Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

My collection of earrings

Ahojte, 

rozhodla som sa, že vám dnes predstavím moju zbierku náušníc. U veľa bloggeriek som čítala podobné články, či už na náhrdeľníky, prstene, voňavky.. . Ak sa vám bude článok páčiť, budem v takýchto článkoch pokračovať a predstavím vám ešte aj náhrdelníky, náramky a prstene. :) 




Každé náušnice mám rozdelené do menších kategorií. 

Diamantové

Asi pred rokom až dva som obdivovala keď staršie dievčatá nosili takéto náušnice.Neviem či to bola vtedy taká moda, ale jednoducho sa mi strašne zapáčili a musela som ich mať.Preto som sa rozhodla že si také kúpim. Tieto boli kupované v Takku Fashion ako sada, ale bohužiaľ cenu si nepamätám. 




Perličkové

Myslím si, že tieto náušnice každý pozná. Ja som na nich letela a stále letím. S týmito náušnica žiadný outfit nepokazíte. Dajú sa ľahko kombinovať a pri jednoduchom outfite vyniknú. Tieto náušnice nosím zo všetkých najviac. Veľmi sa mi páči, že každá náušnica je inej veľkosti. Je to také cute. :3 Kupované boli znovu v Takkou Fashion ako sada, ale cenu si nepamätám.




So Slovami 

Znova náušnice, ktoré boli v mode. U nás ich nosila skoro každá baba. Aj ja. Teraz tieto náušnice už nenosím, ale tak možno sa to časom zmení. :) Kupované boli v Tally Weil -e a cenu si znova nepamätám. 




Srdiečkové 

Tieto náušnice sme si s kamarátkou kúpili pred rokom v Tally Weil -e. Strašne sa mi páčili a aj páčia. Cena bolo okolo 2-3 eur. 




Z výletov

Tieto tri páry náušníc som si nakúpila na rôznych miestach ktoré som navštívila. Prvé dva páry boli kupované v tábore a cena bola do 2 eur. Tretí pár som si kúpila na výlete so školou v Kremnici ale bohužiaľ cenu si nepamätám. Tretí pár je môj obľúbený. Milujem ich♥ . 




Od rodiny ♥

Prvý pár náušníc som dostala od babky. Boli kupované ako sada s vysiacimi aifelovými vežami, ale nemôžem ich nájsť. Boli kupované v obchode Kik a stáli 1 euro. Druhý pár som dostala od krstej na narodeniny, ale cenu a obchod neviem, pretože som to dostala ako darček. Tretí pár mi kúpila mamina v Takku Fashion a cena bola okolo 1 eura. Posledný pár som dostala znova od krstej. Tieto náušnice sú handmade. Znova cenu neviem,pretože to bol darček, ale výrabala to krstnina kamarátka. 




Rozťahováky

Ano, aj ja som podľahla tomuto trendu. Strášne sa mi to páči. Možno v budúcnosti si dám najmenší tunel, ale to nie je isté. Prvý nosím dosť často. Dierka po ňom nie je vôbec roztiahnutá. Kupovala som ho v obchode s náušnicami a stále okolo 2,50 . Ďalšia je činka, od ktorej som stratila druhú guličku. Nosila som hu dosť často. Znova kupovaná v obchode s náušnicami a stála okolo 2 eur. Náušnica, ktorú moc nenosím. Kupovaná v obchode s náušnicami a cena bola okolo 1,50 . Pár fake naušníc. Kupovala som si ich s kamarátkou pred rokom v Gate. Cena bola 1,50 - 2 eurá. Čierny rozťahovák bol kupovaný v čínskom obchode a stál ma do 2 eur. Ďalšie dva rozťahováky mi vyrobila kamarátka z Fimo hmoty. Jedina nevýhoda pri strašne tenkých je, že sa ľahko zlomia, ako sa mi už jeden. Červená a rúžová činka boli kupovaé v čínskom obchode a znova stáli do 2 eur. Posledná je činka, ktorú som si kupovala v obchode s náušnicami a stále do 3 eur. Raz sa mi stalo, že som s ňou bola u zubárky a zubárka sa bála že to pichá. Potom som jej povedala že to je gumenné. :D 




Ostatné

Do tejto kategorie som zaradila náušnice, pri ktorých som nevedela kde ich zaradiť. Prvé párové náušnice sú staré, potrhané, a látkové, pri ktorých neviem ani obchod, ani cenu a už ich ani nenosím. Playboy náušnice boli kupované v obchode s náušnicami a stáli 1,50 . Moustache náu šnice boli kupované v činskom obchode a stáli okolo 70 centov. Náušnica sova s retiazkou, ktorá sa prichytí hore na uchu vďaka pripináčke. Kupovala som hu v Tally Weil -e a stále ma do 3 eur. Párové náušnice pre dve dierky ( druhú dierku mám na pravom uchu♥! ) boli kupované v Tally Weil - e a stáli znova do 3 eur. 





Dúfam že sa vám článok páčil. Majte sá. 


Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…