Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia: Výrobky Kallosshop Part 2

Ahojte, 

Po dlhšej dobe sa znova ozývam. Posledné dni som s jedným chalanom menila dizajn a toto je už výsledná šablóna, no tiež treba dorobiť ešte pár detailov. Ale o tom článok inokedy. :) Dnes sa pozrieme na druhú časť recenzie výrobkov od firmy Kallosshop. 


Pre tých ktorí ešte túto značku nepoznáte,  predstavím vám ju. Firma Kallosshop je zameraná na vlasovú kozmetiku, ktorej na eshope nájdete veľa. Na eshope nájdete aj iné veci,napríklad aj dekoratívnu kozmetiku. Ja som od firmy dostala 4 produkty. Na dva z nich som už recenziu robila. Nájdete hu tu. Dnes sa pozrieme na ďalšie dva. Bude sa jednať LAB 35 maska na posilnenie vlasov a Duo regeneračný balzám na vlasy. 




Vlasy pred používaní produktov: 



LAB 35 maska na posilnenie vlasov

Tretím produktom bola maska na posilnenie vlasov. Maska je určená na suché a lámavé vlasy. Obsahuje zložku Keratrix, ktorá obaľuje vlasy ochranným filmom. Maska by mala vlasom dodávať lesk, jemnosť a hebkosť.  
Myslím si, že maska mojim vlasom veľmi prospela. Maska sa má nanášať na polosuché vlasy, pričom hu treba na vlasoch nechať 5 minút.  Potom hu treba len opláchnúť. Veľmi som si hu obľúbila, pretože vlasy som na druhý deň mala nádherne lesklé, nedostávali mi od hlavy, na dotyk boli hebké a dokonca mi aj vôňami, no vôňu som charakterizovať nevedela. Veľmi veľa ľudí si túto masku vychvaľuje a ja sa zaraďujem k nim. Podľa mňa sa oplatí  túto masku vyskúšať aspoň jedenkrát. 

Duo regeneračný balzám na vlasy

Balzám je vhodný na normálne až suché vlasy. Obsahuje Kreatín, proteín a provitamín B5. Balzám by mal výživovať vnútornú štruktúru vlasov. 
Balzám veľmi pekne vonia,  no bohužiaľ vôňu charakterizovať neviem. Ale ako som už písala vyššie, nádherné vonia a vlasy mi voňajú na druhý deň. Vlasy mám po ňom uhradené, nestoja mi.  Na dotyk sú jemné a hladké. Myslím si, že balzám je skvelý pomocník pre namáhavé vlasy, ktoré potrebujú na vrátiť späť svoju štruktúru. 

Fotka vlasov po používaní:




Na záver by som povedala, že firma Kallosshop má veľmi skvelé produkty. Všetky produkty mi vyhovovali a nesklamali ma, práve naopak,veľmi mi pomohli.Moje vlasy syzerajú zdravšie ( a aj sú),pevnejšie a aj končeky vlasov vyzerajú omnoho lepšie. Takže ak hľadáte výrobky na starostlivosť o vlasy, určite sa pozrite na ich eshop Kallosshop, kde nájdete skvelé vlasové výrobky za naozaj nízke ceny. :) 

Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…