto (a aj iné obdobia) je nová moda. Preto, som sa rozhodla že peniaze investujem radšej na jesennú a aj zimnú modu, teda na veci, ktoré budem nosiť v jeseni a v zime. Myslím si, že tieto dva svetre sú pekné a jednoduché. Už mám aj predstavu ku čomu ich budem nosiť, tak ako aj ku ostatnému novému oblečeniu. Obidva svetre boli kupované v Kik-u za 8.49 jeden . 


Pri svetroch ešte ostaneme. Prvý som si kúpila v Takku Fashion, keďže mamina kúpila sestre legíny a mali tam zaujímavú akciu 3 za 2. Takže zaplatíte len za dve a najlacnejší kus máte zdarma. Takže mamina mi navrhla, aby som si vybrala nejakú vec. Vybrala som si ten pásikavý, podľa mňa zaujímavý sveter. Stál 9.99 a bol v zľave, takže výhodná kúpa. Druhý, čipkovaný sveter som si kúpila v Gate, pretože som mu jednoducho neodolala. Milujem veci s čipkou, ale samozrejme, ak je v oblečení zakomponovaná jemne, decentne. Svetrík stál 12.98 . 


Poslednými kusmi v haule sú tieto dva, ktoré môžete vidieť na obrázku. Tričko ma upútalo na prvý pohľad, hlavne svojím nápisom a ležatou osmičkou. Keď som si ho vyskúšala, sedelo mi naozaj perfektne, až som ostala ohromená. Stálo 5.98 a kúpila som ho v Gate. Posledným kusom v haule sú jeansy. Moje obľúbené sú mi už malé, takže som si musela zaobstarať nové. Tieto mi padli do oka, hlavne svojím výzorom. Páčia sa mi tie zipsy a aj farba. Boli v zľave, takže som neváhala a kúpila si ich. Stáli 9.95 a kúpila som ich v New Yorker-y. 

Dnes som si kúpila aj magazín EMMA za 2.50 . Teším sa, kedy dočítam Slnečnicu s novým menom Večernica. (Zajtra začínam! )








Ako čerešničku na torte som si pre vás pripravila 2 fotky, čo som si kúpila, keď som bola na prázdninách u babky.

S babkou sme boli mrknúť čínske obchody a tam som narazila na tieto krásne šaty. Keďže som hľadala šaty a tieto mi padli do oka a sedeli mi, tak som si ich kúpila. Stáli okolo 12 - 13 eur, presnú cenu bohužiaľ neviem. Rozhodla som sa, že si ich oblečiem na začiatok šk.roka + doladím doplnky. Chystám na to aj článok koncom augusta, začiatkom septembra, niekedy pred 3 septembrom, takže sa máte na čo tešíť! :) 




Vzadu sú šaty do polky chrbta sieťované, ako sú aj v predu na ramenách a dekolte. Zdajú sa mi byť elegantné a na výnimočné príležitosti ako vyšité. 

U babky som si taktiež kúpila prvýkrát v živote časopis EMMA, kde bola aj knižka Slnečnica, ktorú som už prečítala. Časopis EMMA som si zamilovala a chcela by som si dať spraviť predplatné, takže uvidíme . Taktiež som si kúpila nové slnečné okuliare, pretože pri starých sa mi zlomila rúčka. Tie som kúpila v čínskom obchode za 3 eurá. ( okuliare nájdete pri prvom obrázku s časopisom EMMA, vyššie ). 







Nakoniec by som vám chcela povedať, že som premýšľala nad tým že by som začala fotiť Outfity, teda v skratke OOTD. Aký máte na to názor? Páčili by sa vám také články? Určite mi vaše názory napíšte dole do komentára. :) 

Majte sá. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…