Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Článok venovaný K&D Photo

Ahojte mojí zlatí ,

skôr než začnem s dnešným článkom, chcela by som sa vám strašne moc poďakovať! Možno ste si práve dali otázku začo. Odpoveď je jednoduchá. Posledné dni návštevnosť môjho blogu boli nádherné! Návštevy bolo od 60 vyššie a včera to bolo až 131, čo si myslím, že je skvelé! Takéto vysoké čísla návštevnosti som ešte nikdy nemala a preto si to veľmi vážim.♥ Patrí vám moje veľké ďakujem! 

Dnes som sa rozhodla spraviť, lepšie povedané venovať článok K&D Photo. Jeden z autorov (Dominik) mi pomohol z dizajnom mojho blogu, začo mu patrí moje veľké ďakujem!. :)

Blog K&D photo je blog mladého páru ( Kiki a Dominika ),ktorý radi fotografujú. Na ich blog nájdete, podľa mňa veľmi zaujímavé fotky. Fotky sú podávané z perspektív dvoch rôznych ľudí, ktorí majú rôzne pohľady na svet. Fotografie, aspoň podľa mňa sú veľmi zaujímavé. Na niektorých fotkách majú zachytené detaili, za čo ich musím pochvaliť, pretože také fotky milujem. ♥ Ak by ste niekto mali záujem o ich fotky, pozrite si ich blog. Odporúčam vám hlavne článok o spestrení mobilného telefonu, kde rpe vás nafotili tapety do mobilu. Myslím si, že sa im veľmi podarili  :)

Dominik je podľa mňa veľmi šikovný, hlavne čo sa týka veci ohľadom blogu. Mne pomohol s dizajnom blogu, ktorý teraz vyzerá konečne skvele!Komunikácia s ním bola príjemná a vždy sme sa vedeli dohodnúť. :) Taktiež mal so mnou veľkú trpezlivosť, pretože ja som v týchto veciach strašne nemotorná. Preto ak si s dizajnom a ostatnými vecami ohľadom blogu nemotorná, tak určite mu napíš, pretože tvoj blog zmení na nepoznanie. Však uznajte sami. :) Kontakt na Dominika nájdete na jeho stránke, ktorý odkaz je už vyššie. 

Na záver vám sem pridám pár ich fotiek. :)


 Kika
 Kika
Dominik

 Dominik

Kika
Dominik

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…