Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

New In : August

Ahojte!

prázdniny sú už na samom konci a náš čaká znova škola. Dnes pri čítaní pár českých blogov som si uvedomila, že niektoré deti idú do školy už zajtra. Mi máme výhodu, že zajtra máme sviatok, takže do školy sa ide až v utorok! Ale to není téma dnešného článku. Ako som už spomínala vyššie, je koniec mesiaca a ja tu prichádzam s článkom New In! :)






V auguste som už raz nakupovať oblečenie bola, a keďže bolo vo veľkom množstve, spravila som Haul článok, ktorý nájdete tu

Prvou vecou je  tento sveter, ktorý som si nekúpila v auguste,no zaradila som ho sem. Kupovala som ho v júni v Poľsku a stále okolo 16 eur. Strašne sa mi páči a je hrubý, takže ma cez zimné dni určite zahreje. Ako ďalšie som si kúpila čierne nohavice, ktoré nie sú ako rifle. Sú z iného materialu a sú pohodlnejšie. Kupovala som ich v Tescu vo výpredaji a stáli 11 eur. Ďalej to sú klasické modré rifle, ktoré som si kupovala v Pepco za asi 7 eur. 


Šedé sieťkované tričko som kupovala v Gate za 2,98. Myslím si keď si pod to dám jednofarebné tričko, bude to úžasná kombinácia s rifliami a teniskami! Zelené čipkované tričko som kupovala v C&A za 7 eur. V auguste som navštívila kozmetičku, o ktorej som článok písala tu. Kozmetička mi povedala že mám suchú pleť, ktorú treba hydratovať. Odporučila mi tento hydratačný krém Linola. Strašne dlho som hu zháňala a nakoniec som hu našla v jednej lekárni.(Dá sa kúpiť iba v lekárni). Stála 10 eur čo sa mi zdá za 50ml balenie staršne veľa, ale tak čo už. :/


Predposlednou vecou v augustovom New In je kožená bunda. Keďže kožené bundy znova letia, rozhodla som sa si zaobstarať aj ja jednu. Veľmi som si hu zamilovala. Nosím hu skoro každý deň. Bola v mojom prvom Outfite, ktorý nájdete tu. Kupovala som hu v F&F a bola v zľave, takže ma vyšla 20 eur. Poslednou vecou je kožená taška. Narazila som na ňu opäť v F&F. Zaujala ma na prvý pohľa a proste som jej neodolala. Budem hu nosiť do školy keď budeme mať menej hodín, na výlety a podobne. Ako som už spomínala kupovala som hu v F&F a kupovala som hu za 11,20.(Bola v zľave).




Taktiež som si kupovala ešte oranžovú teplú mikinu na jeseň/zimu z F&F za asi 10 eur.

Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…